معمولا بین سن ۳۰ تا ۴۰ سالگی خانم‌ها مشتاق گرفتن گواهینامه رانندگی می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به خداوندی خدا به‌جای فرستادن هنرپیشه‌ها و سلبریتی‌ها نزد روانشناس، این موجودات را باید فرستاد پیش روان‌پزشک، روان‌شناس، متخصص اعصاب و روان و مشاور مسائل جنسی تا تکلیف‌شان مشخص شود. دست‌کم تا بیماری ویژه آن‌ها تشخیص داده شود، نسخه‌ای تجویز کنند که این موجودات در مصادر مهم مملکتی به‌ویژه فرهنگی تصمیم‌گیرنده نباشند. چه گیری کرده‌ایم ما از دست این پدیده‌های شگفت خلقت! برادر من! خواهر من! اگر شما ۲۴ ساعت به هیچ‌چیز دیگری جز سر و روی و موی خانم‌ها نمی‌اندیشی، باورکن همه مثل تو نیستند.
بررسی ها نشان می دهد که قیمت خانه هر چه نزدیک به فصل نقل و انتقالات می شود تغییر اساسی پیدا می کند و عمده قیمت ها در فضای مجازی تعیین می شود.
بررسی ها نشان می دهد که قیمت خانه هر چه نزدیک به فصل نقل و انتقالات می شود تغییر اساسی پیدا می کند و عمده قیمت ها در فضای مجازی تعیین می شود.
بعد از دو سال متوجه شدم او وارد یک رابطه دیگر شده است. او از هرچه در اختیار من قرار می‌داد محرومم کرد و باعث شد دیگر نتوانم مثل سابق زندگی کنم، حتی وقتی اعتراض کردم مرا از کار اخراج کرد.
مرکز اطلاع‌رسانی شهرداری کرمانشاه پیرو درج تصویر بی‌حجاب برروی سنگ قبر یک خانم متوفی در آرامستان کرمانشاه و انتشار آن در فضای مجازی اعلام کرد؛ از خانواده‌های متوفی هنگام دریافت مجوز تدفین، تعهدنامه عدم درج تصاویر بانوان را اخذ می‌کنیم که متأسفانه این خانواده رعایت نکرده و درخواست شده هرچه سریع‌تر نسبت به تعویض آن اقدام شود.
او در سخنرانی شب بیست و یکم ماه رمضان در حسینیه همدانی‌های تهران، بازجوها، مسوولان و بی‌حجاب‌ها را مخاطب قرار داد و گفت: «۹۰ درصد خانم‌های بی‌حجاب را مقصر نمی‌دانم و خیلی هم دعاگوی آن‌ها هستم و دلم برای‌شان می‌سوزد، حتی اگر بگویند غلط کرده‌ای. باطن این خانم‌ها با خدا است. با نماینده‌های آن‌ها صحبت کنید و خواسته‌های‌شان را بشنوید.»
خوان پیکه، پدر جرارد پیکه، با ارسال نامه‌ای به شکیرا اعلام کرد که باید هرچه زودتر خانه‌اش را تخلیه کند.
ستاره خط حمله استقلال با انتقاد شدید از مدیران باشگاه دلیل اعتراضات بازیکنان و هواداران را توضیح داد.
سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با انتشار یادداشتی در صفحه شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی نوشت: برسد به برخی از این آقایان و خانم‌ها که در موضوع کشف حجاب غیر قانونی در برخی شهر‌ها مواضع شخصی و تهدید آمیز میگیرند اولا مانند همه شما قلباً نگران و خون به دل میخورم؛ ثانیاً اگر عده‌ای گمان میکنند امری را درست میکنند در واقع به جای اصلاح ابرو چشم ماجرا را کورکرده و می‌کنید. من حزب اللهی غلط می‌کنم، فعالیت ضدمدنی انجام دهم ولو در ماجرای حجاب و تازه تهدید هم می‌کند بر این رفتار چه کسی را تهدید میکنی؟
عادت ماهانه اثرات بسیاری بر تمام حالات روحی و شرایط جسمی دارد. نوسانات خلقی، احساس افسردگی و درد‌های مختلف بدن، همه ناشی از چرخه قاعدگی می‌تواند باشد. اما چیزی که تقریبا اکثریت خانم‌ها در این دوره تجربه‌اش می‌کنند، تاثیرات بالقوه آن بر پوست است.
خانه پدری آل احمد‌ها هنوز در گذر قلی نفس می‌کشد. هر چند هنوز به حقش نرسیده و گذر کسی به آنجا نمی‌افتد. بی‌اغراق نزدیک به صد سال عمر دارد و هرچه زودتر قبل از اینکه مثل خیلی از خانه‌های قدیمی دیگر بوی نا و طبله بگیرد و کمر بشکند باید فکری به حال آن کرد.
حداد عادل گفت: در اداراتی که بنده کار می‌کنم ۷۰ درصد کارمند‌ها خانم هستند، حداقل. یک عقب ماندگی تاریخی وجود دارد که به سرعت جبران نمی‌شود. دو تا وزیر زن قبل از انقلاب چه می‌کردند؟ الان هم دو نفر در هیئت دولت هستند که خانم هستند.
همه خانم‌ها به جز دوران بارداری هر ۲۸ روز یک بار دوره قاعدگی را تجربه می‌کنند. این دوره با توجه به ژنتیک و شرایط محیطی برای هر خانمی متفاوت است. واقعیت‌ها و شایعات زیادی درباره این دوران وجود دارد که در ادامه به بررسی باور‌های غلط دوران قاعدگی می‌پردازیم.
متهم به قتل: هرچه می‌گذشت نگاهم نسبت به سامیار بدتر از قبل می‌شد تا اینکه روز حادثه تصمیم گرفتم که او را بکشم. آن روز صبر کردم تا او از مدرسه برگردد. وقتی او از آسانسور خارج شد و می‌خواست وارد خانه شود با یک میله آهنی که از جعبه ابزار شوهرم برداشته بودم چندین ضربه به سر او زدم و پیکرش را داخل آسانسور انداختم و در ادامه کلید طبقه همکف را زدم و آسانسور پایین رفت.
در آخرین روزهای هفته سوم دی ماه بازار مسکن بدون هیچ تغییری در قیمت ها به پایان می رسد و با این حال خانه در محله جیحون متری ۳۲ میلیون تومان است.
شهردار تهران گفت: تعدادی از املاکی که در دوره های گذشته مدیریت شهری به عده ای خاص واگذار شده‌اند را پس گرفته‌ایم و برایمان تفاوت ندارد چه کسانی در این خانه ها ساکن هستند.
مهرماه ۹۸ زنی با مراجعه به پلیس از کشف جسد مادرش در خانه خبر داد. وقتی مأموران به خانه پیرزن رفتند، دخترش درباره این حادثه گفت: مادرم در خانه‌اش تنها زندگی می‌کرد و به خاطر آسایش او تصمیم گرفتیم برایش پرستار بگیریم. از یک سال قبل تا کنون هم زنی به‌عنوان پرستار در خانه مادرم کار می‌کرد. اما از صبح خبری از مادرم نبود، نگران شدم و به خانه‌اش رفتم، اما هرچه زنگ زدم در را باز نکرد با کلید یدک در را باز کردم و دیدم مادرم نیمه جان و کبود روی زمین افتاده است.
نباید فراموش کنیم که اکنون زمانی است که سواد ارتباطی و رسانه ای در جوامع به طور شگرفی دچار تغییر شده و نباید تصور کرد که اگر مثلا برای فوت خانم مهسا امینی یا آتش سوزی در زندان اوین با صدور چند سطر بیانیه رسمی می توان به همه شبهات و شایعات و ابهامات پاسخ داد.در واقع باید متذکر شد که چنین اطلاع رسانی هایی نه از نوع انجام تکلیف بلکه فقط برای رفع تکلیف و ادعای انجام تکلیف است که صورت می گیرد.
«تذکر مصلحانه ای بنده دادم که اصلا با خانم ها برخورد فیزیکی نکنید. اصلا امر به معروف همین بحث زبانی است. اگر همین تذکر خالصانه و مخلصانه حقیر مورد توجه قرار گرفته بود، ما این بلوایی که الآن هست را نداشتیم.»
«تذکر مصلحانه ای بنده دادم که اصلا با خانم ها برخورد فیزیکی نکنید. اصلا امر به معروف همین بحث زبانی است. اگر همین تذکر خالصانه و مخلصانه حقیر مورد توجه قرار گرفته بود، ما این بلوایی که الآن هست را نداشتیم.»
رییس کل دادگستری تهران از نماینده ویژه وزیر کشور و پزشکی قانونی خواست هرچه سریعتر گزارش های خود را به قوه قضاییه ارسال کنند تا روند بررسی پرونده خانم مهسا امینی تسریع شود
رییس کل دادگستری تهران از نماینده ویژه وزیر کشور و پزشکی قانونی خواست هرچه سریعتر گزارش های خود را به قوه قضاییه ارسال کنند تا روند بررسی پرونده خانم مهسا امینی تسریع شود
رئیس کل دادگستری تهران از نماینده ویژه وزیر کشور و پزشکی قانونی خواست هرچه سریع‌تر گزارش‌های خود را به قوه قضائیه ارسال کنند تا روند بررسی پرونده خانم مهسا امینی تسریع شود.
دونالد ترامپ گفت: وزارت دادگستری و پلیس اف‌بی‌آی گذرنامه‌ام را به من برگرداندند. ممنونم، اما متاسفانه وقتی ۸ روز قبل (هشتم ماه اوت) به خانه من (مارالاگو) حمله کردند، هرچه به چشمشان خورد را زیر بغل زدند و رفتند. چنین اتفاقی نباید در آمریکا رخ دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ