برای دریافت گواهینامه خلبانی، می‌توان گفت محدودیت سنی نسبتا نامحدود است. برای دریافت گواهینامه خلبانی تجاری در بسیاری از کشور‌ها باید حداقل ۱۸ سال سن داشته باشید. در حالی که حداکثر سن برای گرفتن گواهینامه خلبانی وجود ندارد. با این همه مقررات متفاوتی برای پرواز هواپیما‌های تجاری وجود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هفته آخر تیر‌ماه پرحادثه و پرخبر بود. اخباری که البته به سیاق ماه‌های گذشته بیشتر حول موضوعات فرهنگی از‌جمله نحوه پوشش زنان و به عبارتی مسئله حجاب در جامعه بود؛ از صدور برخی احکام عجیب در مورد نقض قانون حجاب گرفته تا روز گذشته که پلیس پایتخت به صورت رسمی از آغاز به کار گسترده گشت ارشاد در خیابان‌ها خبر داد؛ موضوعی که بلافاصله با واکنش‌های زیادی همراه شد
انتشار ویدئویی که سازندگان بی نام و نشان آن، به دختران و زنان بی حجاب تذکر می‌دهند، به دلیل محتوای رعب آور و صداگذاری‌هایی که ترس را به مخاطب القا می‌کند، این گمانه زنی را مطرح کرده که احتمال بازگشت ارشاد به خیابان‌ها تا اندازه‌ای محتمل است.
تا این جای کار، حتی افرادی که پایگاه اجتماعی و رای بالای قطعی هم دارند، انگیزه‌ای برای حضور در انتخابات در خود نمی‌بینند. حتی به شکل ظاهری نیز تلاشی برای جذب مشارکت کاندیدا‌ها و مردم دیده نمی‌شود. فضای انتخابات نه تنها سرد است، بلکه در حال سردتر شدن است. اگرچه گروه‌های سیاسی و رسانه‌ها گاهی درباره انتخابات حرف می‌زنند، اما کف خیابان‌ها و نزد اقشار مختلف جامعه اصلا حرفی از انتخابات نیست.
وضعیت آب خیابان‌های اصلی با انتهای خیابان‌ها متفاوت است. از ساعت یک شب به بعد چهار الی پنج ساعت آب دارند و می‌توانند تانکر‌های خود را پر از آب کنند، منتهی به دنبال این هستیم تا سایر خیابان‌ها و کوچه‌ها آب پایدار شود.
از صبح امروز تظاهرکنندگان در اکثر اراضی اشغالی همچون تل‌آویو و حیفا، به خیابان‌ها آمدند تا اعتراض خود را به تصویب اصلاحات قضایی نتانیاهو اعلام کنند.
با گذشت چند روز از حضور مردم در خیابان‌های فرانسه رسانه‌ها از روز دوشنبه در خط خبری معین سعی کردند تا نشان دهند آرامش نسبی به خیابان‌ها بازگشته و اعتراضات به پایان خود رسیده است.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ: در خیابان قنبرزاده و برخی از خیابان‌ها و معابر، پلیس برای کاهش ترافیک مجبور به بستن مقطعی می‌شود و خودروها را هدایت می‌کنند تا از کمی جلوتر دور بزنند.
یک استاد دانشگاه تهران می‌گوید: «جوانان ما در سیاست گذاری فرهنگی نادیده گرفته می‌شوند. تا زمانی که جوانان طرفدار بی تی اس به خیابان‌ها نیامده‌اند، مسئولان نگران نمی‌شوند.»
در پی سقوط‌های مرگبار اخیر، رئیس ستاد ارتش آمریکا به منظور آموزش بیشتر خلبان‌ها، دستور تعلیق تمام پروازها را تا اطلاع ثانوری صادر کرد.
پلیس ژاپن اتوبوسی جالب برای چینش سریع موانع ترافیکی را وارد فاز عملیاتی کرده است تا بار ترافیک خیابان‌ها و بزرگراه‌های خود را کمتر کند.
بارش برف که از صبح امروز در تبریز شروع شده و تا کنون نیز ادامه دارد باعث لغزندگی خیابان‌ها و ترافیک در تردد خودرو‌ها شده است.
عجیب‌ترین راه‌ها و خیابان‌های جهان را بشناسید. این خیابان‌ها به نوعی با همه خیابان‌ها متفاوت هستند و ویژگی‌های جذابی دارند.
در زمان قاجار بیشتر خیابان‌ها تاریک بود و مردم با چراغ و فانوس تردد می‌کنند. در زمان ناصرالدین‌شاه در یکی از خیابان‌های نزدیک به ارگ سلطنتی، کارخانه برق برپا کردند و خیابان را هم «چراغ گاز» و بعد‌ها «چراغ برق» نامیدند.
امروزه طبقه کارگر به قلب سیاست انگلیس برگشته و میلیون‌ها کارگر بیش از هر زمان دیگری به قدرت جمعی خود پی برده اند و جسارت می‌کنند تا ساختار اجتماعی نابرابر انگلیس را به چالش بکشند.
حجت الاسلام و المسلمین محمد اشرفی اصفهانی فرزند شهید محراب آیت الله اشرفی اصفهانی بیان کرد: شاید خواسته آشکار معترضان در این مقطع، مسئله حجاب و انعطاف بیشتر نظام در این موضوع باشد، اما مطالبه مردم صرفاً این نیست. در جامعه ما فقر و نابرابری، بیکاری و انواع تبعیض غوغا می‌کند. جامعه انباشته از برخی مشکلات است. مرگ خانم مهسا امینی بهانه‌ای شد تا مردم به کف خیابان‌ها بریزند و خواسته‌های خود را مطرح کنند. در این میان عده و عواملی سوءاستفاده کردند و اغتشاشات را به وجود آوردند. از دو طرف عده‌ای کشته شدند که هیچ توجیهی ندارد؛ مخصوصاً کشته شدن دختران نوجوان.
هواداران تیم ملی اسپانیا فردا در خیابان‌ها حاضر خواهند شد تا از جشن احتمالی مراکشی‌ها، جلوگیری کنند!
شهر خرسون پس از آزادسازی تقریباً روزانه گلوله باران و قطع برق و آب به واقعیت جدیدی تبدیل شده است. در سرما، مردم را می‌توان دید که برای جیره غذایی یا آب در صف ایستاده اند. آن‌ها برای مردگان خود عزاداری می‌کنند و اجساد قربانیان جدید را که در اثر حملات ارتش روسیه در خون خود غلتیده‌اند، می‌پوشانند.
علیرغم سرکوب وحشیانه اعتراضات سال گذشته از سوی حکومت کوبا تعداد بیش‌تری از کوبایی‌ها اکنون جرات پیدا کرده‌اند تا خشم خود را ابراز کنند. پس از قطع برق در جریان وقوع طوفان ایان صد‌ها نفر برای اعتراض به خیابان‌ها ریختند و بر روی قابلمه‌ها و ماهیتابه‌ها کوبیدند و فریاد زدند: «ما نور می‌خواهیم! آزادی» و شعار‌های دیگری علیه سیستم سیاسی کوبا را سر دادند.
علی ربیعی نوشت: نتیجه پراکندن تخم کینه و خشونت، پدید آمدن حادثه تلخ در شاهچراغ شیراز بود. به خون غلتیدن زائران بیگناه بر سر سجاده نماز تا زد و خورد‌های خونین خیابان‌ها هیچ سعادت و خوشبختی‌ای برای جامعه ایران به همراه نخواهد داشت.
فراخوان‌های فضای مجازی می‌گفت شنبه قرار است در ایران قیامت شود. از گرفتن خیابان‌ها تا تصرف صداوسیما. پس به خیابان‌ها زدیم تا ببینیم چه خبر است. این روایت مهر است.
دو روز از آغاز به کار رسمی گشت‌های ویژه پلیس گذشته و می‌توان گفت اکثر مردم این خودروهای جدید پلیس که سبز پررنگ هستند را در خیابان‌ها دیده‌اند، سوال این است که ماموریت اصلی این گشت‌ها چیست؟
در ساعات اولیه شب که خیابان‌ها خلوت می‌شود، روباه‌های سرگردان در پایتخت برای تهیه غذا از کوچه پس‌کوچه‌های محله پاستور، میدان حر، شیخ‌هادی، بلوار کشاورز تا بهارستان در پایتخت سلانه‌سلانه به چند کوچه آنطرف‌تر می‌روند.
کارگران شهرداری کوت عبدالله که به دنبال اعتراضات ۶ ماهه نسبت به نامعلوم بودن نحوه احقاق حق‌شان، این‌بار قصد دارند اعتراضات را بدون واهمه از هر سرانجامی، تا دریافت مطاالبات ادامه دهند، دیروز گفتند که به دنبال محقق نشدن وعده‌های مسوولان جدید شهری و از جمله شهردار کوت عبدالله و تعویق ۷ ماهه در پرداخت حقوق‌های یک میلیون تومانی ۱۲۰ نیروی بلاتکلیف فضای شهری و لایروبی، چاره رسیدن به حقوق صنفی، مثل دفعات قبل و طی این ۳ سال این بوده که جمع‌آوری زباله‌ها و پاکسازی شهر از فاضلاب همیشه جاری در کوچه‌ها و خیابان‌ها را متوقف کنند.
مردمی که ۳۱ تیر کشور را با طنین شعار‌های انقلابی خود تکان می‌دادند، در روز ۲۸ مرداد در خانه ماندند و از پشت پنجره خانه‌هایشان نگاه کردند که چطور آمریکایی‌ها و مزدورانشان، دلار‌های نفتی ما را می‌گیرند و به عده‌ای اراذل و اوباش پول می‌دهند تا در خیابان‌ها، آشوب به پا کنند. علت این انفعال هم بی‌اعتمادی مردم به جریانی بود که تا پیش از آن، روحانیت پیشاهنگ آن بود، اما در روز ۲۸ مرداد، به این خاطر که دیگر نشانه‌ای از روحانیت میان مردم نبود، مردم مطمئن شدند که قدرت‌مداران بدون روحانیون دوباره همان جنایتی را می‌کنند که تا پیش از آن به دست شاه و دربار انجام می‌شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ