شیراز - معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: شهر سلامت شیراز می تواند یکی از شهرهای جامع جدید کشور باشد و برای رسیدن به این موفقیت حمایت های دولتی نیز وجود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا امروز ظهر تشکیل می‌شود.
مدیر اداره سلامت اجتماعی اداره کل سلامت شهرداری تهران با بیان اینکه سالانه دست کم ۱۰ درصد به جمعیت استفاده کننده از خدمات کانون‌های سالمندی در سرای محله‌ها افزوده می شود، گفت: این موضوع از رشد جمعیت سالمندی در پایتخت حکایت دارد.
مدیرکل سلامت شهرداری تهران از ارسال ۳ هزار اثر به دبیرخانه نخستین جشنواره شناسایی توانمندی‌های سالمندان تهران با عنوان گنجینه‌های شهر خبر داد.
مدیرکل سلامت شهرداری تهران گفت: مجموع ناوگان حمل و نقل شهرداری برای این قشر به ۶۲ دستگاه افزایش یافت.
مشهد ـ مدیر نظارت بر درمان و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۱۵۰ مراکز مداخله گر سلامت در شهر مشهد مقدس شناسایی و مهر و موم شد.
«علی‌اصغر قائمی»، عضو کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران که اتفاقا خود مدت‌ها عهده‌دار مدیریت سازمان فناوری اطلاعات شهرداری بوده است می‌گوید: «واقعیت این است که با هوشمند‌سازی شهر‌ها می‌توانیم بسیاری از مشکلات کنونی شهرهای‌مان را حل کنیم، ولی در عمل هنوز نتوانسته‌ایم در اجرایی کردن هوشمند‌سازی شهر‌ها موفق باشیم. البته اقداماتی صورت گرفته ولی به هیچ‌وجه مطابق با زیرساخت‌های لازم برای ساختن شهر‌هایی هوشمند نبوده است.»
«تورج فرهادی»، شهردار منطقه ۱۹ می‌گوید: «با هدف هم‌افزایی، ایجاد فضا و امکانات مطلوب‌تر و خدمت‌رسانی به شهروندان، به‌خصوص ساکنان مناطق جنوبی شهر، و ایجاد روحیه نشاط و تقویت سلامت جسم و روح بانوان، راه‌اندازی فضای آموزش چوگان در دستور کار قرار دارد.»
شهردار منطقه ۱۳ تهران از افتتاح فاز دوم پیاده راه سلامت به منظور ایجاد بستر مناسب جهت تشویق شهروندان به پیاده روی و توسعه شهر انسان محور خبر داد.
سخنگوی شورای شهر تهران از ارائه گزارش آخرین اقدامات سازمان بازرسی شهرداری تهران در حوزه ارتقای سلامت اداری و بررسی اصلاحیه بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تهران در یکصد و شانزدهمین جلسه شورا خبر داد.
تبریز- دبیر شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه مازوت‌سوزی باید برای سلامت مردم متوقف شود، گفت: صنایع آلاینده باید علاوه بر پرداخت عوارض آلایندگی، اقدام به اصلاح و حذف آلایندگی خود کنند.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: گزارشی از سوی رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران در حوزه ارتقای سلامت اداری در صحن شورا قرائت خواهد شد.
رئیس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت با بیان این‌که در ۲۷ شهر کشور با جمعیت تقریبی ۳۵ میلیون نفر، مطالعات وزارت بهداشت نشان داده که سالانه ۲۰ هزار و ۸۰۰ مرگ منتسب به آلودگی رخ می‌دهد، افزود: در این مطالعه مشخص شد که حدود ۱۲.۶ درصد از مرگ‌هایی که سالانه در کشور رخ می‌دهد منتسب به آلودگی هواست.
رئیس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت با بیان این‌که در ۲۷ شهر کشور با جمعیت تقریبی ۳۵ میلیون نفر، مطالعات وزارت بهداشت نشان داده که سالانه ۲۰ هزار و ۸۰۰ مرگ منتسب به آلودگی رخ می‌دهد، افزود: در این مطالعه مشخص شد که حدود ۱۲.۶ درصد از مرگ‌هایی که سالانه در کشور رخ می‌دهد منتسب به آلودگی هواست.
رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران از پیشنهاد تعطیلی فردا در صورت پیروزی تیم ملی کشورمان مقابل آمریکا خبر داد.
رئیس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران به هیات دولت پیشنهاد داد: در صورت پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل تیم فوتبال آمریکا در بازی امشب، فردا چهارشنبه به عنوان تعطیلی رسمی اعلام شود.
رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران به هیئت دولت پیشنهاد داد در صورتی که تیم ملی فوتبال ایران در مسابقه امشب مقابل تیم ملی فوتبال آمریکا در چارچوب مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پیروز شود، فردا چهارشنبه را تعطیل رسمی اعلام کند.
پرویز سروری نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: بنده از کمیسیون خدمات شهری، محیط‌زیست و سلامت شورا موضوع گاز متان را پیگیری می‌کنم تا اگر گزارش تکمیلی به دستم رسید، آن را ارائه دهیم. البته ما منتظر گزارش شهرداری هستیم تا گزارش‌های چندگانه‌ای ارائه نشود. زیرا خیلی عجیب بود که چنین گزارشی از انتشار گاز متان منتشر شد، اگر قطعا چنین موضوعی صحت داشته باشد، باید ببینیم چه راهکار‌هایی برای مقابله با آن وجود دارد و اساسا علت و چرایی موضوع باید بررسی شود.
سخنگوی کمیته سلامت ستاد اربعین شهرداری تهران از آمادگی درمانگاه‌ها و تیم‌های اورژانس و فوریت‌های پزشکی شرکت شهر سالم خبر دادند.
رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با اشاره به کمبود برخی میوه‌ها گفت: وظیفه سازمان میادین میوه و تره بار واردات و خرید کالا نیست و باید عرضه کننده و تسهیل گر باشد.
مشهد ـ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: المان و یادمان دائمی با محوریت ارج نهادن به مقام والای شهدی سلامت باید در یکی از مکان های مناسب شهر نصب و تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شود.
اینجا مشهد است. بهشت دلالان سلامت که به آن‌ها اصطلاحا لیدر می‌گویند. لیدر‌ها معمولا کسانی هستند که از جنوب کشور و شهر‌های عرب‌زبان به مشهد آمده‌اند یا شاید مشهدی‌هایی که کمی عربی می‌دانند. این دلالان سلامت معمولا با آژانس‌های هواپیمایی یا مطب پزشکان و کلینیک‌های زیبایی کار می‌کنند. در حقیقت آن‌ها صفر تا صد سفر یک توریست عرب‌زبان را بر عهده می‌گیرند. از خورد و خوراک، هتل، مراکز سیاحتی و زیارتی تا عمل‌های زیبایی.
رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران گفت: پس از شیوع کرونا زباله های عفونی از زباله های تر و خشک تفکیک نشدند.
شهرداری قشم اعلام کرده است: در خصوص خسارات زیست محیطی درختان کنوکارپوس، قطع این درختان با اولویت رفع مزاحمت‌های ناشی از تهدید سلامت جسمی شهروندان، جلوگیری از انسداد مسیر فاضلاب و خسارت به تاسیسات شهری، پیاده روها، معابر و دیوار‌ها و جایگزینی با درختان بومی و شهری سازگار با محیط در کمیسیون ماده هفت شهر قشم با حضور دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان و نماینده سازمان منطقه آزاد به تصویب رسید.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر ساز و کار استفاده از طب سنتی فراهم شود، بسیاری از خلاءها و نیازهای عرصه دارو و سلامت برطرف خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ