مدیرکل سلامت شهرداری تهران از ارسال ۳ هزار اثر به دبیرخانه نخستین جشنواره شناسایی توانمندی‌های سالمندان تهران با عنوان گنجینه‌های شهر خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمعیت هلال احمر اعزام ۴ هزار پزشک و ارسال ۴۰۰ تن دارو به عراق ویژه ایام اربعین خبر داد.
رئیس سازمان پزشکی قانونی گفت: در سال گذشته هزار و ۴۳۷ شکایت با موضوع سقط جنین از سوی اشخاص حقیقی به قوه قضائیه واصل شد.
رئیس‌جمهور اوکراین اعلام کرد که در حملات به بندر اودسا بسیاری از غلات صادراتی این کشور از بین رفته است.
سمنان- رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه با بیان اینکه آزمون وکالت قوه قضائیه امسال سوم شهریورماه برگزار می شود، گفت: ۱۰۰ هزار نفر برای حضور در این آزمون ثبت نام کرده اند.
سمنان- رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه با بیان اینکه آزمون وکالت قوه قضائیه امسال سوم شهریورماه برگزار می شود، گفت: ۱۰۰ هزار نفر برای حضور در این آزمون ثبت نام کرده اند.
بر اساس آخرین گزارش ارسالی شرکت مدیریت شبکه برق ایران، مصرف برق کشور در روز گذشته به ۷۱ هزار و ۹۸۷ مگاوات رسید.
کوین یامگا با ارسال یک پیام هشدار برای باشگاه استقلال، خواستار دریافت مطالباتش شد.
رافائل سیلوا با ارسال نوتیسی به باشگاه استقلال، خواستار دریافت مطالباتش شده است.
بیش از ۲ هزار پرونده تخلف در حوزه حمل و نقل درون شهری و برون شهری کالا و مسافر به تعزیرات ارسال شد.
باشگاه استقلال با ارسال ایمیلی به ریکاردو ساپینتو به او اعلام کرد در صورت تمایل می‌تواند با رقم 720 هزار یورو به کار خود در این تیم ادامه بدهد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ۳ هزار ناشر داخلی و خارجی در نمایشگاه بین المللی کتاب حضور دارند و مهمان ویژه امسال کشور تاجیکستان است.
کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال از جریمه احتمالی ۳۰۰ هزار دلاری به دلیل تقلب در بحث صدور مجوز حرفه‌ای خبر داد.
سخنگوی وزارت صمت گفت: هزار و ۱۰۸ خودرو در سامانه فروش خودروهای وارداتی عرضه شده و تا پایان هفته برای تمام متقاضیان دعوتنامه ارسال می‌شود.
بیش از نیم میلیون نفر از مردم آلمان با ارسال نامه‌ای سرگشاده به صدراعظم این کشور ضمن اعتراض به سیاست‌های جنگ‌افروزانه دولت آلمان در اوکراین، خواستار توقف کمک‌های نظامی به کی‌یف شدند.
وزیر خارجه ترکیه می گوید روند ارسال کمک های بین المللی به این کشور همچنان ادامه دارد.
تربت حیدریه ـ مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه از ارسال ۸۷۵ هزار لیتر نفت سفید به مناطق تحت پوشش خبر داد.
وزیر دفاع ترکیه بدون اشاره به نقض قوانین بین المللی در تجاوز به خاک بغداد و دمشق، ادعا کرد که در سال جاری میلادی در مجموع ۳ هزار و ۹۸۲ تروریست در کشورش، شمال عراق و سوریه از پا درآمده اند!
معاون فناوری‌های مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور از شناسایی ۵۱۵ هزار و ۵۰۰ خانه خالی از سوی وزارت راه و شهرسازی خبر داد.
صدراعظم آلمان ضمن تکرار ادعاها درباره استفاده رئیس جمهور روسیه از انرژی به عنوان سلاح، از برنامه ریزی کشورش و شرکای اروپایی آن برای حمایت بیشتر از اوکراین خبر داد.
مشهد ـ رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: امروز برای اسکان زائران ۲۰ هزار چادر فصلی و مسافرتی به خراسان رضوی ارسال می‌شود.
زنجان- وزیر کشور با اشاره به تردد روان در مرزها گفت: تاکنون لوازم و امکانات پنج هزار موکب به عراق ارسال شده است.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی گفت: تاکنون بالغ بر ۶۷ هزار میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران پرداخت شده است.
مشهد ـ مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: حدود ۳ هزار واحد مسکن نیمه تمام ویژه خانواده‌های معلول در این استان وجود دارد که باید امسال به تکمیل این واحدها اقدام شود.
مدیرکل بازرسی ویژه و امور تعزیرات سازمان حمایت از ارسال پرونده تخلف ۸۸ هزار و ۷۴۵ واحد اقتصادی به دلایلی چون گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم ارائه فاکتور خرید و کم فروشی به تعزیرات خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ