سخنگوی شورای شهر تهران از ارائه گزارش آخرین اقدامات سازمان بازرسی شهرداری تهران در حوزه ارتقای سلامت اداری و بررسی اصلاحیه بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تهران در یکصد و شانزدهمین جلسه شورا خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نایب رئیس هیئت تحقیق و تفحص از عملکرد فدراسیون سوارکاری گفت: متن این تحقیق و تفحص در حال نهایی شدن است و تا پایان تابستان در صحن قرائت خواهد شد.
رئیس هیات تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی گفت: یک ماه پیش گزارش تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی در این هیات به تصویب رسید و پس از تصویب در کمیسیون برنامه و بودجه، در صحن مجلس قرائت می‌شود.
رئیس هیئت تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی گفت: یک ماه پیش گزارش تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی در این هیئت به تصویب رسید و پس از تصویب در کمیسیون برنامه و بودجه، در صحن مجلس قرائت می‌شود.
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گزارش مسائل مرتبط با حوزه طیور، مشکلات و تأمین نهاده‌های دامی کشاورزی در سال زراعی جدید را قرائت کرد.
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس گزارش این کمیسیون در مورد بررسی نحوه سیاستگذاری دستگاه‌های متولی در حوزه مدیریت بازار کالاهای استراتژیک گندم و برنج در کشور را قرائت کرد.
رئیس هیئت تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی در مجلس از ارائه گزارش کار هیئت متبوعش به کمیسیون برنامه و بودجه خبر داد و گفت: احتمالاً این گزارش تا چند هفته دیگر در صحن مجلس قرائت می‌شود.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: گزارش این کمیسیون درباره عدم اجرای قانون اصلاح اساسنامه بانک‌های دولتی تهیه شده و آماده قرائت در صحن مجلس است.
رئیس کمیته حقیقت‌یاب مسمومیت دانش‌آموزان از نهایی شدن گزارش کمیته و ارسال آن به رئیس مجلس شورای اسلامی برای قرائت در صحن علنی خبر داد.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی از تهیه گزارش این کمیسیون در خصوص استفاده از آب‌های نامتعارف و آلوده در کشت محصولات خوراکی خبر داد.
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس، گزارش این کمیسیون در خصوص بررسی عملکرد وزارت نفت در تعرفه گذاری گاز مشترکان خانگی را قرائت کرد.
اگرچه هدف از تصویب قانون که جزو افتخارات نظام می باشد، ارتقای کیفیت نظام آموزشی کشور بود اما وجود موانعی در مسیر اجرای آن مانند تدوین آیین نامه و شیوه نامه نامناسب، تأخیر در اجرای رتبه بندی و بی نظمی در پرداخت های فرهنگیان که نمونه بارز آن را در روزهای پایانی سال شاهد بودیم، منجر به ناخرسندی معلمان شد
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، از قرائت گزارش خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حساب‌های درآمد و هزینه شهرداری در جلسه آتی شورای شهر خبر داد.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ گزارش این کمیسیون را درباره سند مالی سال آینده کل کشور را قرائت کرد.
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: رأی گیری گزارش نهایی کمیسیون در خصوص تحقیق و تفحص از سازمان سنجش آموزش کشور انجام و با رأی اعضا، این گزارش در صحن علنی مجلس قرائت خواهد شد.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: دستگاه‌های دولتی باید در خصوص حجاب به وظایف خود عمل کنند و گزارش عملکرد دستگاه‌ها در رابطه با اجرای قانون حجاب در صحن علنی قرائت می‌شود.
گزارش کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در مورد ارزیابی سیاستها و اقدامات ارزی دولت در صحن علنی توسط مهدی طغیانی سخنگوی این کمیسیون قرائت شد.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: گزارش عملکرد نحوه فعالیت و اقدامات شهرداران مناطق برای رسیدن به یک قضاوت نسبی حتماً در صحن شورای شهر ارائه خواهد شد.
رئیس دیوان محاسبات کشور گفت: گزارش تفریغ بودجه سال ۱۴۰۰ فردا برای قرائت و بررسی تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌شود.
گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد واقعه فوت خانم مهسا امینی در مجلس قرائت شد. منبع: دانشجو
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس تاکید کرد: گزارش کمیسیون در خصوص ابعاد فوت خانم مهسا امینی به جمع بندی نهایی رسیده است و جهت قرائت در صحن مجلس به هیات رئیسه تحویل داده شده است.
بررسی برنامه و صلاحیت «محمدهادی زاهدی وفا» برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اخذ رأی اعتماد در دستورکار هفته جاری مجلس شورای اسلامی است.
جوکار گفت: قرار بود امروز گزارش کمیته در صحن مجلس قرائت شود، اما با توجه به اینکه گزارش کتبی و رسمی پزشکی قانونی هنوز به دست ما نرسیده است، نتوانستیم گزارش نهایی را به صحن ارائه کنیم.
قالیباف پس از قرائت گزارش کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درباره طرح دارویار با بیان اینکه حذف ارز ترجیحی دارو غلط‌ترین حرف ممکن در اجرای طرح دارویار است، گفت: مردم عزیز باید بدانند ما در حوزه دارو و یارانه‌ها به هیچ عنوان ظرفیت ارز را حذف نخواهیم کرد، در حقیقت یارانه‌ها به صورت مستقیم به خود افراد پرداخت می‌شود.
توافق استراتژیک گروه خودروسازی سایپا و گروه صنعتی ایران‌خودرو

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ