رئیس سازمان سینمایی کشور و رئیس هیات امنای بنیاد سینمایی فارابی طی حکمی مجید زین‌العابدین را به سمت مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی منصوب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل بنیاد ملی گندم کاران کشور گفت: ۳ ماه از تحویل بذرها به شرکت‌های طرف قرارداد وزارت جهاد کشاورزی می‌گذرد اما ریالی پرداخت نشده است.
مدیرعامل بنیاد برکت با بیان اینکه فعالیت‌های بنیاد در بیش از ١۶ هزار روستای کشور و تمام استان‌های ایران انجام شده است، گفت: تا کنون توانسته‌ایم یک میلیون و ٢٠٠ هزار نفر را مشغول به کار کنیم.
مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد گفت: ۱۱ خوابگاه دانشجویی دخترانه بنیاد ۱۵ خرداد به دختران امروز و مادران فردا تقدیم شده است.
مدیرعامل بنیاد برکت گفت: در قالب تفاهم‌نامه بنیاد برکت و سازمان صندوق بازنشستگی کشوری سرمایه‌گذاری هزار میلیارد تومانی برای ایجاد اشتغال فرزندان بازنشسته کشور اختصاص یافته است.
مدیرعامل بنیاد برکت گفت: بنیاد برکت از تمامی سرمایه گذاران برای دریافت اراضی با شرایط ویژه در ۱۴ استان کشور دعوت میکند.
مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد از تعریف همکاری‌های مشترک ۱۵۰۰ میلیارد ریالی میان این بنیاد و سازمان بهزیستی برای اجرای پویش‌های سلامت خبر داد.
منابع متعددی از تغییر جوادی خبر می‌دهند و پیگیری‌های «تابناک» از مقامات مختلف نیز منجر به تکذیب این خبر نشد. به نظر می‌رسد اگر قرار باشد اتفاقی رخ دهد، در آینده نزدیک خواهد بود؛ چرا که فارابی در ماه‌های آینده درگیر تولیداتش برای جشنواره فجر چهل و دوم خواهد شد و تغییرات در آن دشوار خواهد شد.
مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام گفت: اطلس ملی جامع پویای جمعیت برای راهبری به‌هنگام و مؤثر طرح‌های کلان جمعیتی کشور تهیه می‌شود.
بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، با اهدای لوح سپاس، تندیس و نشان عالی برکت از بانک ملت به دلیل حمایت از طرح های اشتغالزایی، تجلیل کرد.
بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، با اهدای لوح سپاس، تندیس و نشان عالی برکت از بانک ملت به دلیل حمایت از طرح های اشتغالزایی، تجلیل کرد.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: براساس توافق به عمل آمده بخشی از زمین های بنیاد مستضعفان در اختیار طرح نهضت ملی مسکن قرار گرفت.
مدیرعامل بنیاد برکت از اشتغالزایی در ۱۶ هزار روستا خبر داد و گفت: امسال برای طرح‌های آبزی پروری و کشاورزی بنیاد برکت برنامه ریزی جدی داشته و در قالب زنجیره‌های ویژه آنها را دنبال خواهد کرد.
مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد گفت: بنیاد در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود نسبت به ساخت خوابگاه‌ برای دانشجویان دختر اقدام کرده و تاکنون ۱۰خوابگاه را در سراسر کشور به بهره‌برداری رساند.
مدیرعامل بنیادبرکت گفت: بنیاد برکت از صفر تا ۱۰۰ زنجیره تولید طرح های اقتصادی خرد حمایت و آنها را توانمند می کند.
مدیرعامل موسسه دانشمند، جزئیاتی از برنامه‌های بنیاد برای بکارگیری ظرفیت‌های فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های اقتصادی و محرومیت‌زدایی را تشریح کرد.
مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد حوزه سلامت را مهم‌ترین و محوری‌ترین حوزه فعالیتی این نهاد اعلام کرد.
مدیرعامل بنیاد برکت گفت: بنیاد برکت تاکنون برای ساخت و احداث ۲۷۰۰ مدرسه با سازمان نوسازی مدارس تفاهم کرده است.
مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام از مناسب‌سازی ۱۰ هزار منزل مسکونی برای معلولین خبر داد.
مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی گفت: اگر نشسته‌اید تا سینما به تنهایی بتواند فیلمی فاخر برای کودک بسازد، زهی خیال باطل.
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی خطاب به مدیرعامل بانک دی، از بهبود امور و ایجاد امید و اعتبار برای این بانک قدردانی کرد.
مدیرعامل بنیاد برکت از ساخت ۲۷۰۰ مدرسه خبر داد و گفت: بنیاد برکت از ایده های نو در ساخت مدارس حمایت می کند.
بر اساس گزارش‌های سازمان اورژانس، این حوادث پرشمار ۱۲۰ مصدوم بر جای گذاشته که عمده ایشان (۱۰۹ مصدوم) توسط ۴۸ دستگاه آمبولانس اعزامی اورژانس، به مراکز درمانی منتقل شده اند تا در آنجا تحت مراقبت و مداوا قرار گیرند و متاسفانه، به جان باختن ۵ دیگر از مصدومان منجر شده است.
سید مهدی جوادی متولد 1366 مدرس دانشگاه و دارای دکتری حقوق بین الملل است. در کارنامه حرفه‌ای‌ او عضویت در جامعه صنفی تهیه کنندگان فیلم سینمایی؛ مدير برنامه ريزي جشنواره هاي مقاومت و سينماي دفاع مقدس، مشاور معاون فرهنگی وزیر کار و امور اجتماعی، رئیس کارگروه هنر و رسانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، قائم مقامی شبکه کودک و نوجوان صدا و سیما، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره مرکز نوآوری رایمون، دبیر کمیسیون خدمات محتوایی سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران و تهیه کنندگی آثار تلویزیونی، مستند، سینمایی و انیمیشن دیده می شود
به عکسی از ساخت سرویس بهداشتی ویژه مدیرعامل دسترسی یافته است. گفتنی است به‌دنبال اقدام برای ساخت توالت در ساختمان تاریخی «قوام‌السلطنه»، معاون میراث فرهنگی استان تهران در گفت وگو با ایسنا، این اقدام را تخلف دانست و ساخت سرویس بهداشتی در خانه قوام را متوقف کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ