مدیرعامل موسسه دانشمند، جزئیاتی از برنامه‌های بنیاد برای بکارگیری ظرفیت‌های فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های اقتصادی و محرومیت‌زدایی را تشریح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سورگی، هافبک جوان سرخپوشان که برای فصل پیش رو در فهرست زیر ۲۳ سال قرار گرفته است، قرارداد ۵ ساله جدیدش را به امضا رساند.
حمید درخشان معتقد است سرمایه‌گذاری روی فوتبال پایه‌ها می‌تواند باعث حل مشکلات باشگاه‌ها شود‌.
رودریگو سالازار، بازیکن اروگوئه‌ای، به اسپورتینگ براگا پیوست.
پویان گفت:آن‌ها که از ما می‌پرسیدند چرا بیشتر روی منابع تجدیدپذیر سرمایه‌گذاری نمی‌کنیم. باید گفت ما برای سودبیشتر و متناسب بانیاز بازار باید تقاضای امروز انرژی را پاسخ دهیم نه آینده را.
سردار حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران گفت: دشمن با توجه به اهمیت بالای موضوع عفاف، سرمایه گذاری ویژه‌ای را روی قشر بانوان و دختران جوان و به خصوص حریم خانواده ایرانی انجام داده است.
رئیس جمهور سابق آمریکا درباره امیدهای غرب برای تبدیل شورش مسلحانه ارتش خصوصی «واگنر» علیه روسیه به سرنگونی دولت مستقر این کشور، هشدار داد.
سرینا ویلیامز به واسطه درآمد شگفت‌انگیز خود به عنوان یکی از برترین زنان سرمایه‌گذار جهان شناخته می‌شود.
امام جمعه موقت تهران درباره گرانی در کشور گفت: این مساله حال مردم را بد و اعصاب آنها را خرد می کند. مساله مسکن آن هم در بخش اجاره و رهن، جزو موارد مبتلابه است که حدود ۳۰ درصد در سطح ملی و در تهران نزدیک ۵۰ درصد درگیر هستند.
امام جمعه موقت تهران درباره مساله گرانی در کشور گفت: این مساله حال مردم را بد و اعصاب آنها را خرد می کند. مساله مسکن آن هم در بخش اجاره و رهن جزو موارد مبتلابه است که حدود ۳۰ درصد در سطح ملی در گیر آن هستند و در تهران نزدیک ۵۰ درصد درگیر هستند.
پیش از آغاز سال جدید خورشیدی، قلعه‌نویی از گل‌گهر جدا شد و روی نیمکت تیم ملی نشست. پرسش اینجاست که آیا عملکرد امیر در این بازه زمانی طولانی، قابل‌قبول بوده است؟
سرمربی تیم هندبال بانوان سنگ آهن بافق یزد بعد از رسیدن تیمش به فینال لیگ برتر گفت: سرمایه گذاری روی جوانان جواب داد و به هدفمان رسیدیم.
روژه متاورس تعطیل شده است. مدیرعامل متا هم به‌صورت ضمنی این قضیه را تأیید کرده. او می‌گوید این شرکت حالا تمرکز خود را روی جدیدترین ترند بازار، یعنی هوش مصنوعی گذاشته است.
چند هفته پیش بود که خبر رسید مایکروسافت سرمایه‌گذاری هنگفتی روی شرکت سازنده آن یعنی OpenAI کرده تا به‌نوعی آن را به‌انحصار خودش دربیاورد. این سرمایه چیزی در حدود ۱۰ میلیارد دلار بوده است.
مرد جوان مدعی شد که به‌شدت پشیمان است و به‌خاطر به‌دست آوردن طلا‌های خواهرش، دست به اسیدپاشی زده است. وی گفت: از روزی که به دام اعتیاد گرفتار شدم، زندگی ام تباه شد. کارم را از دست دادم و ناچار بودم برای به‌دست آوردن پول مواد، دست به هرکاری بزنم. این اواخر مدام از اعضای خانواده‌ام پول می‌گرفتم تا اینکه چند روز قبل متوجه شدم خواهرم برای سرمایه‌گذاری، دلار و طلا خریده است.
میلیاردرهای دنیای فناوری روی چه چیزی سرمایه‌گذاری کرده‌اند؟
فیلیپ اوکیف(Philip O'Keefe) از استنترود(Stentrode) شرکت سینکرون برای کار با رایانه توسط ذهن خود استفاده می‌کند.
ستاد توسعه فناوری نانو اعلام کرد نمایشگاه ایران نانو ۱۴۰۱ فرصت ویژه ای برای سرمایه گذاری روی طرح های فناورانه نانویی به شمار می رود.
یک فعال سیاسی اصولگرا گفت:‌ دولت سیزدهم نباید بر روی تصمیمات غیراساسی و پوپولیستی سرمایه‌گذاری کند. بلکه باید تصمیماتی بگیرد که برای ۵۰ و حتی ۱۰۰ سال آینده نظام تاثیر بگذارد.
مصباحی‌مقدم گفت: با تعلیق شش‌ماهه تحریم‌ها کدام سرمایه‌گذار خارجی حاضر است بیاید در ایران سرمایه‌گذاری کند؟، گرچه حتی همین تعلیق تحریم‌ها و برداشتن برخی از آن‌ها ممکن است گشایش‌هایی به وجود آورد، اما مردم تصور نکنند که در باغ سبزی به رویشان باز خواهد شد.
اینتل و شرکت مدیریت دارایی بروکفیلد کانادا روز سه‌شنبه توافق کردند به طور مشترک تا سقف ۳۰ میلیارد دلار بر روی کارخانه‌های تراشه‌ساز در آریزونا سرمایه گذاری کنند.
تیمی از دانشمندان دانشگاه گلاسکو انگلستان، یک سطح هوشمند قابل تنظیم (RIS) را توسعه داده اند که برای نظارت بیماران از راه دور استفاده می‌شود. هدف این کار، استفاده از هوش مصنوعی برای نظارت بر یک محیط از راه دور است که در مقیاس بالا با هزینه کم قابل پیاده سازی است.
مدیرعامل فرابوس ایران گفت: بهتر است سهامداران اقدام به خرید سهام شرکتی کنند که دارای روند سودآوری مشخص هستند.
یک کارشناس انرژی برنامه‌های مدیریت مصرف برق صنایع در ماه‌های گرم امسال را مثبت ارزیابی و تاکید کرد: نیاز است تمامی بخش‌ها اعم از خانگی، اداری، تجاری و دیگر بخش‌ها در این رابطه همکاری و مشارکت جدی داشته باشند.
فیلم سینمایی «عنکبوت» به کارگردانی ابراهیم ایرج‌زاد و نویسندگی اکتای براهنی، تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی و سرمایه‌گذاری محمدصادق رنج‌کشان از فردا ۲۶ بهمن ماه در سینماهای سراسر کشور اکران می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ