مدیرعامل بنیاد برکت با بیان اینکه فعالیت‌های بنیاد در بیش از ١۶ هزار روستای کشور و تمام استان‌های ایران انجام شده است، گفت: تا کنون توانسته‌ایم یک میلیون و ٢٠٠ هزار نفر را مشغول به کار کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: قانون شفافیت و نظارت بر تأمین مالی فعالیت‌های انتخاباتی مصوب سال ۹۸ که در انتخابات قبلی فرصت اجرا نیافت، در انتخابات پیش رو باید مبنای عمل باشد.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: قانون شفافیت و نظارت بر تأمین مالی فعالیت‌های انتخاباتی مصوب سال ۹۸ که در انتخابات قبلی فرصت اجرا نیافت، در انتخابات پیش‌ رو باید مبنای عمل باشد.
سخنگوی شورای نگهبان گفت که قانون شفافیت و نظارت بر تأمین مالی فعالیت‌های انتخاباتی مصوب سال ۹۸ که در انتخابات قبلی فرصت اجرا نیافت، در انتخابات پیش‌ رو باید مبنای عمل باشد.
معاون حقوقی رئیس جمهور تصریح کرد: متأسفانه دادستان کل فرانسه متنی را به دیوان عالی این کشور ارائه کرد که براساس آن، چون احکام صادر شده در آمریکا علیه ایران، به بهانه فعالیت‌های ادعایی تروریستی بوده که ایران از آن حمایت کرده، استناد به مصونیت ایران برای عدم اجرای احکام مذکور قابل قبول نیست. استدلال دادستان کل فرانسه این بود که مصونیت زمانی قابل قبول است که موضوعات حقوق بشری و موضوعات تروریستی در میان نباشد.
سرپرست دفتر ارزیابی زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه فعالیت‌های عمرانی و اجرایی در میانکاله ادامه دارد، گفت: شواهد نشان می‌دهدسرمایه گذاران پروژه افراد با نفوذی هستند.
اهمیت سواحل و اقتصاد دریا پایه، سرعت‌بخشی اجرا طرح‌های مشترک شیلات و شرکت شهرک‌های کشاورزی را ضروری می کند.
اجرای ورزش‌های باستانی و زورخانه‌ای توسط نوجوانان در مهمونی ده کیلومتری بخشی از فعالیت‌های سرگرم‌کننده در طول مسیر این شادپیمایی بود که مورد استقبال خانواده‌ها قرار گرفت.
اجرای ورزش‌های باستانی و زورخانه‌ای توسط نوجوانان در مهمونی ده کیلومتری بخشی از فعالیت‌های سرگرم‌کننده در طول مسیر این شادپیمایی بود که مورد استقبال خانواده‌ها قرار گرفت.
نباید به بهانه کار فرهنگی از اجرای قانون حجاب و مقابله با هنجارشکنان دست برداشت چنانکه نباید با اهتمام به اجرای قانون حجاب از فعالیت‌های تبیینی، فرهنگی و اقناعی و گفتمان‌سازی غافل شد. باید در این دو زمینه همزمان اقدام شود. البته رعایت ضوابط قانونی و موازین شرعی در هر دو زمینه ضرورت دارد، ولی از تبلیغات بی‌اساس و جوسازی‌های دشمنان نهراسید و در اجرای قانون و حکم الهی با صلابت و شجاعت همراه با حکمت و درایت اقدام کرد و از هیچ اقدام مثبتی فروگذار نکرد. زیرا این مطالبه جدی همه اقشار جامعه بویژه بانوان ماست.
مسئول کمیته غواصی فدراسیون نجات غریق و غواصی ضمن تشریح برنامه‌های اجرا شده در این کمیته طی چهار ماه گذشته، مهم‌ترین فعالیت‌های پیش‌بینی شده برای ۶ ماه آینده را ارائه کرد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اجرای طرح‌های سراسری مقابله با قاچاق کالا و ارز از روند رو به رشد فعالیت‌های پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.
نگاهی به سیر فعالیت‌های میرباقری نشان می‌دهد که او پس از اینکه به ریاست فرهنگستان علوم اسلامی قم می‌رسد، در دهه اول بیشتر فعالیت‌هایش در چارچوب اهداف فرهنگستان بوده است. به‌عبارتی در دهه اول خبری از اظهار‌نظر سیاسی توسط او به‌صورت چشم‌گیر نیست، اما اوایل دهه ۹۰ آرام‌آرام وارد فضای سیاسی کشور می‌شود. در این بین نوع نگاه او همانند استادش اجرای احکام اسلامی بدون کوچکترین تقلیلی است و همین هم موجب می‌شود که از سخنانش نوعی بنیادگرایی برداشت شود
مخبر همچنین با اشاره به نام‌گذاری شعار سال جدید گفت: موضوع مهار تورم، یکی از اصلی‌ترین اهداف دولت در سال جاری است که بخشی از برنامه‌ریزی‌های آن در ماه‌های پایانی سال گذشته انجام شده و به امید خدا مردم عزیز در سال جدید، شاهد بهتر شدن وضعیت قیمت کالا‌های اساسی و کنترل تورم خواهند بود.
مخبر همچنین با اشاره به نامگذاری شعار سال جدید گفت: موضوع مهار تورم یکی از اصلی‌ترین اهداف دولت در سال جاری است و بخشی از برنامه‌ریزی‌های آن در ماه‌های پایانی سال گذشته انجام شده و به امید خدا مردم عزیز در سال جدید شاهد بهتر شدن وضعیت قیمت کالا‌های اساسی و کنترل تورم خواهند بود.
نجازاده سرپرست بانک ملی گفت: بانک ملی در راستای ادامه فعالیت‌های سیاست‌های دولت اقداماتی را درباره حمایت از شرکت‌های دانش بنیان را انجام داد.
وزیر آموزش و پرورش در راستای اجرای «سند انتظار ریاست جمهور از وزیر آموزش و پرورش» بخشنامه ‌ای صادر کرد.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: سال آینده باید حرکتی جهشی در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و هویت‌ساز در بنیاد ملی نخبگان آغاز شود.
تعامل برای گسترش کمی و کیفی خدمات آموزش غیرمستقیم از طریق فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون به دانش‌آموزان موضوع تفاهم نامه اخیر سازمان پژوهش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.
حقانی‌نسب کارشناس بازار سهام با اشاره به اینکه تنها عاملی که می تواند در کوتاه مدت بورس را در یک مسیر رو به رشد قرار دارد، اجرای قانون مالیات بر عایدی سرمایه است، ادامه داد: طی چند ماه اخیر مدام مسئولان دولت و مجلس اعلام کردند این قانون به تصویب خواهد رسید، اما تاکنون متاسفانه این موضوع محقق نشده، از سویی اگر از فعالیت‌های سوداگرانه و سفته بازانه در بازارهای مسکن، خودرو، طلا ارز، سکه و کالاهای مختلف دیگر مالیات گرفته شود، بدون شک مشاهده خواهیم کرد که افزایش قیمت مسکن به طور مثال با کنترل و کاهش روبرو خواهد شد.
نشست فصلی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تا روز جمعه ادامه دارد مسائل مختلف درباره ایمنی هسته‌ای، اجرای توافقنامه پادمان و تقویت فعالیت‌های علمی و پژوهشی آژانس در دستور کار قرار دارد. در این دوره موضوع ایران و برجام هم در دستور کار قرار دارد.
در این دوره موضوع ایران و برجام هم در دستور کار قرار دارد و طبق برنامه اعلام شده راستی آزمایی و بازرسی فعالیت‌های اتمی ایران در پرتو قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل متحد و اجرای توافقنامه پادمان بررسی خواهد شد.
در این دیدار مکرون با گروسی درباره تلاش‌های دیپلماتیک فرانسه و شرکای آن برای یافتن راه‌حلی از طریق مذاکره که آمریکا و ایران را قادر می‌سازد تا به اجرای کامل برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) از جمله راستی آزمایی و نظارت آژانس بر فعالیت‌های هسته‌ای ایران بازگردند، بحث و گفتگو کردند
اعضای کمیسیون مشترک مجمع تشخیص مصلحت نظام پیشنهاد کمیته تخصصی این کمیسیون در خصوص اجرای سیاست‌های کلی اصل۴۴ و سهم نهادهای عمومی غیردولتی در فعالیت‌های اقتصادی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
به تازگی سازمان سینمایی اعلام کرده خود از طریق مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی قصد اجرای این امور را دارد و به همین دلیل هنر و تجربه عملاً از چرخه کنار گذاشته شده و اکنون آخرین روزهای فعالیت‌های اداری این گروه در جریان است. پس از این تصمیم سازمان سینمایی که قاعدتاً با قطع کمک سازمان سینمایی به این گروه همراه خواهد بود، جعفر صانعی مقدم مدیرعامل این موسسه استعفاء داد و اکنون هیات مدیره می‌بایست در پی مدیرعامل تازه باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ