مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام گفت: اطلس ملی جامع پویای جمعیت برای راهبری به‌هنگام و مؤثر طرح‌های کلان جمعیتی کشور تهیه می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اطلس مراتع کشور با اجرای پروژه ملی رقومی‌سازی محدوده‌های ممیزی مراتع و طرح‌های مربوط به آن تهیه می‌شود.
سرپرست سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاددانشگاهی گفت: در راستای قانون جوانی جمعیت، غربالگری ناباروری به تعداد یک میلیون نفر انجام‌ شد و اطلس ناباروری کشور استخراج می شود.
معاون اجتماعی قوه قضائیه گفت: در اطلس اجتماعی بنا بود سهم هر منطقه از آسیب‌ها مشخص و با اولویت‌بندی بر اساس نیاز هر منطقه، اعتبارات لازم به مناطق برای پیشگیری و کنترل آسیب‌ها داده شود.
اولین دوره آموزشی زنان و حکمرانی توسط کمیسیون ملی یونسکو با حضور صاحبنظران، مسئولان و اساتید این حوزه در مجلس برگزار شد.
در حالی رونمایی از اطلس ملی جمعیت جهت برنامه ریزی در حوزه جمعیت برای حال و ۱۰ سال آینده رونمایی شد که آمار این اطلس از سرشماری سال ۹۵ بدست آمده است.
رئیس سازمان نقشه برداری کشور با اشاره به رونمایی اطلس ملی جمعیت گفت: این اطلس علاوه بر بررسی وضع موجود، رویکرد آینده محور دارد.
رئیس سازمان نقشه برداری کشور با اشاره به رونمایی اطلس جمعیت گفت: این اطلس علاوه بر بررسی وضع موجود، رویکرد آینده محور دارد.
معاون رئیس جمهور از راه‌اندازی اطلس جامع زنان و خانواده خبر داد.
ولید رکراکی، سرمربی تیم ملی مراکش، پیش‌بینی می‌کند که شیرهای اطلس قهرمان جام جهانی 2026 خواهند شد.
سرمربی سابق تیم ملی مراکش اعلام کرد که تصمیم فدراسیون فوتبال مراکش پیش از جام جهانی، به غرور او لطمه زده است.
مردم مراکش در شهر رباط، پایتخت این کشور، دقایقی پیش از تیم ملی این کشور که مقام چهارم جام جهانی قطر را به دست آورد به شکلی باشکوه استقبال کردند.
تیم ملی فوتبال کرواسی که در دوره گذشته جام جهانی با شکست برابر فرانسه نایب قهرمان شده بود، در دوره بیست و دوم این مسابقات دیدار رده بندی را از مراکش برد و به عنوان سوم رسید.
تعدادی از سران کشورهای عربی از عملکرد تیم ملی مراکش مقابل همتای فرانسوی خود علی‌رغم شکست در نیمه نهایی جام جهانی تمجید کردند.
تیم‌های ملی فرانسه و مراکش در دومین دیدار مرحله نیمه‌نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف هم رفتند که در نهایت خروس‌ها با شکست شیرهای اطلس به فینال رسیدند.
تیم‌های ملی فرانسه و مراکش در دومین دیدار مرحله نیمه‌نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف هم رفتند که در نهایت خروس‌ها با شکست شیرهای اطلس به فینال رسیدند.
یک جوان مغربی چهره بازیکنان تیم ملی فوتبال مراکش را به زیبایی به تصویر کشید.
«یوسف النصیری» مهاجم تیم ملی مراکش شب گذشته گل اول و صعود شیرهای اطلس  را به پرتغال زد . نکته جالب ارتفاع ضربه سری است که این بازیکن در لحظه تماس با توپ زده که ۲متر و ۷۸ سانتی متر بوده که رکورد جالبی در جام جهانی ۲۰۲۲ به ثبت رسیده است.
بازیکن سابق تیم ملی فوتبال آلمان با تمجید از عملکرد تیم ملی مراکش در جام جهانی 2022 قطر گفت: «شیرهای اطلس» باعث افتخار آفریقا و جهان اسلام هستند.
پرچم فلسطین در جشن پیروزی تاریخی تیم ملی مراکش پس از پیروزی بر اسپانیا در مرحله یک هشتم جام جهانی دیده می‌شد.
تیم ملی مراکش در بازی فردا برابر اسپانیا در ورزشگاه اجوکیشن سیتی، از حمایت هزاران هوادار برخوردار خواهد بود و از این حیث بر اسپانیا برتری چشمگیری دارد.
مهاجم نامدار مراکشی که چندسالی از تیم‌ ملی کشورش دور بود، امروز امید اول گلزنی شیرهای اطلس است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور گفت: با هدف جلب سرمایه گذار، اطلس سرمایه گذاری در استان‌ها طراحی می‌شود.
شهردار منطقه ۲ از رونمایی نخستین اطلس شهری کودکان و نوجوانان به مناسبت هفته ملی کودک و همچنین نکوداشت هفته تهران خبر داد.
مدیرکل دفتر اقتصاد و فناوری های نوین محیط زیست گفت: اطلس ارزش گذاری اقتصادی در حوزه محیط زیست تا آخر دولت سیزدهم تهیه و تدوین می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ