بر اساس گزارش‌های سازمان اورژانس، این حوادث پرشمار ۱۲۰ مصدوم بر جای گذاشته که عمده ایشان (۱۰۹ مصدوم) توسط ۴۸ دستگاه آمبولانس اعزامی اورژانس، به مراکز درمانی منتقل شده اند تا در آنجا تحت مراقبت و مداوا قرار گیرند و متاسفانه، به جان باختن ۵ دیگر از مصدومان منجر شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیسر گروه اقتصادی غرب آفریقا (اکواس) امروز جمعه در سخنانی فاش کرد که کشورهای غرب آفریقا در نشست امروز خود در پایتخت نیجریه سازوکار استفاده از اهرم نظامی علیه نیجر را بررسی کردند.
آیین اختتامیه نخستین همایش بین‌المللی علم و ورزش های بیلیاردی عصر روز جمعه ۲ تیرماه ۱۴۰۲  در محل سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
ریکاردو ساپینتو و ابراهیم اشکش 5 امتیاز تا جایگاه موردنظر خود فاصله دارند.
این سازمان امروز (جمعه ۵ مه ۲۰۲۳) به طور رسمی اعلام کرد که همه‌گیری بیماری کووید ۱۹ ناشی از کروناویروس از این پس دیگر یک وضعیت اضطراری برای بهداشت عمومی جهانی نیست.
هادی زند گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده ایستگاه‌های شهید محلاتی و قائم در خط سه مترو، پس از پایان سرویس‌دهی در روز پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت تا شروع سرویس‌دهی در روز شنبه ۱۶ اردیبهشت، جهت انجام عملیات ایمن‌سازی خط مسافرگیری ندارند.
مرحله سوم اردوی آماده سازی تیم ملی تکواندو امروز سه شنبه پنجم اردیبهشت ماه به پایان می‌رسد و ملی پوشان تا جمعه استراحت خواهند داشت.
مرحله سوم اردوی آماده سازی تیم ملی تکواندو امروز سه شنبه پنجم اردیبهشت ماه به پایان می رسد و ملی پوشان تا جمعه استراحت خواهند داشت.
کرمان- رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: با توجه به احتمال تلاقی اعلام عید سعید فطر و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مقرر شد جمعه ۲۳ ماه رمضان به عنوان روز قدس اعلام شود.
وزارت خارجه چین امروز جمعه در سالروز آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین، «طرح صلح» این کشور برای پایان درگیری‌ها در اوکراین را منتشر کرد.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد؛ نمازگزاران جمعه پس از پایان نماز با خشم عمیق و آکنده از نفرت دائمی در محکومیت این اقدام ننگین اجتماع خواهند کرد.
باشگاه استقلال تا روز جمعه هفته جاری فرصت دارد مابقی پول رضایتنامه مهدی قایدی را پرداخت کند.
موضوع استعفای امام جمعه و تعطیلی نماز جمعه و همچنین ماجرای درگیری در زندان اشنویه از دیگر سوالاتم از فرماندار بود که آقای ترابی گفت: اطلاع دقیقی از دلایل استعفای امام جمعه ندارم اما تا جایی که می‌دانم علت این استعفا کهولت سن عنوان شده است؛
میخائیل اولیانوف نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین جمعه شب گفت، کشور‌های غربی از آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای ایجاد مشکل در ادامه مذاکرات بر سر بازگرداندن توافق هسته‌ای ایران استفاده می‌کنند.
محمد تقی رهبر در پایان گفت:‌ اینکه روحانیون در عرصه‌های ممتاز حاکمیت هستند،‌ دلیلی نمی‌شود مردم فکر کنند، همه تقصیرها گردن روحانیت است و همه روحانیون در رفاه کامل و بی‌دغدغه هستند.
به نظر می‌رسد یورگن لوکادیا و شیخ دیاباته روز جمعه راهی ایران خواهند شد.
طبق اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور؛ متقاضیان آزمون سردفتری اسناد رسمی ۱۴۰۱ تا ۱۵ آبان (فردا یکشنبه) فرصت دارند تا با ورود به سامانه اینترنتی این سازمان به نشانی sanjesh.org برای ثبت‌نام در این آزمون که روز جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد، اقدام کنند.
کنکور سراسری از سال جاری با توجه به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، دو بار در سال برگزار می‌شود. نخستین نوبت کنکور، روز‌های پنج‌شنبه ۲۹ و جمعه ۳۰ دی ماه سال جاری برگزار می‌شود. زمان برگزاری دومین نوبت آزمون ورود به دانشگاه‌ها، روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۴ و ۱۵ تیرماه ۱۴۰۲ برگزاز خواهد شد.
خطیب جمعه قم با بیان اینکه باید برای روایت‌های درست و دست اول از رخ داد‌های کشور تلاش کرد، گفت: تسریع و تقویت دستگاه‌های مسئول در رابطه با پاسخگویی درباره عملکردشان همچنین تسریع در خنثی سازی عملیات روانی فعالان این جنبش با عملیات رسانه‌ای هماهنگ از سوی رسانه‌های انقلاب از دیگر درس‌ها است.
معاون وزیر صمت گفت: امروز (جمعه) مهلت قانونی ثبت شناسه کالا و کد رهگیری برای ۵۵ قلم لوازم یدکی به پایان می‌رسد و از این تاریخ به بعد محصولات بدون کد شناسه قاچاق محسوب می شوند.
در حال حاضر همه‌پرسی الحاق چهار منطقه شامل دو جمهوری دونتسک و لوهانسک در منطقه شرقی دونباس و همچنین زاپروژیا و خرسون در جریان است و امروز پایان خواهد یافت. اوکراین و کشور‌های غربی همه‌پرسی‌ها را ساختگی خوانده و مدعی هستند نتایج آن از قبل تعیین شده و آن را به رسمیت نخواهند شناخت.
تظاهرات نمازگزاران تهرانی با صدور قطعنامه‌ای پایان یافت.
بنا بر اعلام آژانس فضایی چین، فضانوردان چینی فضاپیمای شنزو۱۴، اولین راهپیمایی فضایی خود را در ساعت ۰۰:۳۳ به وقت پکن در روز جمعه با موفقیت انجام دادند که حدود ۶ ساعت به طول انجامید.
آخرین روزهای بازار نقل و انتقالات تابستانی است و چیزی به ساعت 23 روز 1 سپتامبر باقی نمانده است. باشگاه‌ها در سراسر قاره سبز در تلاش هستند تا آخرین خریدهای‌شان را انجام بدهند.
مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ جمعه ۲۸ مرداد از کرج و ابتدای آزادراه تهران _ شمال به سمت مرزن آباد ممنوع و در صورت اعلام مأموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به کرج و تهران، یکطرفه خواهد بود.
رئیس پلیس راه تهران بزرگ از بسته شدن محور امامزاده داوود (ع) در روزهای پنجشنبه و جمعه پایان هفته خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ