مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: برگزاری همایش بین‌المللی صنعت پتروشیمی (IPF) فرصتی مناسب است تا انتقال تجربه و دانش روزآمد جهان میان فعالان صنعت انجام شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همایش ملی آموزش مدیران و کارشناسان حقوقی دستگاه های اجرایی
همایش«پیشرفت ایران قوی با خبرنگاران امیدآفرین»
پنجمین همایش بین‌المللی و سیزدهمین همایش ملی بیوتکنولوژی (زیست‌فناوری) ایران ۱۶ تا ۱۸ مهر و به همت انجمن بیوتکنولوژی و پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست‌فناوری برگزار می‌شود.
آیین اختتامیه نخستین همایش بین‌المللی علم و ورزش های بیلیاردی عصر روز جمعه ۲ تیرماه ۱۴۰۲  در محل سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
همایش یکصد برند ملی برتر با رویکرد مسئولیت اجتماعی، مورخ ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما با هدف ایجاد و تقویت هم‌افزایی در بین سازمان‌های دولتی و خصوصی، برگزار شد.
رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: ایده برگزاری همایش بین‌المللی هندسه نظم جدید جهانی بر اساس بیانات رهبری انقلاب و در پی جنگ اوکراین شکل گرفت.
همایش بین‌المللی حقوق بشر با حضور کارشناسان، اساتید دانشگاه برگزار شد و روند بازداشت و محاکمه حمید نوری در سوئد بررسی شد.
مشهد ـ رئیس استانی همایش ملی و بین‌المللی تربیت معلم گفت: نخستین همایش بین المللی تربیت معلم با رویکرد «معلم آینده» ۱۴ اردیبهشت در دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی برگزار می‌شود.
رئیس انجمن سپک تاکرا ایران ضمن تشریح عملکرد این انجمن در سال گذشته، ابراز امیدواری کرد با اجرای برنامه های جدید، این رشته بتواند به موفقیت هایش در رویدادهای داخلی و خارجی ادامه دهد.
رئیس انجمن سپک تاکرا ایران ضمن تشریح عملکرد این انجمن در سال گذشته، ابراز امیدواری کرد با اجرای برنامه های جدید، این رشته بتواند به موفقیت هایش در رویدادهای داخلی و خارجی ادامه دهد.
نخستین همایش زبان و محیط زیست امروز در سالن همایش‌های بین‌المللی شهدای محیط زیست‌ پردیسان برگزار شد.
نخستین همایش زبان و محیط زیست سه شنبه ۱۶ اسفندماه در سالن همایش‌های بین‌المللی شهدای محیط زیست برگزار می‌شود.
اولین همایش بین‌المللی و پنجمین همایش ملی «تبیین اندیشه های دفاعی امام خامنه‌ای» ۸ اسفند برگزار خواهد شد.
‌همزمان با چهارمین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش از طرح جامع «پتروصاد پلاس» بانک صادرات ایران در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش رونمایی شد.
​همزمان با چهارمین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش از طرح جامع «پتروصاد پلاس» بانک صادرات ایران در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش  با حضور عبدالعلی علی عسگری، مدیرعامل هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس، مدیران و فعالان صنعت نفت و گاز و پتروشیمی و مدیران ارشد بانک صادرات ایران در این نمایشگاه رونمایی شد.
با حمایت بانک ایران زمین نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت با موضوع ارزش آفرینی دیجیتال، در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار خواهد شد.
در ششمین همایش بین‌المللی سنگ‌آهن ایران که بزرگترین همایش معدنکاران کشور لقب دارد، از مدیرعامل شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران با اهدای تندیس تقدیر و تجلیل شد.
رییس‌جمهوری که به خاطر شورش ملت کشور خود علیه فساد و سوء مدیریتش از کشور متواری شد، چه اثرگذاری دارد؟ میهمان سیاسی که خبر «یه قل و دوقل بازی کردن» وی درحاشیه همایش، جزو خبر‌های سایت‌های خبری از همایش است، چه گلی می‌خواهد به سر جهان بزند؟ آیا چنین همایش‌هایی ما را از مشکلات بین‌المللی و منطقه‌ای دور خواهد ساخت؟
اولین کنگره بین‌المللی بانوان تاثیرگذار چند روز قبل با استقبال رسمی معاون امور زنان رئیس‌جمهور از همسران روسای دولت‌های کشورهای مختلف در سالن اجلاس سران آغاز به کار کردند.در میان مهمانانی که در این کنگره حضور دارند ، مایا صباغ با انتشار یک ویدیو خبرساز شده است. در ویدیو او بدون حجاب در یک رستوران در تهران دیده می‌شود که موسیقی زنده هم در حال اجرا است.
دومین همایش یاران حاج قاسم با حضور خانواده معظم شهدای مدافع حرم و علاقمندان آن شهید سردار سلیمانی در مرکز همایش‌های شهید قندی وزارت ارتباطات برگزار شد.
وزیر اطلاعات در همایش مکتب شهید سلیمانی گفت: شهید سلیمانی چهره‌ای ماندگار و اثرگذار در نظام بین المللی بود و تغییرات اساسی را ایجاد کرد.
اولین همایش بین‌المللی علوم دریایی با رویکرد نوآوری در اکوسیستم‌های آبی با تکیه بر اقتصاد دریاپایه، توسط پژوهشکده علوم دریایی دانشگاه تهران، به میزبانی دانشگاه هرمزگان برگزار شد.
همراه اول همزمان با روز اول رویداد بین‌المللی جیتکس 2022، ضمن حمایت از همایش «روز فناوری ایران» که گعده‌ای برای جهانی‌سازی سرویس‌ها و محصولات کمپانی‌های فناور ایرانی و محلی برای شبکه‌سازی با قطب‌های فناوری دنیاست، به مشارکت در پنل‌های تخصصی این رویداد پرداخت و از استراتژی خود در زمینه «نوآوری باز» گفت.
شیخ یوسف القرضاوی مؤسس و رئیس سابق اتحادیه جهانی علمای مسلمان روز دوشنبه در سن ۹۶ سالگی درگذشت. القرضاوی متعلق به اخوان المسلمین بود و به عنوان یکی از رهبران معروف آن شد. وی به خاطر کتاب‌ها، برنامه‌های تلویزیونی و موضع‌گیری علیه برخی از حکام عرب و سران کشورهای غربی شهرت زیادی به دست آورد. قرضاوی سفرهای متعددی به کشورهای مختلف جهان داشته و در سمینارها و همایش های بین‌المللی متعددی شرکت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ