ال‌کلاسیکو در حالی برگزار خواهد شد که بسیاری از بازیکنانی که تجربه زیادی در این بازی داشته‌اند دیگر فرصت حضور در آن را ندارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فراخوان ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم معاونت علمی به منظور بهره مندی از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق در زمینه استفاده از نوآوری‌ها و فناوری‌های عصر جدید در حوزه پوشش منتشر شد.
سرمربی جدید آبی‌ها حالا دورانی را پشت‌سر خواهد گذاشت که پیش از این نمونه‌اش را در مربیگری تجربه نکرده است.
کارشناس مسائل فقهی و فرهنگی توضیحاتی درباره پدیدارشناسی پوشش در عصر جدید ارائه کرد و گفت: پوشش زنان در عصر جدید، مختصاتی دارد که آن را از اعصار گذشته متمایز می‌سازد.
سرپرست باشگاه استقلال تهران با اشاره به مذاکرات صورت گرفته با سرمربی اسپانیایی، گفت: حضور آقای لوپز منتفی است، اما سرمربی را از بین دوگزینه نهایی عصر شنبه اعلام می‌کنیم.
رئال مادرید با جدایی کریم بنزما به دنبال معرفی شماره 9 جدید سفیدپوشان است و در تابستان امسال شاهد اتفاقات زیادی در لیست این تیم خواهیم بود.
خبرگزاری دولت اعلام کرد که تاریخ جدید مجمع پرسپولیس و استقلال، 16 خرداد خواهد بود.
گروه بین الملل خبرگزاری مهر روز سه شنبه در نشستی تخصصی با حضور کارشناسان ارشد مسائل ترکیه، به بررسی وضعیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ترکیه و روندهای کلان خواهد پرداخت.
در‌حالی‌که دوره اعضای حقیقی و هیئت رئیسه جبهه اصلاحات به پایان رسیده است، این جبهه با پایان دوره همان اعضای سابق را فعلا به‌عنوان اعضای هیئت رئیسه در اختیار دارد. البته به نظر می‌رسد این ادامه فعالیت طی دو ماه اخیر به صورت صوری بوده است؛ چنانچه پس از اینکه بهزاد نبوی از ریاست جبهه استعفا کرد، عملا فعالیتی از سوی نهاد بالادستی اصلاح‌طلبان صورت نگرفته است.
ساعت 6 عصر روز گذشته بود که لوکاس هرناندز سرمربی جدید تیم فوتبال نساجی مازندران به صورت رسمی کار خود را با قرمزپوشان آغاز کرد.
سایت AFC نوشت: آغاز کار تیم ملی فوتبال ایران با دوره دوم امیر قلعه نویی مقابل روسیه و کنیا به نظر امیدوار کننده بود.
هوش مصنوعی مولد چالشی فلسفی و عملی در مقیاسی است که از آغاز عصر روشنگری به این سو تجربه نشده است.
همان‌طور که جهان به طور فزاینده‌ای به سمت دیجیتالی شدن پیش می‌رود، حوزه بازاریابی نیز در حال تحول است. با ظهور فناوری‌های جدید، کسب وکار‌ها اکنون می‌توانند داده‌های بیشتری را نسبت به قبل جمع آوری کنند و از این داده‌ها می‌توان برای ایجاد کمپین‌های بازاریابی بسیار شخصی‌سازی شده استفاده کرد.
خارج شدن یک نقشه از حالت طبقه‌بندی‌شده در هلند، به شکار جعبه‌های طلا و جواهرات جامانده از جنگ جهانی دوم و نازی‌ها دامن زده ونام روستای کوچک اومِرِن- با جمعیت ۷۵۱نفری- را به‌عنوان یکی از معدود مکان‌هایی در جهان که گنج نازی‌ها می‌تواند در آن پنهان شده باشد، بر سر زبان‌ها انداخته است. این نقشه به‌عنوان بخشی از «اسناد سالانه آرشیوی» در ژانویه منتشر شد.
باشگاه النصر عربستان عصر روز گذشته از ورود آگوستین روسی، دروازه‌بان آرژانتینی، به ریاض خبر داد.
شواهد و قراین نشان‌گر آن هستند که سه ماه نفس‌گیر در مناسبات ایران و اروپا در پیش خواهد بود. در این بازه زمانی زنده ماندن برجام تا اکتبر نیز خود یک چالش جدی است. پایان تحریم‌های تسلیحاتی ایران، منوط به زنده ماندن توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ خواهد بود. لیکن این که انگلستان یا فرانسه در ماه‌های پیش‌رو به سوی فعال کردن مکانیسم ماشه گام بردارند، فرضیه‌ای جدی است.
در جلسه امروز هیئت دولت با استعفای علی صالح‌ آبادی موافقت و فرزین به عنوان رییس کل جدید بانک مرکزی جمهوری اسلامی معرفی شد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از نفوذ سامانه بارشی جدید به غرب استان از عصر چهارشنبه خبر داد و گفت: بارش‌های مطلوبی به ویژه در غرب و جنوب اصفهان پیش‌بینی می‌شود.
تیم پرسپولیس عصر امروز تمرینات خود را بدون حضور ملی‌پوشان آغاز خواهد کرد.
ساعت ۷:۲۰ عصر دوشنبه ۲۱ شهریور، زن جوانی در حال رفتن به باشگاه ورزشی بود که ناگهان پسر جوانی سوار بر موتورسیکلت سبز رنگ به او نزدیک شد و محتویات یک ظرف پلاستیکی را که در دستش بود روی زن جوان ریخت.
علی قلی‌زاده، پنجمین فصل حضور در شارلروا و لیگ بلژیک را پشت سر می‌گذارد.
علی قلی‌زاده پنجمین فصل حضور در شارلروا و لیگ بلژیک را پشت سر می‌گذارد.
کریستوف گالتیه، سرمربی پی اس جی، انتقال رناتو سانچس را تایید کرد و گفت که ممکن است چند بازیکن دیگر را نیز جذب کنند.
با توجه به الزامات قانونی، یک امتیاز محسوب می‌شود و تغییر سینما از کاربری فرهنگی به کاربری تجاری صرف، دستاورد مالی قابل توجهی برای مالکان و البته ضایعه‌ای برای اهالی فرهنگ رقم می‌زند.
بر اساس آنچه سازمان سینمایی اعلام کرده، مجید اسماعیلی متولد ۱۳۵۰ و دارای تحصیلات کارشناسی ارشد از دانشگاه امام صادق (ع)، تهیه کننده، کارگردان و استاد دانشگاه است که از دهه ۸۰ تاکنون در عرصه تهیه کنندگی، فیلمنامه نویسی، کارگردانی و انیمیشن سازی در سینما و تلویزیون فعال است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ