رمکو پاسفیر، دروازه‌بان اول هلند در جام جهانی، با 39سال سن فرصت فیکس بازی کردن در این تورنمنت را پیدا کرده و یکی از جالب‌ترین بازیکنان جام جهانی خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پاتریک کلایورت هدایت باشگاه آدانا دمیر اسپور ترکیه را قبول کرده و قراردادی یک ساله با بند تمدید تا 2052 امضا کرد.
کاپیتان آرژانتین حضوری کوتاه در سریال تلویزیونی "محافظان" داشت که در آن نقش خودش را بازی می‌کرد.
گل گهر فردا در دیداری دشوار در قائمشهر مهمان نساجی خواهد بود.
او می‌خواهد اولین مربی انگلیس بعد از فصل 04-2003 باشد که یک قهرمانی در این جام را تجربه می‌کند
وینیسیوس جونیور، مهاجم برزیلی رئال مادرید، که برای اولین بار حضور در جام باشگاه‌های جهان را تجربه می‌کند، در مقابل الاهلی پنجاهمین گل خود با پیراهن رئال را به ثمر رساند.
کاپیتان تیم ملی برزیل با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، درباره شرایطی که پس از ناکامی در جام جهانی تجربه می‌کند، صحبت کرد.
شیمون مارسینیاک، داور لهستانی فینال جام جهانی قطر، برای اولین بار در یک مصاحبه از تجربه خود از سوت زدن در این بازی تاریخی گفت.
با تمام تلاشی که امید نورافکن داشت نتوانست اولین حضور خود را در جام جهانی تجربه کند.
وینیسیوس، ستاره جوان برزیل، که اولین بازی‌اش با پیراهن سلسائو در جام جهانی را تجربه کرد می‌گوید برای ریچارلیسون خوشحال است که توانست هر دو گل برزیل را به ثمر برساند.
تیم ملی ایران در اولین گام خود در جام جهانی 2022 قطر، متحمل شکست بسیار سنگینی شد که تابه‌حال در 5 دوره قبلی چنین باختی را تجربه نکرده بود.
سومین عرضه محصولات ایران خودرو در بورس کالا با ورود هزار دستگاه خودروی ۲۰۷ دستی به این بستر آغاز شد.
بالاخره تا ساعاتی دیگر اولین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 قطر برگزار خواهد شد و به احتمال فراوان محرمی اولین تجربه خود را در این تورنمنت به دست می‌آورد.
رودریگو اولین جام‌جهانی خود را تجربه می‌کند و از اینکه می‌تواند در کنار بازیکنی مانند نیمار بازی کند بسیار خوشحال است.
فوتبال ایران تا قبل از حضور در قطر پنج دوره حضور در جام های جهانی را تجربه کرده است که هر دوره با اتفاق خاصی همراه بوده اما شاید فقط اولین دوره حضور تصویر ماندگاری نداشته است.
تعدادی از بازیکنان قرار گرفته شده در فهرست نهایی تیم ملی فوتبال ایران برای نخستین بار حضور در جام جهانی را تجربه خواهند کرد.
مدافع راست اسبق استقلال در اولین تجربه مربیگری خود با این تیم، خیلی زود به جام دست یافت.
دروازه بان جوان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که زننده یکی از گل‌های بازی با امریکا بود، وعده داد تا یک گل دیگر نیز در جام بین قاره ای بزند.
محمد محبی با بازگشت به لیگ برتر فوتبال ایران می‌خواهد اولین حضور در جام جهانی را تجربه کند.
تیم ملی فوتبال ایران در فاصله کمتر از یک ماه تا برگزاری اولین بازی خود در جام‌جهانی شرایط سختی را تجربه می‌کند اما امیدوار است در سه دیدار مرحله مقدماتی نتایج قابل قبولی کسب کند.
سه داور زن برای اولین مرتبه در تاریخ جام‌های جهانی قضاوت در مهم‌ترین فستیوال فوتبالی جهان را تجربه خواهند کرد و البته آنها با حضورشان چیزهای متفاوتی نسبت به گذشته به این جام وارد می‌کنند.
ملی پوش جوان فوتسال کشورمان از حضور در فینال در اولین تجربه آسیایی خود ابراز خوشحالی کرد.
علیرضا بیرانوند به اولین دروازه‌بان تاریخ فوتبال ایران تبدیل خواهد شد که دومین جام جهانی خود را تجربه می‌کند.
بیش از اینکه این مربی بتواند به تیم ملی کمک کند برای کسب اولین تجربه حضور در جام جهانی به تیم ایران پیوسته و بیشتر این ما هستیم که به رزومه او کمک می کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ