جعفر سلمانی در ۶ بازی گذشته استقلال شرایط متفاوتی را تجربه کرده و برخلاف سال گذشته جایگاه غیر قابل جایگزینی را ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با حضور مهرداد محمدی در ترکیب اصلی استقلال خواهان خروج جعفر سلمانی از جمع نفرات هجومی این تیم خواهیم بود.
سروش رفیعی و یاسین سلمانی بار دیگر با یکدیگر هم‌تیمی می‌شوند تا یک چالش قدیمی را این بار با پیراهن پرسپولیس تجربه کنند.
یاسین سلمانی می‌تواند یک خرید بسیار جذاب برای پرسپولیس در روزهای آینده باشد.
تیم فوتبال النصر توانست با وجود یک یار کمتر، از سد الهلال گذشته و قهرمان جام باشگاه های عربی شود.
در دیدار مقابل صنعت نفت جعفر سلمانی در پست وینگر چپ به میدان رفت و جانشین ستاره فصل قبل استقلال شد.
با اتفاقات پیش آمده برای جناح چپ استقلال حضور محمد نادری در جمع شاگردان جواد نکونام منتفی شد.
ملی پوش وزنه برداری ایران در دسته ۸۱ کیلوگرم یک مدال نقره و یک طلا را به خود اختصاص داد و مدال طلای مجموعه این دسته را هم از آن خود کرد.
مصطفی یک مرد ۴۰ ساله در یک مغازه سلمانی در یکی از محله‌های استانبول می‌گوید: «اردوغان دوست دارد طوری رفتار کند که دلسوزی دیگران را جلب کند. حالا که نارضایتی از او زیاد است، می‌خواهد طوری رفتار کند تا نظر مردم را از عملکردش پرت و محبت طلب کند. تمام این داستان بیماری هم برای پرت کردن حواس مردم از عملکرد بد اقتصادی اوست. سال گذشته ترکیه رکورد تورم را در تاریخ خودش شکسته است. اما اردوغان باز هم می‌خواهد در قدرت بماند.»
رزمایش دریایی مشترک با روسیه و چین فرصتی برای نیروی دریایی سپاه بود تا از شناورهای کاتاماران شهید سلیمانی و شهید ناظری در یک رزمایش بین المللی بهره بگیرد.
این گفته را دکتر پانته آ ایزدی، متخصص ژنتیک و استاد دانشگاه تهران هم که اصلا این ماجرا را نشنیده و می‌گوید علاقه‌ای به شبکه‌های اجتماعی و بحث‌های شان ندارد، تنها در قالب یک پرسش علمی تایید می‌کند و می‌گوید: وقتی یک تکه از موی سرتان را می‌چینید، حالا یا به سلمانی می‌روید و مو‌های تان را کوتاه می‌کنید، در حقیقت این بخش، بخش مرده مو است. ساقه مویی که فاقد دی ان‌ای. اگر قرار باشد از مو دی ان‌ای استخراج شود، باید یک دسته از مو‌های سر را از ریشه بکنید که خیلی کار دردناکی است و بعید می‌دانم کسی برای این کار پیشقدم شود.
مستند «پرواز یک و بیست دقیقه»، روایتگر ناگفته‌هایی درباره سردار سلیمانی است که طی گفتگو‌هایی با خانواده، دوستان و همرزمان حاج قاسم، بخش‌هایی از ویژگی‌های شخصیتی ایشان را بازگو می‌کند.
یک فعال سیاسی با بیان این‌که «بی‌تردید شهید سلیمانی سیاست طرد و حذف را مردود می‌دانست و با آن سرسازش نداشت»، گفت: او همواره به اصلاح و تقریب دیدگاه‌ها می‌اندیشید و در بزنگاه‌هایی که احساس می‌کرد باید نقش‌آفرین باشد، ورود می‌کرد.
رهبر انقلاب در دیدار خانواده و اعضای ستاد بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: یک پدیده ای در کشور ما وجود دارد که نام آن را مقاومت گذاشته ایم.
مهم‌ترین خبر پیرامون اردوی این روزهای سپاهان بازگشت یاسین سلمانی و احتمال حضور او در مقابل پیکان است.
گاردین در ادامه نوشت: میزان کامل جراحاتی که به رشدی وارد شده بود، تا کنون مشخص نبود. اما اندرو وایلی، مدیربرنامه او در گفت‌وگویی با روزنامه ال پائیس شرح داد که این حمله تا چه اندازه جدی بوده و زندگی او را دگرگون کرده است.
تیم فوتبال استقلال در حالی عصر جمعه به مصاف آلومینیوم اراک خواهد رفت که باید دید در سیستم چرخشی ساپینتو این بار نوبت کدام مدافع چپ استقلال است که در ترکیب اولیه قرار بگیرد.
کارت زرد زاهدی فر به سلمانی، یکی از اتفاقات جالب و البته عجیب نیمه اول بازی سپاهان و تراکتور بود.
عرضه‌های سیمانی در هفته جاری از امروز، یکشنبه ۲۴ مهر آغاز می شود به طوریکه در عرضه‌های امروز ۶۶ شرکت سیمانی در مجموع یک میلیون و ۲۳۶ هزار و ۳۸۸ تن انواع سیما عرضه خواهد شد.
محمد عباس‌زاده با کامل کردن هت‌تریک خود، بردی بزرگ را در دیدار تماشایی تراکتور - نفت مسجدسلیمان برای تیمش رقم زد.
احتمال می رود که استقلال برای دیدار با ذوب آهن، با یک تغییر و حضور جلالی به جای سلمانی به میدان برود.
در بین نفراتی که امروز اولین تمرینشان با تیم ملی را برگزار خواهند کرد، محمد کریمی، یاسین سلمانی، محمد خدابنده‌لو و سامان فلاح جزو جوان‌تر‌ها حساب می‌شوند
حضور یاسین سلمانی در ترکیب اصلی سپاهان مقابل استقلال نشان می‌دهد مورایس حساب ویژه‌ای در فصل جدید روی این بازیکن جوان و مستعد باز کرده است.
حضور یاسین سلمانی در ترکیب اصلی سپاهان مقابل استقلال نشان می‌دهد مورایس حساب ویژه‌ای در فصل جدید روی این بازیکن جوان و مستعد باز کرده است.
نویسنده کتاب موهون «آیات شیطانی» که دیروز در نیوریوک هدف سوءقصد قرار گرفته بود، باوجود ساعت‌ها جراحی، قدرت تکلم خود را از دست داده و با دستگاه تنفس مصنوعی نفس می‌کشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ