با حذف نام برخی بازیکنان جوان موفق در لیگ برتر برای جام جهانی، فرصت بزرگ تجربه اندوزی از آنها سلب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرحله آماده‌سازی تیم دسته اولی با انجام تمرینات پرتعداد در حال پیگیری است.
این میوه از منابع مناسب پتاسیم نیز محسوب می‌شود به همین دلیل به بیماران فشارخونی پیشنهاد می‌شود آلو را در سبد میوه خود داشته باشند و روزانه ۲ تا سه عدد از این میوه میل کنند.
نتایج یک آتحقیق شامل ده‌ها کارفرما و هزاران کارمند نشان می‌دهد که تنها چهار روز کارکردن به جای پنج روز برای رفاه کارمندان مفیدتر است، بدون اینکه به میزان بهره‌وری شرکت‌ها آسیبی وارد کند.
آبادانی‌ها قصد داشتند از پدیده جدید لیگ برتر در دیدار با استقلال رونمایی کنند.
برونو فرناندز و میسون مونت هر برای تصاحب پست شماره 10 منچستریونایتد در فصل آینده تلاش می‌کنند.
رشت- رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری با اشاره به قرارگیری بیش از ۱۰۰ پروژه در ترافیک استعلامات این پژوهشگاه گفت: جای جای ایران نقطه قرمز میراث فرهنگی است.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت:جای پارک خودرو در شب‌های محرم فراهم شده است.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه این باشگاه ضعیفترین عملکرد را در نقل و انتقالات لیگ برتر داشته است، گفت: شاید اگر من جای جواد نکونام بودم، استعفا می‌کردم.
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ضمن ابراز خرسندی از جدایی مهاجم برزیلی این تیم، گفت: «لئاندرو پریرا» نشان داد در حد واندازه پرسپولیس نیست و باید می‌رفت.
سومین خرید پرسپولیس در حین برگزاری تمرین امروز پرسپولیس، قرارداد خود را امضا کرد.
شاید در میان سریال‌های امسال تنها سریال «آتش و باد» در ژانر استراتژیک با وجود تمام نقایص محتوایی و ضعف در فرم خود همچنان توانسته از قواره‌های اصلی این گونه تولیدات برخوردار باشد و تلویزیون را از فقر مطلق در برخورداری از «سریال‌های جدید الف ویژه» خارج سازد.
امروز تیم ملی والیبال ایران در پست پاسور به وضوح مشکل داشت.
مدیر گروه بودجه مرکز توانمندسازی حاکمیت و جامعه سازمان جهاد دانشگاهی تهران طی یادداشتی وجود نمودارهای حسابداری را حیاتی دانست.
استقلال در پنج بازی اخیر برابر حریفان خود، با تغییرات در خط دفاعی به میدان رفته است.
معاملات بازار سهام در دومین روز کاری هفته فقط پنج دقیقه ابتدایی شاهد رشد ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بود و پس از آن اصلاح سنگین شاخص جای رشد را در بازار گرفت و در انتها با افت بیش از ۳.۷ درصدی کار را تمام کرد تا در یک روز بیش از ۹۵ هزار واحد خود را ازدست‌داده باشد. فردا شاهد ریزش شاخص کل خواهیم بود؟
خاویر ماسچرانو گفت، پی‎اس‌جی و هوادارانش در آینده حسرت امروز را می‌خورند که به جای استفاده از مسی، مشغول انتقاد از او هستند.
بلومبرگ می‌گوید مدیرعامل IBM مدعی شده است که هوش مصنوعی می‌تواند تا پنج سال آینده جای 7800 کارمند این شرکت را بگیرد.
آذری جهرمی گفت: از کار انداختن تمام فیلترشکن‌ها فقط در حماسه‌ها و اسطوره‌ها ممکن است که شما مثلا با پنج نفر جلوی لشکری بایستید و متوقفش کنید، اما در واقعیت ممکن نیست. امروز روی اس. اس. ال. تونل می‌زنند، اگر آن را محدود کنید بانک و امنیت شبکه می‌خوابد. فردا روی اچ. تی. تی. پی. تونل می‌زنند، آن را هم محدود کنید. پس‌فردا روی دی. ان. اس. تونل می‌زنند، آن را هم محدود کنید روی جای دیگری تونل می‌زنند.
دزفول- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: بر اثر انفجار ناشی از نشت گاز بخاری در روستای حسین کلولی دزفول، پنج نفر مصدوم شدند.
به گفته‌ی مجری شبکه‌ی پنج: قیمت‌ها به جای اینکه کاهش داشته باشد روز به روز افزایش می‌یابدتا کی باید گفت این قیمت‌ها حبابه؟ چرا این حباب هیچوقت نمیشکنه؟
ادن هازارد، ستاره بلژیکی، می‌گوید دوست دارد برای پنج دقیقه جای جو بایدن قرار بگیرد.
اهواز - مدیر روابط عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از برخورد یک دستگاه پژو ۴۰۵ با یک دستگاه موتورسیکلت سه چرخ در شهرستان سوسنگرد و مصدومیت پنج نفر خبر داد.
علی مبخوب پس از به ثمر رساندن دو گل در هفته اول لیگ امارات، در هفته دوم نیز هت‌تریک کرد تا عملکرد خیره‌کننده‌ای از خود به جای بگذارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ