اسپانیا و پرتغال میزبان مشترک جام‌جهانی ۲۰۳۰ +فیلم
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از بهترین بازیکنان جوان لیگ راه پُر و پیچ و خمی را پیش روی‌ خود می‌بیند که البته نشان داده می‌تواند اختیار و قدرت را از فوق‌ستاره‌های نسل قبلی بگیرد.
نامزدهای جام جهانی 2030 به تدریج مشخص می شوند و اکنون یک کشور جدید به جمع اسپانیا، پرتغال و مراکش اضافه شده است.
تیم فوتسال پالما اسپانیا در فینال لیگ قهرمانان اروپا برابر اسپورتینگ لیسبون پرتغال به پیروزی رسید و همراه با دو بازیکن ایران برای نخستین بار قهرمانی در اروپا را تجربه کرد.
مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتسال اروپا در حالی از فردا آغاز می‌شود که تیم پالما اسپانیا هم با حضور دو ملی پوش فوتسال ایران به مصاف بنفیکا پرتغال می‌رود و برای صعود به فینال تلاش می‌کند.
کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه این تیم باید با اسپانیا، پرتغال و برزیل بازی کند، دلیل بیشتر شدن توجه باشگاه های اروپایی به بازیکنان ایران را اعلام کرد.
کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه این تیم باید با اسپانیا، پرتغال و برزیل بازی کند، دلیل بیشتر شدن توجه باشگاه های اروپایی به بازیکنان ایران را اعلام کرد.
مراکش نیز به صورت رسمی به اسپانیا و پرتغال برای میزبانی مشترک جام جهانی اضافه شد.
جمعی از ستارگان مشهور دنیای فوتبال تولد هفتاد سالگی سرمربی سابق تیم ملی ایران را تبریک گفتند.
برزیل با نمایشی مثل قهرمان‌ها، کره‌جنوبی را از پیش رو برداشت و برای تمام رقبای خود خط و نشان کشید.
آلوارو موراتا، ستاره اسپانیا، گفت که اگر لاروخا قهرمان جهان نشود، در درجه اول دوست دارد رونالدو با پرتغال جام را مال خود کند.
آنسو فاتی می توانست برای تیم ملی پرتغال نیز بازی کند ولی اسپانیا را ترجیح داد و حالا یکی از امیدهای لاروخا در جام جهانی است.
سایت ترانسفر مارکت در یک مطلب تخمین آماری، ایران را در میان ۱۰ تیم بدون شانس قهرمانی در جام جهانی قطر قرار داد. تیم‌هایی مثل کره‌جنوبی، کانادا،عربستان، اکوادور قطر میزبان در این ده کشور دیده می‌شوند. سه شانس اصلی هم برزیل، فرانسه و آرژانتین معرفی شده‌اند. انگلستان و آلمان در کنار هلند و اسپانیا و پرتغال در سطح دوم دسته بندی شده‌اند
رئیس کمیته فوتسال از مصاف دوباره تیم های ملی فوتسال ایران و ژاپن خبر داد.
فیفا هنوز میزبان جام جهانی ۲۰۳۰ را معرفی نکرده است. کشور‌های اوکراین، اسپانیا و پرتغال روز گذشته به صورت مشترک درخواست خود را برای میزبانی جام جهانی ۲۰۳۰ به فیفا ارائه دادند.
دیوگو ژوتا، ستاره پرتغالی لیورپول، می‌گوید علت درخواستش برای تعویض شدن در جریان بازی دیشب پرتغال و اسپانیا نه مصدومیت بلکه خستگی بوده است.
تیم ملی اسپانیا در زمین پرتغال با گل دقیقه ۸۸ آلوارو موراتا پیروز شد و به نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا صعود کرد و پرتغال در عین ناباوری در خانه حذف شد.
ادا و اطوارهای عجیب رونالدو در شب ناکامی مقابل اسپانیا به خشم عمومی علیه وی بدل شده‌است.
فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال، می‌گوید شکست برابر اسپانیا باعث ناراحتی شدید او و تیمش شده است.
برتری دقیقه آخری اسپانیا بر پرتغال و صعود به نیمه‌نهایی
تیم ملی اسپانیا در زمین پرتغال با گل دقیقه 88 آلوارو موراتا پیروز شد و به نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا صعود کرد. پرتغال در عین ناباوری در خانه حذف شد.
تیم ملی اسپانیا در زمین پرتغال با گل دقیقه 88 آلوارو موراتا پیروز شد و به نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا صعود کرد. پرتغال در عین ناباوری در خانه حذف شد.
فردا لوئیس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، فهرست تیمش برای دو بازی پیش رو مقابل سوئیس و پرتغال در لیگ ملت‌های اروپا را اعلام خواهد کرد و ممکن است نام سرخیو راموس نیز در آن باشد.
الکساندر چفرین، رئیس یوفا، می‌گوید اطمینان دارد که جام جهانی 2030 به میزبانی مشترک دو کشور اسپانیا و پرتغال برگزار خواهد شد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۱ میلیون و ۳۹۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بالغ بر ۵ هزار و سیصد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۶۴۰ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ