جمعی از ستارگان مشهور دنیای فوتبال تولد هفتاد سالگی سرمربی سابق تیم ملی ایران را تبریک گفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ساوه- وزیر کشور گفت: مشارکت بسیار خوب متقاضیان داوطلبی نمایندگی مجلس برای ثبت نام نشان می‌دهد که یک انتخابات پرشور و با مشارکت حداکثری را در پیش خواهیم داشت.
قجری گفت: از ابتدای سال تا کنون ۹۸ مجمع برخط برگزار شده است و بیش از ۱۰ هزار سهامداران توانسته اند از ابتدای سال به شکل برخط در مجامع شرکت کنند.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از مشارکت شرکت عمران شهرهای جدید در تامین اتوبوس برای تردد در شهرهای جدید خبر داد.
دادگستری برزیل 7 بازیکن را به مشارکت با شبکه‌ای که نتایج مسابقات را به نفع مافیای شرط‌بندی دستکاری می‌کردند، متهم کرد.
دادگستری برزیل 7 بازیکن را به مشارکت با شبکه‌ای که نتایج مسابقات را به نفع مافیای شرط‌بندی دستکاری می‌کردند، متهم کرد.
معاون عملیات سازمان امدادونجات با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در سراسر کشور، از حضور ۱۷۷۸ تیم عملیاتی و امدادی در این مراسم خبر داد.
با اعلام فراخوان و در قالب طرح «مرهم زائر»، عموم مردم می‌توانند با جمعیت هلال احمر در زمینه ارائه خدمات دارویی به زائرین مراسم اربعین حسینی (ع) همکاری کنند.
نکته جالب‌تر در این زمینه مربوط به وقتی است که قیمت این بازیکنان در مارکت جهانی مورد ارزیابی قرار بگیرد؛ همین حالا در لیگ برتر ایران ۱۲ بازیکن هستند که ارزش آن‌ها بین ۵۰ تا ۱۰۰ میلیارد تومان برآورد می‌شود. پذیرش اینکه چنین بازیکنانی حاضر هستند با رقم ۱۵ میلیارد تومان قرارداد ببندند، واقعا عجیب و غریب است.
طبق لیستی که سایت ترانسفر مارکت منتشرکرده، محمدحسین کنعانی‌زادگان ارزشمندترین بازیکن لیگ برتر تا این لحظه محسوب می‌شود.
طبق لیستی که سایت ترانسفر مارکت منتشرکرده، محمدحسین کنعانی‌زادگان ارزشمندترین بازیکن لیگ برتر تا این لحظه محسوب می‌شود.
طبق لیستی که سایت ترانسفر مارکت منتشرکرده، محمدحسین کنعانی‌زادگان گرانترین بازیکن لیگ برتر تا این لحظه محسوب می‌شود.
در قرارداد بین ایران و چین تا ۸۰ درصد از پروژه توسط پیمانکاران و مهندسان ایرانی استفاده خواهد داشت.
حق مشارکت بازیکن آکادمی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان دریافت شد.
بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور با مشارکت در برگزاری رویداد الکام تاکز، بابی در گفتمان‌سازی در حوزه‌های تحول دیجیتال، اقتصاد دیجیتال، دولت الکترونیک و هوشمندسازی گشود.
وزیر جهاد کشاورزی دو عنصر آب و خاک را اساس زیرساخت سرزمینی و صیانت از تخریب و جلوگیری از هدرروی آن با ابزار مشارکت مردمی و سریع‌ترین راه برای دستیابی به حکمرانی سرزمینی عنوان کرد.
با وجود توافق شفاهی میان بایرن و کیم مین جائه با توجه به موضوع خدمت سربازی بازیکن کره ای هنوز تفاهم نامه ای میان طرفین امضا نشده است.
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده از ارائه طرحی از سوی این معاونت برای مشارکت زنان در طرح کاشت یک میلیارد اصله نهال به وزارت جهاد کشاورزی خبر داد.
رئیس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهرداری تهران گفت: حدود ۵۰۰ هزار نفر در برنامه من شهردارم شرکت و پروژه‌های محلات خود را انتخاب کرده‌اند.
با انعقاد توافق‌نامه همکاری مشترک میان معاونت علمی و شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، ساخت توربین‌ها و توربوکمپرسورهای مورد نیاز مناطق نفت‌خیز جنوب از سوی شرکت‌های دانش بنیان، بومی‌سازی می‌شود.
نام لامین یامال در فهرست 30 بازیکنی که در قهرمانی بارسا در لالیگا مشارکت داشته‌اند، دیده نمی‌شود!
هدف میان‌‌‌مدت مسقط و دیگر بازیگران فعال را می‌توان احیای مذاکرات هسته‌‌‌ای عنوان کرد؛ زیرا احیای برجام مقدماتی نیاز دارد که هنوز طرفین به آنها دست نیافته‌‌‌اند. در همین رابطه روز سه‌شنبه آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا با اشاره به اینکه دیپلماسی همچنان بهترین راه‌‌‌ برای حل مساله هسته‌‌‌ای ایران است، تاکید کرد اما فعلا این تلاش‌‌‌ها در اولویت قرار ندارند، زیرا ایران به شکل معناداری مشارکت نمی‌‌‌کند.
با توجه به ارزشگذاری سایت ترانسفر مارکت روبرتو تورس با قسمتی حدود دو میلیون یورو گران قیمت‌ترین بازیکن شاغل در لیک برتر ایران شد.
باشگاه پرسپولیس نامه مربوط به رقم قرارداد بازیکنان و مربیان خارجی‌اش را آپدیت کرد تا مشخص شود ادعای مطرح شده در مورد رقم بازیکنان خارجی تازه‌وارد این باشگاه درست نیست. البته از ابتدا هم مشخص بود نماینده باشگاه سپاهان بر اساس رقم اعلام شده در سایت ترانسفر مارکت که یک گمانه‌زنی و عدد تخمینی است این توئیت را مطرح کرده است.
سایت ترانسفر مارکت با ارزشگذاری باشگاه استقلال، شاگردان ریکاردو ساپینتو را با ۱۶.۶۵ میلیون یورو گرانترین تیم لیگ لقب داد. در میان با ارزش‌ترین بازیکنان لیگ، یورگن لوکادیا، شکار بزرگ پرسپولیس با ارزش ۲ میلیون یورو در صدر قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ