فردا لوئیس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، فهرست تیمش برای دو بازی پیش رو مقابل سوئیس و پرتغال در لیگ ملت‌های اروپا را اعلام خواهد کرد و ممکن است نام سرخیو راموس نیز در آن باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرخیو بوسکتس، هم‌تیمی لیونل مسی در اینترمیامی می‌گوید این باشگاه انتخاب اول لئو نبوده و او بعد از پایان حضورش در پی‌اس‌جی برای انتخاب باشگاه بعدی با تردیدهای بزرگی روبرو بوده است.
مترجمان هوش مصنوعی ممکن است شگفت‌ انگیز به نظر برسند اما بخش عمده‌ای از انسان بودن را نیز از بین می ‌برند. برای من استفاده از زبان ماهیت انسان بودن است. وقتی صحبت می‌کنم نه تنها حقایق را بیان می‌ کنم بلکه شیوه ‌ای از وجودم را نیز در میان می ‌گذارم. از طریق انتخاب واژگان و لحن ‌های ظریف و تردیدهای کوچک و خطاهای احقانه ام این که من کیستم را فاش می کنم. من یک شخصیت نیستم بلکه یک شخص هستم.
آب‌های معدنی که کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، با همکاری شرکت دیگری اقدام به تولید آن کرده با تردیدهای بسیاری روبرو شده است.
تردیدهای «روبن یانز» دروازه‌بان اسپانیایی برای پیوستن به رئال ساراگوسا این باشگاه را به سمت امیر عابدزاده سوق داده است.
یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: قدرت ایران تا حدی افزایش پیدا کرده است که آمریکایی‌ها می‌دانند که تهدید دیگر فایده ندارد و این مسئله در اعترافات فرمانده اسبق سنتکام نمایان است.
هنوز هیچ مقام مسئولی تأکید نکرده که بازی مهم پیکان – پرسپولیس که قرار است عصر شنبه برگزار شود قطعاً در ورزشگاه پاس قوامین اکباتان انجام می‌شود اما بعید است ورزشگاه تغییر کند.
یوردی کرویف، مدیر ورزشی بارسلونا، برای ماندن تردید دارد و پس از قطعی شدن جدایی متئو آلِمانی او هم سودای جدایی دارد.
بایرن مونیخ آماده است تا برای پایان دادن به شک و تردیدهای تاتنهام در مذاکرات برای انتقال هری کین به باشگاه آلمانی پیشنهادی بزرگ به تاتنهام ارائه بدهد.
لوئیس دلافوئنته، سرمربی تیم ملی اسپانیا، شکست مقابل اسکاتلند را حاصل اشتباهات فردی دانست.
دوره ملی سامان قدوس با دودلی و تردیدهای او به دلیل اتفاقات گذشته در تیم ملی ایران متوقف شده است.
نمایش خوب ادواردو کاماوینگا برابر اوساسونا به عنوان هافبک دفاعی حالا تردیدهای کارلو آنچلوتی برای بازی مقابل لیورپول را بیشتر کرده است.
سفر رابرت مالی در واقع نشانه‌ای از عزم آمریکا برای اجرایی کردن پروژه استراتژی یکپارچه موشکی است. تمرکز دولت بایدن بر تهدیدهای اصلی و در حال وقوع برای آمریکا به‌خصوص در منطقه حیاتی خلیج‌‌‌فارس است که دلمشغولی و همزمان تردیدهای شرکای عرب آمریکا از تعهدات ایالات‌‌‌متحده را به دنبال داشته است. به‌خصوص که روند همکاری‌‌‌های شورای همکاری خلیج‌‌‌فارس و در راس آنها عربستان سعودی با چین و روسیه در حال افزایش است.
لیونل اسکالونی هنوز با فدراسیون فوتبال آرژانتین برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده است. یک روزنامه نگار آرژانتینی ادعایی جدید در مورد تردیدهای مربی قهرمان جهان برای تمدید مطرح کرد.
بارسلونا از علاقه یوسف موکوکو برای بازی با پیراهن آبی‌اناری مطلع است ولی برای جذب او تردیدهایی جدی دارد.
عزالدین اوناهی، ستاره تیم ملی مراکش، بابت تمجیدهای لوییس انریکه از این سرمربی تشکر می کند.
وزیر خارجه اوکراین می‌گوید که اتحادیه اروپا باید تمام تردیدهای خود درباره تحریم‌های ضدروسی را کنار گذاشته و تحریم‌های جدید علیه این کشور را تصویب و تشدید کند.
رسانه های انگلیسی می گویند حضور مدیسون برابر ایران بعید به نظر می رسد و او شاید حتی جام جهانی را از دست بدهد.
تردید‌هایی که سوالات اصلی را درباره لیست نهایی تیم ملی در جام جهانی به وجود می‌آورد ‌و پاسخ آن‌ها تنها دست یک نفر است؛ کارلوس کی‌روش.
تردید‌هایی که سوالات اصلی را درباره لیست نهایی تیم ملی در جام جهانی به وجود می‌آورد ‌و پاسخ آن‌ها تنها دست یک نفر است؛ کارلوس کی‌روش.
مارکو آسنسیو یکی از گزینه های بارسلونا برای فصل بعد است اما مدیران باشگاه در این مورد هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده اند.
نواک جوکوویچ شاید مسترز پاریس را از دست بدهد.
به نظر می‌رسد بخش بزرگی از لیست نهایی تیم ملی برای جام جهانی در ذهن سرمربی تیم قطعی شده باشد.
یک وزیر سابق رژیم صهیونیستی درباره جدی نگرفتن تهدیدات دبیر کل حزب الله لبنان درباره میدان گازی «کاریش» هشدار داد.
کشورهای آلمان، انگلیس و فرانسه امروز شنبه در بیانیه ای مشترک مدعی شدند که مواضع اخیر جمهوری اسلامی تردیدهای جدی را در مورد قصد این کشور در خصوص بازگشت به توافق هسته ای بوجود آورده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ