تیم ملی اسپانیا در زمین پرتغال با گل دقیقه 88 آلوارو موراتا پیروز شد و به نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا صعود کرد. پرتغال در عین ناباوری در خانه حذف شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کریستیانو رونالدو با گلی که در دقایق پایانی وارد دروازه زمالک کرد تیمش را نجات داد و مانع از حذف شدن النصر از مرحله گروهی جام باشگاه‌های عربی شد.
با اعلام وب‌ سایت فوتی‌ رنکینگز، استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد و تراکتور به عنوان نماینده چهارم ایران در پلی‌آف، با شباب امارات روبرو می‌شود. این فصل رونالدو، کریم بنزما و شاید مسی و راموس در این مسابقات حاضرند و قطعا همه یا بعضی‌ از آنها برای بازی مقابل حریفان ایرانی به ورزشگاه‌های ایران می‌آیند
با اعلام وب‌ سایت فوتی‌ رنکینگز، استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد و تراکتور به عنوان نماینده چهارم ایران در پلی‌آف، با شباب امارات روبرو می‌شود. این فصل رونالدو، کریم بنزما و شاید مسی و راموس در این مسابقات حاضرند
الوحده در مرحله نیمه نهایی جام حذفی با نتیجه یک بر صفر میزبان خود، النصر را شکست داد و به شگفتی بزرگی دست یافت.
کمتر از سه هفته دیگر مراسم The Best 2022 در پاریس برگزار می شود تا بهترین های سال از نگاه فیفا، جوایز خود را دریافت کنند.
النصر با حضور کریستیانو رونالدو در ترکیب اصلی خود برابر الاتحاد شکست خورد و از سوپر کاپ عربستان حذف شد.
ادو آگیره، دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، شب گذشته در برنامه ال‌چیرینگیتو گفت که فرناندو سانتوس به رونالدو خیانت کرد و مسبب اصلی حذف پرتغال از جام جهانی بود.
پله، اسطوره فوتبال برزیل، بعد از حذف پرتغال از جام جهانی و گریه‌های تلخ کریستیانو رونالدو از او حمایت کرد.
رونالدو سکوت خود را شکست و در مورد احساسش از حذف در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر صحبت کرد.
کریستیانو رونالدو سرانجام پس از باخت دردناک تیمش از مراکش لب به سخن گشود.
جورجینا رودریگز، همسر کریستیانو رونالدو، یک بار دیگر به عدم حضور او در ترکیب اصلی پرتغال و البته حذف این تیم از جام جهانی واکنش نشان داد. حمله همسر رونالدو به سانتوس: لیاقتش را نداشتی!
جورجینا رودریگز، همسر کریستیانو رونالدو، یک بار دیگر به عدم حضور او در ترکیب اصلی پرتغال و البته حذف این تیم از جام جهانی واکنش نشان داد.
خواهر کریستیانو رونالدو، بعد از شکست و حذف پرتغال مقابل مراکش، در اینستاگرام به این شکست واکنش تندی نشان داد.
در سومین دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ شگفتی دیگری رقم خورد و مراکش موفق شد پرتغال را شکست دهد.
مراکش با هدایت مربی بومی اش الرکراکی، شگفتی را دوباره تعریف کرد و پرتغال با کاپیتان رونالدو و همه ستاره‌هایش را حذف کرد. مراکش با این پیروزی، فینال رویایی مسی و رونالدو در جام‌جهانی قطر را هم منتفی ساخت.
مراکش با هدایت مربی بومی اش الرکراکی، شگفتی را دوباره تعریف کرد و پرتغال با کاپیتان رونالدو و همه ستاره‌هایش را حذف کرد. مراکش با این پیروزی فینال رویایی مسی و رونالدو در جام‌جهانی قطر را هم منتفی ساخت
برزیل حذف شد و آرژانتین با تاکتیکی متفاوت و زدن پنالتی های بهتر بالا رفت. بدون برزیل حالا می توان راحت تر به فینال قرن بین لئو مسی و رونالدو فکر کرد.
رودریگو و مارکینیوس پنالتی از دست دادند و برزیل از جام‌جهانی قطر حذف شد. ولی هواداران متعجب هستند از اینکه چرا نیمار زودتر پنالتی نزد.
صعود فرانسه با حذف لهستان قابل انتظار بود؛ اما امشب شب رکورد‌های امباپه بود. بیشترین گل زده در جام‌جهانی تا قبل از ۲۴ سالگی و رسیدن به عدد ۹ با عبور از پله افسانه‌ای. او در پی دومین قهرمانی جام‌جهانی و دومین کفش طلا هم هست.
صعود فرانسه با حذف لهستان قابل انتظار بود اما امشب شب رکوردهای امباپه بود. بیشترین گل زده در جام‌جهانی تا قبل از 24 سالگی و رسیدن به عدد 9 با عبور از پله افسانه‌ای. او درپی دومین قهرمانی جام‌جهانی و دومین کفش طلا هم هست
ادا و اطوارهای عجیب رونالدو در شب ناکامی مقابل اسپانیا به خشم عمومی علیه وی بدل شده‌است.
تیم ملی اسپانیا در زمین پرتغال با گل دقیقه 88 آلوارو موراتا پیروز شد و به نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا صعود کرد. پرتغال در عین ناباوری در خانه حذف شد.
خواهر کریستیانو رونالدو دفاعیه پیرس مورگان از برادرش که با انتقادهایی تند از منچستریونایتد همراه بود را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده و بعد از مدت کوتاهی حذف کرد.
خواهر کریستیانو رونالدو دفاعیه پیرس مورگان از برادرش که با انتقادهایی تند از منچستریونایتد همراه بود را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده و بعد از مدت کوتاهی حذف کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ