فیفا هنوز میزبان جام جهانی ۲۰۳۰ را معرفی نکرده است. کشور‌های اوکراین، اسپانیا و پرتغال روز گذشته به صورت مشترک درخواست خود را برای میزبانی جام جهانی ۲۰۳۰ به فیفا ارائه دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طی دو دهه اخیر کشورهایی که بیشترین تعداد مقالات علمی و تخصصی را منتشر کرده‌اند شاهد تغییرات قابل توجهی بوده‌اند؛به طوری که چین با اختلاف فراوانی از سایر رقبا به خصوص آمریکا پیش افتاده است.
اوپک میزان ذخایر نفت در سطح جهان را برای سال ۲۰۲۲ منتشر کرد که ایران در رتبه سوم دارندگان بیشترین ذخایر نفتی قرار می‌گیرد.
تقریباً همه مناطق جهان از آسیای جنوب شرقی، اروپای جنوب شرقی، قفقاز، خاورمیانه تا شما و جنوب آفریقا، آمریکای لاتین و کارائیب طی هفت دهه گذشته قربانی مهمات خوشه‌ای بوده‌اند.
مجری با سابقه صدا و سیما گفت که ایران می تواند یکی از کشورهای میزبان جام جهانی 2034 باشد.
کشورهایی که سریع ترین سرعت اینترنت را دارند عبارتند از: موناکو، سنگاپور، شیلی، هنگ کنگ، چین، سوئیس، فرانسه، دانمارک، رومانی و تایلند.
عربستان سعی دارد با کشورهایی مختلف از جمله کشورهای بریکس (برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی) رابطه برقرار کند تا داد و ستد نفت و غیره را به ارزهایی غیر از دلار یا در صورت امکان به طلا انجام دهد تا به این ترتیب اجازه ندهد که دلار ارز جهانی غالب باشد.
کنعانی گفت کشورهایی که به صورت آشکار و در قالب معاملات نظامی از طریق فروش سلاح و کمک های اطلاعاتی به کشورهای متجاوز به یمن و کمک به محاصره ضد انسانی علیه مردم این کشور دخالت و مسئولیت مستقیم دارند، در جایگاهی نیستند که به دیگران اتهام بزنند.
فکری درمورد کشورهایی که در ایران سرمایه‌گذاری کرده‌اند توضیح داد که در طول یک سال گذشته روسیه با 7/ 2میلیارد دلار بزرگ‌ترین سرمایه‌گذار در ایران بوده که در دو طرح نفتی در استان ایلام سرمایه‌گذاری کرده است. امارات، افغانستان، ترکیه و چین در رتبه‌های بعدی قرار دارند.
رئیس کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی درخواست اروگوئه، آرژانتین، پاراگوئه و شیلی برای میزبانی از جام جهانی ۲۰۳۰ را بسیار قوی خواند.
کشور‌های آفریقایی نمی‌توانند بازیکنانی با کیفیت مشابه آلمان، اسپانیا و ایتالیا پرورش دهند. دلیل این مسئله را باید در اینجا جست‌وجو کرد که آن‌ها بازیکنان داخلی خود را نمی‌شناسند. تا حد زیادی این امر به شکست تیم‌های آفریقایی در جام‌جهانی کمک می‌کند. آن‌ها برای بازیکنانی که در خارج کشور بازی می‌کنند، اولویت بسیار بیشتری نسبت به بازیکنانی که در لیگ‌های داخلی بازی می‌کنند قائل هستند.
پدرام بهرامی کارگردان مجموعه مستند «دریبل» ضمن تشریح رویکرد این مستند در بررسی نقش فوتبال در کشورهای مختلف، به طرح برخی پرسش‌ها درباره میزبانی ۲۲۰ میلیارد دلاری قطری‌ها در جام‌جهانی پرداخت!
روسیه اعلام کرده است که به کشورهایی که سقف قیمتی برای نفت در نظر گرفته اند، نفت نخواهد فروخت.
بر اساس گزارش‌ها، دولت ژاپن قصد دارد تا با ارائه کمک مالی، از کشورهایی که عملیات نظامی روسیه در اوکراین را محکوم «نکرده‌اند»، حمایت کند.
روزنامه لبنانی الاخبار مقاله‌ای منتشر کرده که حاوی اسنادی است که چگونه عربستان، بحرین،امارات و آمریکا اغتشاشات و شورش‌های ایران را مدیریت می کنند.
جام جهانی قطر از ۲۹ آبان در قطر برگزار می‌شود. این نخستین میزبانی خاورمیانه از مسابقات جام جهانی است اما رسانه‌های اروپایی و آمریکایی مدعی اند قطر در پروژه های ساخت ورزشگاه‌های این مسابقات جان ۱۵هزارنفر کارگر از کشورهای آسیای شرقی و جنوب آسیا و همچنین آفریقایی‌ها را گرفته است
تیم ملی برای نخستین‌بار با یک برند ایرانی راهی جام‌جهانی می‌شود. این خبر زمانی خوشحال‌کننده بود که نتیجه نهایی کار هم رضایت‌بخش از آب درمی‌آمد.
فیفا طرح جالبی قبل از شروع جام‌جهانی منتشر کرد که در آن مهدی طارمی ستاره تیم ملی فوتبال کشورمان در کنار کریستیانو رونالدو و سایر ستاره‌های کشور‌های حاضر در این رقابت‌ها حضور دارد.
جام جهانی 1954 به میزبانی یکی از کشورهای اروپایی برگزار شد و فیفا با تصمیمی که گرفت، میزبانی رقابت ها را به کشور سوئیس سپرد.
مسئولان فدراسیون در هفته‌های اخیر از یکی از کشور‌های حاشیه خلیج فارس به عنوان آخرین حریف تدارکاتی شاگردان کارلوس کی‌روش پیش از حضور در جام‌جهانی نام برده‌اند.
در ادامه تور کاپ جام جهانی در کشورهای راه یافته به این رقابت ها، به کشورهای آفریقایی رسید.
در ادامه تور کاپ جام جهانی در کشورهای راه یافته به این رقابت ها، به کشورهای آفریقایی رسید.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس: مالیات هایی که برای تولیدکندگان وضع کردیم بسیار سنگین تر از قبل است و از سوی دیگر قدرت خرید بازار کاهش پیدا کرده است و اعلام هم کردیم که باید حقوق کارمندان افزایش یابد! یعنی معادله ای را درست کردیم که نتیجه آن فرار نخبگان و سرمایه ها است.
کشورهای غربی در قالب ناتو، بیشترین سهم را در تحریک اوکراین و آغاز منازعه نظامی با روسیه داشته اند و این واقعیت توسط اندیشمندان و شخصیت های برجسته غربی مورد تاکید قرار گرفته است.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: توجه و ایجاد تعامل بیشتر با نیروی دریایی کشورهایی که مورد ظلم واقع شدند و مسیر پیشرفت را طی می‌کنند و به عبارتی روی پای خود می‌ایستند از اهداف «نداجا» است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ