یکی از بهترین بازیکنان جوان لیگ راه پُر و پیچ و خمی را پیش روی‌ خود می‌بیند که البته نشان داده می‌تواند اختیار و قدرت را از فوق‌ستاره‌های نسل قبلی بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یوسف وکیا در آخرین صحنه دیدار تیمش برابر فولاد موفق شد دروازه تیمشان را نجات دهد.
یوسف شرمیتی، بازیکن خوش آتیه پرتغالی، با قراردادی 4 ساله به اورتون پیوست.
کاوش‌های باستان شناسی در محوطه یوسف آباد
حسن یوسف یکی از رهبران ارشد جنبش حماس پس از اسارت ۲۰ ماهه از زندان رژیم صهیونسیتی آزاد شد.
لحظه مصدومیت دردناک یوسف کاظمی، ستاره آینده دار والیبال ایران را در جریان تورنمنت بلغارستان در دیدار با تیم ملی برزیل مشاهده می‌کنید که به همین دلیل بازی نیمه کاره تمام شد.
پرسش‌هایی که انتظار می‌رود در زمان معرفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس، به بخشی مهم از موضوع نشست ویژه مجلس برای بررسی صلاحیت جانشین نوری بدل گردد و چه بسا بتواند ابعاد ناگفته‌ای از ماجرای واریز نشدن مطالبات معلمان در اسفند ۱۴۰۱ را برملا سازد؛ ماجرایی که تنها بخشی از دوران پرماجرای حضور نوری در راس هرم مدیریتی این وزارت خانه است.
سوالاتی که انتظار می‌رود در زمان معرفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس، به بخشی مهم از موضوع نشست ویژه مجلس برای بررسی صلاحیت جانشین نوری بدل گردد و چه بسا بتواند ابعاد ناگفته‌ای از ماجرای واریز نشدن مطالبات معلمان در اسفند ۱۴۰۱ را برملا سازد. ماجرایی که تنها قسمتی از دوران پرماجرای حضور نوری در راس هرم مدیریتی این وزارت خانه است.
رئیس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی گفت: تلاش بر  این است در بازیهای آسیایی آینده در رشته MMA حضور فعالی داشته باشیم.
سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: سارقی که خودروهای مزدا ۳ را سرقت می‌کرد دستگیر و متهم به ۱۵ فقره سرقت معترف شد.
اجاره یک واحد مسکونی ۸۵ الی ۱۱۰ متری در محله یوسف آباد حدود ۲۰۰ میلیون تومان است.
هر متر خانه در محله یوسف آباد از متری ۵۰ الی ۱۲۵ میلیون است.
هفته سوم زمستان بازار مسکن در کما رفته است اما با این حال قیمت خانه در محله یوسف آباد از متری ۴۳ میلیون تا ۱۱۹ میلیون تومان است.
هفته سوم زمستان بازار مسکن در کما رفته است اما با این حال قیمت خانه در محله یوسف آباد از متری ۴۳ میلیون تا ۱۱۹ میلیون تومان است.
در محله یوسف آباد اجاره بها افزایش داشته به گونه ای که برای اجاره یک خانه ۱۰۰ متری باید حداقل ۲۵۰ میلیون رهن و ماهیانه ۲۷ میلیون تومان اجاره پرداخت شود.
«یوسف النصیری» مهاجم تیم ملی مراکش شب گذشته گل اول و صعود شیرهای اطلس  را به پرتغال زد . نکته جالب ارتفاع ضربه سری است که این بازیکن در لحظه تماس با توپ زده که ۲متر و ۷۸ سانتی متر بوده که رکورد جالبی در جام جهانی ۲۰۲۲ به ثبت رسیده است.
گل اول مراکشی‌ها با پرش عالی یوسف النصیری و البته اشتباه دیگو کاستا به ثمر رسید.
رهبر معنوی اخوان المسلمین درگذشت.
منابع خبری از فوت یوسف القرضاوی خبر دادند.
رئیس فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی به عنوان نائیب رئیس انجمن هنرهای رزمی ترکیبی آسیا انتخاب و معرفی شد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: شورای عالی سینما به دلیل اینکه نیازمند تعیین اعضا بود وزرای مورد نیاز یعنی آقایان امیر عبداللهیان و نوری پیشنهاد شدند.
منابع فلسطینی از یورش شهرک نشینان صهیونیست به مقبره حضرت یوسف (ع) در نابلس خبر دادند.
امام صادق می‌فرماید: «هر مؤمن روزه‌دار هنگام سحر و افطارش سوره قدر را بخواند، همانند كسى است كه در فاصله این دو وقت، خونش در راه خدا ریخته شده است‌».
امام صادق می‌فرماید: «هر مؤمن روزه‌دار هنگام سحر و افطارش سوره قدر را بخواند، همانند كسى است كه در فاصله این دو وقت، خونش در راه خدا ریخته شده است‌.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ