اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس شورای اسلامی با رئیس پارلمان عربی در حاشیه برگزاری اجلاس کمیته بودجه و برنامه ریزی مجمع مجالس آسیایی دیدار و گفتگو کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی با رئیس پارلمان عربی در حاشیه برگزاری اجلاس کمیته بودجه و برنامه ریزی مجمع مجالس آسیایی دیدار و گفتگو کرد.
رئیسی به موضوع «حجاب و عفاف» اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با کارگزاران جمهوری اسلامی، کشف حجاب را حرام شرعی و سیاسی عنوان کردند که با یک برنامه‌ریزی دقیق و حساب‌شده از سوی دشمن دنبال می‌شود و تاکید کردند که ما نیز باید برای مقابله با این طراحی و توطئه دشمن برنامه‌ریزی دقیق داشته باشیم.
رئیس کل دادگستری تهران از برنامه ریزی برای برگزاری مستمر دیدار مسئولان قضایی و اجرایی استان با کارآفرینان، در سال حمایت از تولید و مهار تورم با نگاه تخصصی و رفع مشکلات خبرداد.
بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته برای جام جهانی بسکتبال، نخستین دیدار تیم ملی ایران در این رقابت ها برابر برزیل انجام می شود.
اهواز - ییس جمهور در مسیر ریلی اهواز به اندیمشک با کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه بدون برنامه قبلی دیدار کرد.
وزیر راه و شهرسازی در دیدار با وزیر حمل و نقل چین، برنامه ریزی لازم برای انجام اقدامات مشترک در چارچوب تقویت و توسعه شاخه جنوبی جاده ابریشم در چارچوب "ابتکار کمربند راه" را بررسی کرد.
در حالی که دیدار تیمهای جوانان پرسپولیس و آکادمی کیا برای امروز برنامه ریزی شده بود اما بارش شدید برف دوباره این دیدار را لغو کرد.
وحید شمسایی پس از دیدار با مهدی تاج به تشریح برنامه‌های خود پرداخت.
وزیر خارجه ترکیه امروز در سخنانی هشدار داد: اجازه گسترش یونان در آب های سرزمینی دریای اژه را نخواهیم داد.
منابع عراقی از دیدار سفیر ایران در بغداد با وزیر برنامه ریزی عراق خبر دادند.
استاندار اردبیل در دیدار با معاون گردشگری کشور گفت: نیاز کنونی ما یک برنامه‌ریزی ملی برای رویداد ۲۰۲۳ اردبیل است که باید با همکاری وزارت میراث فرهنگی اتفاق بیفتد.
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد در حال حاضر برنامه ای برای دیدار با مقامات آمریکا در خصوص کنترل تسلیحاتی وجود ندارد.
کاخ سفید می‌گوید هیچ برنامه‌ای برای دیدار بایدن و شی در نظر گرفته نشده است.
رئیس جمهور گفت: هیچ برنامه‌ای برای مذاکره یا ملاقات با آمریکایی‌ها و با حاکمان آمریکا در حاشیه نشست سالانه سازمان ملل برنامه‌ریزی نشده و هیچ برنامه‌ای هم برای دیدار با آن‌ها نداریم.
رئیس جمهور گفت: هیچ برنامه‌ای برای مذاکره یا ملاقات با آمریکایی‌ها و با حاکمان آمریکا در حاشیه نشست سالانه سازمان ملل برنامه‌ریزی نشده و هیچ برنامه‌ای هم برای دیدار با آن‌ها نداریم.
کوروساوا می‌گوید: «من با شما موافقم، اما رفتن به هر سفری برای من واقعاً دشوار است. پاهای من درد می‌کند و سفرهای رسمی محدودیتی را بر شما تحمیل می‌کند. شما باید هر چیزی را که برای شما برنامه ریزی شده است بپذیرید. در واقع شما سفر نمی‌کنید. آنها تو را از جایی به جای دیگر می‌برند.» اما کیارستمی قول می‌دهد که سفرش به ایران را آن طور که دوست دارد برنامه ریزی کند، اگر زمانی به این سفر برود؛ که کاملا بعید است با این حال او در مورد ایران کنجکاو است: «مطمئنم فیلمسازان خوب دیگری هم در ایران هستند. با این حال، چیزی که در مورد فیلم‌های شما دوست دارم، سادگی و روان بودن آنهاست، اگرچه توصیف آنها واقعاً سخت است. آدم باید آنها را ببیند. چیزی که من در مورد فیلم های شما دوست دارم سادگی و روان بودن آنهاست، اگرچه توصیف آنها واقعاً سخت است. آدم باید آنها را ببیند.»
امانی در این دیدار ضمن تاکید بر حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از لبنان خاطرنشان کرد که ایران آماده ارسال سوخت به لبنان به محض قبول دولت لبنان و ارسال هیات رسمی به تهران برای برنامه ریزی مستقیم در این خصوص است.
رجب طیب اردوغان، رئیس‌ جمهور ترکیه با ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌ جمهور اوکراین در لویو دیدار کرد. این دیدار در کاخ پوتوکی برگزار شد. شبکه تلویزیونی ترکیه‌ای "A Haber" با اشاره به دیدار سه‌جانبه میان آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل، ولودیمیر زلنسکی رئیس‌ جمهور اوکراین و رجب طیب اردوغان رئیس‌ جمهور ترکیه اعلام کرد: پیش بینی می‌شود که اردوغان در دیدار با زلنسکی در شهر لویو، برنامه‌ریزی یک دیدار میان رئیس جمهور اوکراین و ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه را پیشنهاد دهد.
فدراسیون فوتبال سه دیدار تدارکاتی خوب برای تیم ملی نوجوانان با مربیگری حسین عبدی برنامه ریزی کرده است. این تیم پیش تر در تورنمنت کافا حاضر و چند دیدار خوب پشت سر گذاشت.
دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در راستای تقویت بسترهای همکاری پژوهشی و دانش‌بنیان با معاونت پژوهشی و رٶسای دانشکده‌های دانشگاه صنعتی سهند دیدار کرد.
مذاکرات مدیران تاپیکو با هیات بلند‌پایه روسیه در نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
مرتضی افقه کارشناس مسائل اقتصادی با اشاره به تعیین سقف اجاره مسکن توسط دولت، اظهارداشت: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور تعیین سقف برای اجاره مسکن نمی‌تواند اجرا شود، زیرا در وهله اول ملک یک دارایی خصوصی است و مالک می‌تواند دارایی خود را به هر میزانی که می‌خواهد اجاره دهد، در وهله دوم نیز راه دور زدن این موضوع باز است، زیرا مالک و مستاجر در بنگاه املاک می‌تواند ۲۵ درصد افزایش اجاره بها را در تهران ثبت کنند، اما مالک به صورت غیررسمی می‌تواند اجاره بیشتری را از مستاجر خود طلب کند.
وزیر دولت اصلاحات گفت:‌ دیدار اخیر محمد خاتمی، حسن روحانی و حسن خمینی برنامه‌ریزی شده و مربوط به انتخابات نبود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ