سرپرست مدیرعاملی استقلال برای حضور در این پست، از آبی های سابق کسب رخصت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در روزهایی که تمام بازیکنان سپاهان روی بازی استقلال تمرکز کرده‌اند، پیام نیازمند در شرایط کاملا متفاوتی به سر می‌برد.
بازی فوق حساس سرخ‌های تهران و تبریز جدال حیثیتی برای پرسپولیسی‌های سابق هم هست.
شنیده می‌شود شجاع خلیل زاده کاپیتان تراکتور تبریز تصمیم گرفته است پیش از بازی با پرسپولیس از یحیی گل محمدی رخصت بگیرد.
شنیده می شود شجاع خلیل زاده کاپیتان تراکتور تبریز تصمیم گرفته است پیش از بازی با پرسپولیس از یحیی گل محمدی رخصت بگیرد.
رضا اسدی هافبک مهاجم جدید سپاهان با شماره غیر منتظره‌ای در مراسم رونمایی پیراهن سپاهان معرفی شد.
مهاجم محبوب استقلالی‌ها اکنون در مسیر جدیدی از دوران ورزشی خود به عنوان سرپرست آبی‌ها بازگشته است.
قیمت نفت در معاملات صبح جمعه بازار آسیا، اندکی افزایش پیدا کرد اما به دلیل نگرانیها نسبت به ضعیف شدن اقتصاد آمریکا و کندی تقاضای چین برای سوخت، به سوی سومین کاهش هفتگی متوالی پیش می رود.
ملی‌پوش تکواندو ایران گفت: تکواندو ایران زنده شده است و ما دوباره بازگشتیم و مطمئن باشید تیم اعزامی به مسابقات جهانی بهترین نتایج را کسب می‌کند.
یحیی گل‌محمدی با کلاه کپ و سوت در دست، با هیجان تیمش را به سوی پیروزی مقابل مس کرمان هدایت می‌کند.
حسن آقامیری را خلع لباس کردند تا این‌ها بشوند مبلغ دین برای نسل جدید.
خشک کردن لباس‌ها زیر نور خورشید و با کمک جریان طبیعی هوا عمل ساده‌ای است که هم به صرفه‌جویی در مصرف برق منجر می‌شود و هم برای بهداشت فردی مفید است.
عضو سابق تیم ملی کشتی فرنگی ایران با تاکید بر این که از کشتی خداحافظی نکرده است گفت: برای افتخارآفرینی دوباره با دوبنده تیم ملی منتظر دستور و رخصت سرمربی تیم هستم.
با وجودی‌که امروز کم‌آبی و تلاش کشور‌ها برای تامین منافع خود در این حوزه به یکی از اولویت‌های سیاست خارجی هر کشوری تبدیل شده است، اما به نظر می‌رسد در ایران در حوزه دیپلماتیک توجه خاصی به این موضوع نمی‌شود و پیگیری‌ها و نگرانی‌ها بیشتر از جانب رسانه‌ها یا استادان و فعالان محیط‌زیست است. به طور کلی یکی از مقولاتی که دستگاه سیاست خارجی ایران کمتر نسبت به آن فعال بوده مساله تغییرات اقلیمی است که تاثیر مستقیمی روی ماجرای آب می‌گذارد.
حالا پس از دوران رخوت و سکون کرونا در ایران و جهان، چند روزی است که این ویروس مهلک جان تازه‌ای گرفته و بار دیگر جولان خود را آغاز کرده است. زیر سویه جدید کووید ۱۹ دارای سرعت انتقال بالایی است.
نماینده مردم چناران در مجلس شورای اسلامی گفت: بی‌برنامگی، رخوت و بی‌ثباتی در وزارت آموزش و پرورش موج می‌زند و با عث عدم اجرای درست رتبه‌بندی، تأخیر در پرداخت و تشدید دغدغه‌ فرهنگیان شده است.
روی کین، ستاره سابق منچستریونایتد، بار دیگر به تیم ملی برزیل و تیته حمله کرد.
الخاندرو گارناچو، ستاره جوان یونایتد، از کریستیانو رونالدو اجازه گرفت تا شادی پس از گل او را تکرار کند.
کادرفنی و کشتی گیران تیم انبوه‌سازان هوتن قبل از شروع لیگ از پهلوان امامعلی حبیبی کسب رخصت کردند.
سرانجام کارلوس کی‌روش برای دومین مقطع در رخت سرمربیگری تیم ملی ایران بازیکنان را تمرین داد.
مهندس ایرج رخصتی معتقد است همکاری بیشتر دولت با فولادسازان در راستای بهره گیری مناسب از ظرفیت های معدنی کشور یک ضرورت است که باید به آن توجه بیشتری داشت.
معاون پارلمانی رئیس جمهور با ابراز تاسف از رخوت و سستی و ناکارآمدی‌های ۸ سال گذشته اظهار داشت: با کمال تاسف در این دوره بسیاری از پروژه‌ها حتی برخی از آن‌ها که پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصد داشتند به حال خود رها شدند و اراده، عزم و جدیتی برای تکمیل پروژه‌ها نیمه تمام و اجرای پروژه‌های جدید وجود نداشت. به گفته خودشان برای بودجه‌های عمرانی ۱۰ درصد در نظر می‌گرفتند و مشخص نبود از این ۱۰ درصد چقدر تخصیص داده و اجرایی می‌شد؟
کولیبالی، مدافع جدید چلسی، برای پوشیدن پیراهن شماره 26 که زمانی در اختیار اسطوره این تیم، جان تری، بود از پیشکسوت فوتبال انگلیس رخصت گرفت.
محسن رخصت طلب از راویان و ثبت کنندگان برجسته تجربیات دوران دفاع مقدس در این باره یادآور شد: صدام در بخشی از نامه خود که استیصال و درماندگی در آن مشاهده می‌شود و از خرمشهر با عنوان جعلی محمره نام می‌برد، می‌گوید: «فرزندان مردان و زنان دلیر امت عرب، شما بازماندگان نبرد قادسیه هستید. امروز چشم همه عراق به شماست. شما مدافعان ناموس و کودکان عراق هستید. محمره ناموس شماست. محمره...»
در دوره مدیریت جدید سینما، به جز مورد استثنایی اعلام مشارکت بنیاد فارابی در فیلم‌هایی که در جشنواره فجر پیشین داشت، شاهد اعلام ریزهزینه‌‌های سازمان سینمایی و زیرمجموعه‌هایش نظیر بنیاد فارابی، مرکز گسترش سینمای مستند، انجمن سینمای جوان و موسسه سینماشهر نبودیم. در واقع آنچه سایت سازمان سینمایی نشان می‌دهد، آخرین عملکرد سازمان سینمایی در حوزه شفافیت به تیر و مرداد سال 1400 بازمی‌گردد و پس از آن، همه چیز متوقف شده است!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ