مهاجم محبوب استقلالی‌ها اکنون در مسیر جدیدی از دوران ورزشی خود به عنوان سرپرست آبی‌ها بازگشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قایدی قرار است فصل آینده برای تیم فرهاد مجیدی یعنی اتحاد کلباء بازی کند. باشگاه استقلال به قدری از این جابجایی مطمئن است که به دنبال یک وینگر خارجی به جای مهدی قایدی است. پیش از این استقلال به جای محمد محبی، مهرداد محمدی را به ترکیب اضافه کرد.
در این مطلب با روش‌های تشخیص هندوانه خوب آشنا می‌شوید.
آلوارو بنیتو، بازیکن سابق رئال مادرید، معتقد است صبر کردن برای کیلیان امباپه و ارلینگ هالند منطقی نیست و رئال همین امسال باید یک مهاجم بزرگ بخرد.
مهدی طارمی یک هفته مانده به پایان فصل لیگ پرتغال به صدر جدول گلزنان رسید و اختلاف سه گله را با راموس ایجاد کرد تا از کسب کفش طلای فصل مطمئن شود
رئیس جمهور ترکیه در یک نشست انتخاباتی در استانبول ابراز اطمینان کرد که مردم کشورش، دوباره او را برای یک دوره ریاست‌جمهوری دیگر انتخاب خواهند کرد.
دو گل از برناردو سیلوا پاداشی بر نمایش مطمئن شاگردان گواردیولا در نیمه اول دیدار دوم لیگ قهرمانان اروپا بود
ژوزه مورینیو با وجود اینکه هنوز یک سال دیگر با آاس رم قرارداد دارد، مطمئن نیست فصل بعد نیز در این باشگاه به مربیگری ادامه دهد.
طبق ادعای اسپورت، در حال حاضر در مورد آینده مسی تنها یک قطعیت وجود دارد و آن هم منتفی بودن انتقالش به الهلال عربستان است.
یک روزنامه آرژانتینی می‌گوید لیونل مسی مصمم است به بازی در لیگ قهرمانان ادامه بدهد و به همین علت امکان ندارد دست‌کم برای فصل آینده اروپا را ترک کند.
یک اشتباه و غفلت از سوی رشید مظاهری دروازه‌بان مطمئن نیم فصل دوم پیکان برای تاوان دادن مقابل مهاجمان گل‌گهر کافی بود.
الهه پورصالح: درست است که من آسیب دیدم، اما دلم خیلی پیش بچه‌ها و تیم‌مان است. شهر گنبد یک شهر والیبال‌دوست است. مردمان این شهر خیلی به والیبال علاقه دارند و واقعاً ما را حمایت و تشویق کردند و صددرصد قهرمانی ما خیلی تأثیرگذار خواهد بود و مردم را خوشحال می‌کند و من مطمئنم با قهرمانی‌مان می‌توانیم نماینده خیلی خوبی برای جام باشگاه‌های آسیا باشیم.
ادو آگیره، خبرنگار ال‌چیرینگیتو، یک بار دیگر گفت که همه چیز حکایت از این دارد که کریم بنزما برای تمدید قرارداد با رئال تردیدهایی جدی دارد.
سرمربی تیم ملی هندبال مونته‌نگرو گفت: مطمئنم که در این نقطه متوقف نخواهیم شد، چراکه انرژی زیادی برای بازی کردن و برنده شدن داریم.
تغییر وضعیت مدافع مطمئن پرسپولیس حضور او در اخرین بازی دور رفت رقابت های لیگ برتر را تضمین کرد.
محمد فاضلی، جامعه‌شناس ایرانی و استادیار سابق دانشگاه شهیدبهشتی: وقتی «میانداری» فحش و تبدیل به «وسط‌باز» می‌شود، نشان می‌دهد در یک جریان طبیعی جامعه دوقطبی شده و در جریان سیاسی هم عده‌ای می‌خواهند از این جریان طبیعی استفاده کنند.
کامران قاسمپور در حالی که تیم جوانی به جام جهانی آمریکا اعزام شده، وظیفه سنگین تری را نسبت به قبل روی دوش خود می بیند.
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: مطمئن باشید تیم ما مسیرش را در لیگ برتر پیدا می‌کند.
یک نشریه فرانسوی فاش کرد تیم ملی فرانسه پیش از دیدار امشب مقابل لهستان در یک‌هشتم نهایی جام جهانی پنالتی تمرین نکرده بود.
گراهام آرنولد با خوشبینی بسیار زیادی از پیروزی استرالیا برابر آرژانتین و راهیابی به یک چهارم نهایی جام جهانی صحبت کرد.
سه‌شنبه شب دو فروند موشک به روستای مرزی پسوودوف واقع در شهر لوبلین لهستان در نزدیکی مرز اوکراین اصابت کرد و دو شهروند لهستانی کشته شدند. ولودیمیر زلنسکی طی یک سخنرانی تلویزیونی گفت: مطمئنم که این موشک ما نیست. براساس گزارش‌های ارتش اوکراین، یقین دارم که این موشک برای روسیه بود. این در حالی است که ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو چهارشنبه در کنفرانسی مطبوعاتی درباره موشک اصابت کرده به خاک لهستان اظهار کرد: ممکن است که این موشک توسط سامانه‌های پدافند هوایی اوکراین شلیک شده باشد.
تونی کروس بار دیگر تاکید کرد که با پیراهن رئال بازنشسته خواهد شد ولی گفت که هنوز زمان دقیق خداحافظی‌اش از فوتبال را نمی داند.
ون باری ایندروز، تازه ترین محصول تجاری ـ شهری گروه بهمن است که می تواند به عنوان وسیله ای برای کسب وکار مورد استفاده قرار بگیرد.
یک رسانه اسپانیایی ادعایی جنجالی درباره انتقال لیونل مسی از بارسلونا به پی‌اس‌جی مطرح کرده و می‌‌گوید مسی تا لحظه آخر اعتقاد داشت در بارسا ماندگار خواهد شد.
مهاجم ذوب آهن می‌گوید که این تیم با هدف شکست پرسپولیس وارد زمین شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ