عضو سابق تیم ملی کشتی فرنگی ایران با تاکید بر این که از کشتی خداحافظی نکرده است گفت: برای افتخارآفرینی دوباره با دوبنده تیم ملی منتظر دستور و رخصت سرمربی تیم هستم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
براساس گزارش رسانه‌های محلی، یک کشتی محل اسکان پناهجویان در انگلیس به‌دلیل شناسایی نوعی باکتری کشنده، تخلیه شده است.
پیراهن فصل جدید پرسپولیس نوعی بازگشت به اصل هم محسوب می‌شود؛ به رنگ محبوب آلن راجرز مربی انگلیسی محبوب و مهم باشگاه.
این گیاه که جزو سبزیجات دسته بندی می‌شود در قرن شانزدهم به انگلستان منتقل شد و برای اولین بار توسط یک پزشک انگلیسی به نام جان جرارد کشت داده شد و در واقع او اولین کسی بود که به این حقیقت دست یافت که گوجه فرنگی حاوی ماده سمی است، که بعد‌ها مشخص شد که این ماده نوعی سم به نام گلیکوآلکالوئید است و به همین علت جرارد در کتابی که منتشر کرد گوجه فرنگی را یک گیاه سمی اعلام نمود و در نتیجه انتشار این مطلب تا مدت‌ها در انگلستان و آمریکای شمالی خوردن آن به علت ناسالم بودن مرسوم نبود.
دارنده 10 مدال کشتی المپیک و جهان بعد از آنکه حضور در مسابقات جهانی 2023 بلگراد را از دست داد، هنوز در مورد آینده خود هیچ اظهار نظری نداشته است.
ارومیه - چهل و سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی جام تختی عصر جمعه با قهرمانی ایران و معرفی قهرمانان ۱۰ وزن در سالن ۶ هزار نفری ارومیه به پایان رسید.
ارومیه- همزمان با فینال مسابقات بین المللی کشتی جام تختی، تماشاگران ارومیه ای با حضور پرشور در ورزشگاه شش هزار نفری ارومیه از رقابت ها استقبال کردند.
ارومیه- همزمان با فینال مسابقات بین المللی کشتی جام تختی، تماشاگران ارومیه ای با حضور پرشور در ورزشگاه شش هزار نفری ارومیه از رقابت ها استقبال کردند.
ظرفیت سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه در حالی برای کشتی‌های صبح روز دوم جام تختی تکمیل شد که این شهر از شهرهای صاحب کشتی نیست.
رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه برگزاری قرعه کشی جام ملت های آسیا با کارلوس کی روش دیدار کرد.
اردوی ۱۰ روزه تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران که به میزبانی شرکت انبوه‌سازان هوتن در شهرهای قائم‌شهر، ایزدشهر و نور برپا شده بود، پایان یافت.
فرنگی کار وزن 87 کیلوگرم تیم ملی گفت: به مردم عزیز شهرم نور و چمستان این قول را می‌دهم که یک مدال خوشرنگ المپیک را در پاریس به آن ها هدیه خواهم داد.
مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد گفت: اولین نفری که می‌تواند برای تغییر وزن تصمیم بگیرد خود کامران قاسمپور است و در ادامه کادر فنی با توجه به برنامه‌ریزی که دارد از او استفاده خواهد کرد.
مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: با شناختی که از رنگرز داریم این انتظار می رفت که عدالت را را رعایت کند و چرخه انتخابی تیم ملی را به بهترین نحو ممکن برگزار کند و برای تیم ملی کشتی فرنگی آینده نگری کند.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در واکنش به خداحافظی حسین نوری از دنیای قهرمانی گفت: او کشتی‌گیر بزرگ و قابل احترامی است، تصمیمش هرچند تلخ، اما شجاعانه و درست بود.
حسین نوری دارنده مدال برنز رقابت‌های کشتی فرنگی جهان از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.
حسین نوری بعد از سال‌ها حضور در عرصه ملی، در جریان مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.
حسین نوری دارنده‌ مدال برنز رقابت‌های قهرمانی جهان از دنیای کشتی خداحافظی کرد.
حسین نوری، دارنده مدال برنز کشتی فرنگی جهان بعد از شکست در مسابقات قهرمانی کشور از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.
نظری با تأکید بر لزوم طراحی و تنظیم سند الگوی کشت بر اساس توانمندی آبی کشور گفت: اینکه در سند الگوی کشت برای برخی استان‌های کم آب،کشت محصولات آب‌بری چون برنج دیده شده است، انحراف از سند است.
گروه بررسی باستان‌شناسی زیر آب در دریای مازندران که در پی کشف لنگری عظیم و تاریخی در دریای مازندران در محدوده ایزدشهر شهرستان نور تشکیل شد، به کار خود پایان داد.
رهبر حزب دموکرات تاجیکستان و عضو مجلس نمایندگان این کشور می‌گوید بیش از ۶۰ نفر در درگیری‌های مرزی کشته شدند.
رئیس ستاد مبارزه با قاچاق با بیان اینکه قاچاق روغن بیشتر از آرد است، گفت: قاچاق ورودی و خروجی کشور به حدود ۱۷ تا ۱۸ میلیارد دلار رسیده است.
: آن برهه شرایط ویژه‌ای بود. وضع مملکت بحرانی بود. یعنی اگر قاطعیت امام نبود شاید ما اصلا این امنیت را نداشتیم. شاید اصلا وضعیت طور دیگری بود. شاید اصلا نظام نمی‌ماند. روزی ۵۰ - ۶۰ تا ترور در تهران و شهرهای دیگر اتفاق می‌افتاد.
وی افزود: جالب است که بگویم تهیه کنندگان برای تقریبا 100 نفری که در این فیلم کار کرده اند حدوداً 1000 صفحه قرارداد تنظیم کرده اند که من امیدوارم روزی این تجربه را با دوستانم به اشتراک بگذارم، چون فکر می کنم زمانی تولید یک فیلم مشترک موفق و ارزشمند است که بتواند به رشد فنی، تکنیکی و تجاری سینمای ایران کمک کند و البته این همکاری ها می تواند منجر به بهبود ساختارهای حقوقی سینمای ایران هم بشود که برای همکاری های سینمایی موفق می بایست ساختارهای ما مبتنی بر استانداردهای روز جهان باشد. به عنوان مثال در مسالۀ نمایش فیلم ها در روی پلتفرم های آنلاین شرایط جدیدی شکل گرفته است که تقریبا تمام قراردادهای فیلم ما هم با تمرکز جدی روی این شکل گرفته است. مثلا ما برای استفاده از یک مدل خودروی خاص که البته همیشه در خیابان می بینیم، باید قراردادی تنظیم می کردیم تا آنها اجازه استفاده از این خودرو و برندشان را به ما بدهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ