شنیده می‌شود شجاع خلیل زاده کاپیتان تراکتور تبریز تصمیم گرفته است پیش از بازی با پرسپولیس از یحیی گل محمدی رخصت بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مخبر با اشاره به شایعات اخیر در خصوص افزایش قیمت بنزین افزود: اینگونه شایعات و همچنین مصوبه مجلس برای اعمال محدودیت در کارتهای سوخت باعث شد که در برخی جایگاه ها شاهد صف های طولانی و ازدحام باشیم که خوشبختانه در بازدیدهایی که امروز از برخی جایگاهها داشتم، شرایط به نسبت عادی بود و مردم رضایت بیشتری داشتند.
با تصمیم کادر فنی تیم ملی و فدراسیون کشتی، محمدرضا گرایی در بازی‌های آسیایی حضور نخواهد داشت.
باشگاه تراکتور تبریز برخلاف پیش‌بینی‌‎ها بعد از شکست تلخ مقابل سپاهان، برنامه‌ای برای جریمه بازیکنان و اعضای تیم در نظر نگرفت تا از این حیث به دنبال آرام کردن جو روانی پیش از جدال حساس با پرسپولیس باشد.
علی‌رغم شرایط خاص لیست حال حاضر پرسپولیس، وحدت حنانوف به تمرینات پیش فصل سرخ‌ها دعوت شده است‌.
با تصمیم سرمربی تیم ملی ایران، شجاع خلیل‌زاده و احمد نوراللهی در اختیار کادر پزشکی قرار گرفتند.
افشاریان: به همین دلیل برخلاف میل باطنی خود ۲ کمک داور پشت دروازه و یک داور ذخیره گذاشتیم. ۷ نفر برای این مسابقه انتخاب می‌شوند تا کار را شایسته انجام بدهند. امیدوارم صحنه‌ای از دید آن‌ها پنهان نماند و حق به حقدار برسد.
پاسور سابق تیم ملی والیبال ایران برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا به تیم شهداب یزد پیوست.
سرمربی سرخ‌ها با ادعای این موضوع که سه امتیاز جدال با مس کرمان نیز از اهمیت بالایی در کورس قهرمانی برخوردار است از تغییرات ترکیب استقبال نکرد.
پس از اینکه برخی رسانه‌ها نسبت به تبعات رشد نرخ ارز ETS بر افزایش تورم کالا‌های تولیدی و مصرفی هشدار دادند، سرانجام رئیس جمهور به این هشدار‌ها واکنش نشان داد و قیمت ارز ETS را در یک نقطه ثابت اعلام کرد. تصمیمی که می‌تواند مانع از جهش تورم در ماه‌های پیش رو از این ناحیه شود.
پس از اینکه برخی رسانه‌ها نسبت به تبعات افزایش نرخ ارز ETS بر افزایش تورم کالا‌های تولیدی و مصرفی هشدار دادند، سرانجام رئیس جمهور به این هشدار‌ها واکنش نشان داد و قیمت ارز ETS را در یک نقطه ثابت اعلام کرد. تصمیمی که می‌تواند مانع از جهش تورم در ماه‌های پیش رو از این ناحیه شود.
با اجرای سازوکار جدید و کنترل قیمت محصولات فولادی از جمله ورق می‌توان انتظار داشت قیمت محصولاتی مانند لوازم خانگی و خودرو تحت کنترل قرار گیرد و همچنین با کنترل قیمت میلگرد، تیرآهن و ... قیمت محصولات مورد نیاز ساختمان سازی نیز تحت کنترل قرار می‌گیرد و در نهایت کل محصولات زنجیره فولاد از نوسانات ارزی مصون خواهد ماند.
بر اساس تصمیم وزارت صمت تولیدکنندگان تمام محصولات زنجیره فولاد مکلف شدند ۱۰۰ درصد عرضه خود را در تالار داخلی بورس انجام دهند و قیمت پایه محصولاتی را که در بورس عرضه می‌کنند.
وزیر ورزش و جوانان در حال حاضر در بیمارستان بستری است.
رئیس‌جمهور روسیه با اعطای تابعیت این کشور به دو بازیکن مشهور برزیلی باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ موافقت کرد.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال زمان برگزاری دیدارهای دو هفته پایانی مرحله مقدماتی لیگ برتر مردان را به دلیل حساسیت رقابت‌ها همزمان کرد.
در شرایطی که چند روزی است بانک مرکزی با هدف نرخ سازی در بازار ارز، مجوز عرضه ارز تا سقف ۵ هزار یورو در صرافی‌های مجاز و شعب ارزی پنج بانک را صادر کرده است، امروز شورای پول و اعتبار مصوبه پیشین خود در خصوص بازار متشکل معاملات ارزی را اصلاح کرد.
همان طور که پیش بینی می شد، باشگاه استقلال خبر مذاکره با مامه تیام برای حضورش در جمع شاگردان ریکاردو ساپینتو را تکذیب کرد.
موضع رسمی باشگاه پورتو در قبال مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان مشخص شده است.
تصمیم البرز حاجی پور و مشورت او با علی صفایی، منجر به اخراج علی عبدالله زاده شد.
امروز مطالبی همچون قیمت دلار برای سفر گران شد، افت ارزش سهام عدالت همسو با نزول شاخص کل، چند نفر سهام بورسی خود را بیمه کردند؟، پالایشی‌ها صدرنشین خروج پول، بیشترین پول حقیقی به کدام نماد‌ها وارد شد؟، سه نمادی که از صف فروش به صف خرید رسیدند!، سهامداران سیمانی بخوانند، افزایش سرمایه ۱۷۵۰۰ درصدی یک نماد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
مهدی طارمی، ستاره تیم‌ملی کشورمان زمان تعیین تکلیف آینده‌اش با پورتو را مشخص کرد.
امروز مطالبی همچون حرکت دارایی‎‌ها از بورس به بازار ارز و طلا، ۱۰ خبر مهم برای بورس فردا شنبه ۱۴ آبان، پیش بینی قیمت دلار، خبری مهم برای سهامداران کگل، پیش‌بینی بورس شنبه ۱۴ آبان | معاملات به چه سمتی می‌رود؟، خبری مهم برای سهامداران پالایش و دارایکم؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون حرکت دارایی‎‌ها از بورس به بازار ارز و طلا، ۱۰ خبر مهم برای بورس فردا شنبه ۱۴ آبان، پیش بینی قیمت دلار، خبری مهم برای سهامداران کگل، پیش‌بینی بورس شنبه ۱۴ آبان | معاملات به چه سمتی می‌رود؟، خبری مهم برای سهامداران پالایش و دارایکم؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
صندوق سرمایه گذاری مشترک توسعه بازار با هدف تامین مالی از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱.۰۷.۱۹ عرضه اوراق اختیار فروش تبعی بر روی سهام ۱۵ شرکت را آغاز می‌کند. جزییات این عرضه چگونه چیست؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ