رضا اسدی هافبک مهاجم جدید سپاهان با شماره غیر منتظره‌ای در مراسم رونمایی پیراهن سپاهان معرفی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان پیشین تراکتور تبریز حساسیت دو بازی نخست تراکتور تبریز را در حد جابجایی اسم قهرمان در پایان فصل جاری لیگ برتر دانست.
رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی جهانی از پنج روز قبل آغاز شده و پاسپورت و روادید محمد گنج خانلو و رئیس فدراسیون به ایران رسید تا نمایندگان کشورمان امشب تهران را به مقصد گلاسکو ترک کنند.
به نظر می‌رسد ژوزه مورایس تصمیم قطعی خود را درباره رضا اسدی گرفته است.
باشگاه پیکان با مهاجم فصل گذشته چادر ملو اردکان قرارداد بست.
اسطوره صربستانی ورزش تنیس فاصله زیادی تا کسب یک گرنداسلم دیگر ندارد.
بازیکن فصل جدید سپاهان توانست در اولین حضورش در ترکیب طلایی‌پوشان، با گلزنی کار را استارت زد.
خرید جدید سپاهان در نخستین بازی برای این تیم موفق به گلزنی شد.
رئال مادرید به صورت جدی به دنبال جذب اندی رابرتسون، مدافع لیورپول، در تابستان پیش‌رو است.
رییس فدراسیون تکواندو گفت: از آقای پولادگر که خودش بیست و اندی سال رییس این فدراسیون بوده توقع داریم از این رشته حمایت کند.
یکی از نامزدهای انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری که نتوانست از مجمع رای اعتماد بگیرد، به دیوان عدالت اداری شکایت کرده و به دنبال ابطال انتخابات است.
اکنون، عربستان سعودی به جای تلاش برای منزوی کردن ایران، یک استراتژی چند وجهی را دنبال می‌کند که تعامل با ایران را با تلاش برای مقابله با نفوذ آن در سراسر منطقه، از جمله در سوریه درهم‌می‌آمیزد. این هفته مقامات سعودی برای گفتگو‌های صلح با حوثی‌ها به یمن سفر کردند. کشور‌های خاورمیانه منافع مختلفی در سوریه دارند. میلیون‌ها پناهنده سوری به کشور‌های همسایه اردن، لبنان و ترکیه گریختند. برخی کشور‌ها مانند عراق مایلند مسیر‌های تجاری خود را از طریق سوریه باز کنند.
کلیه‌ها بهترین اعضای بدن برای از بین بردن مواد زائد، مایعات اضافی، تنظیم نمک، پتاسیم، سطح اسید و فشار خون هستند، اما بروز نارسایی در این ارگان حیاتی بدن می‌تواند عوارض سختی به دنبال داشته باشد.
فدراسیون‌های گلف، بیماری‌های خاص، اسکواش و اسکی، دفاتر خود را در این ساختمان پرخطر و ناامن ترک کرده‌اند و کارکنان فدراسیون اتومبیلرانی نیز به دنبال جای جدیدی هستند.
یک دختر هنگام اسنوبرد سواری نمی‌داند که یک خرس به دنبالش افتاده است.
کارشناس خبره فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی گفت: برخی به دنبال شیطنت هستند تا با ایجاد اختلاف بین افراد صورت مسئله علت بسته شدن دیزین را پاک کنند.
کارشناس خبره فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی گفت: برخی به دنبال شیطنت هستند تا با ایجاد اختلاف بین افراد صورت مسئله علت بسته شدن دیزین را پاک کنند.
به دنبال مهیا شدن شرایط جوی و بارش مناسب برف، مجموعه پیست بین المللی اسکی دیزین به طور رسمی بازگشایی شد.
رئیس‌جمهور ونزوئلا از پیشنهاد ایجاد یک اتحاد سیاسی با حضور چین و روسیه خبر داده است. یک بلوک بین‌المللی با حضور کشور‌های آمریکای لاتین و حوزه کارائیب که با روسیه و چین رابطه تنگاتنگ دارند و می‌تواند دلالت‌های قابل‌توجهی در حیاط خلوت آمریکا به دنبال داشته باشد. این پیشنهاد در شرایطی مطرح شده که هیچ اسمی از ایران که دارای روابط سیاسی و اقتصادی قابل‌توجه با کاراکاس است، برده نشده است. کارشناسان بهره‌مندی از قدرت اقتصادی و سیاسی چین و روسیه و تمایل برای حضور در حوزه‌های نفوذ ایالات متحده در سطح جهانی را اصلی‌ترین دلیل شکل‌گیری این ایده از سوی نیکلاس مادورو رئیس‌جمهور ونزوئلا می‌دانند.
دومین سفر وزیر خارجه امارات به دمشق و دیدار او با بشار اسد همزمان با خیز ترکیه برای همگرایی با سوریه، به شدت نگرانی کاخ سفید را به دنبال داشته است.
رئیس رژیم صهیونیستی به دنبال روی کار آمدن کابینه جدید و تندرو این رژیم گفت که هیچکس حق ندارد بگوید که اسرائیل محکوم به نابودی است.
سید جواد حسینی کیا نماینده سنقر و کلیایی (از شهر‌های استان کرمانشاه)گفت: ما باید بین اغتشاشگران و معترضین تفکیک قائل شویم، چرا که عده‌ای از جوانان که به خیابان آمدند، مشکلات معیشتی، شغل، مسکن، ازدواج و .. داشتند که باید دولت در این مقوله چاره اندیشی کند؛ اما اینکه عده‌ای آموزش دیده هم به خیابان آمدند و دنبال براندازی نظام هستند قطعا باید با آن‌ها برخورد صورت بگیرد، زیرا آن‌ها محارب هستند.
هافبک شماره هشت فصل گذشته پرسپولیس در بازگشت به تبریز به عنوان ستاره شماره یک این تیم شناخته می‌شود و توانسته عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش بگذارد.
دو تیم آلومینیوم و تراکتور با یک هدف مشترک به مصاف هم می روند، شاگردان رحمتی در پی اولین پیروزی خانگی خود هستند و تبریزی ها به دنبال نخستین برد فصل.
رجب طیب اردوغان در خصوص لشکر کشی‌های ترکیه به شمال سوریه گفت: این عملیات‌ها برای مقابله با تروریسم بوده است. اینکه می‌گوییم یک شب ناگهانی حمله می‌کنیم، بلوف نیست و در ساعت خودش انجام می‌دهیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ