با وجود جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در جنین، اما وزارت خارجه آمریکا در واکنش به تحولات اردوگاه جنین از تجاوزات اشغالگران صهیونیست دفاع کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر دفاع بلاروس اعلام کرد که این کشور از روسیه در برابر ناتو حمایت خواهد کرد.
لبنانی‌ها در مناطق مختلف این کشور علیه قرآن سوزی در سوئد، دست به اعتراض زدند.
ولیعهد سعودی در تماسی تلفنی با رئیس جمهور روسیه حمایت کامل ریاض از پوتین پس از تحولات روزهای اخیر در این کشور را ابراز داشت.
نخست وزیر روسیه با اشاره به شورش ارتش خصوصی واگنر علیه مسکو، بر لزوم متحد شدن جامعه پیرامون رئیس جمهور روسیه تاکید کرد.
اردوغان نیز حمایت کامل خود و ترکیه را از اقدامات رئیس جمهور روسیه در این خصوص اعلام کرد.
رهبر کره شمالی با اعلام حمایت تمام و کمال و ابراز همبستگی با مردم روسیه، برای آنها و رئیس جمهور این کشور آرزوی سعادت و پیروزی کرد.
رئیس جمهور ترکیه به انتقاد رئیس حزب اپوزیسیون و رقیب جدی وی از مداخله انتخاباتی روسیه در انتخابات سرنوشت‌ساز پارلمانی و ریاست جمهوری ترکیه واکنش نشان داد.
روزنامه‌های پرتغالی تمام قد از دو نماینده این کشور در رقابت با تیم‌های ایتالیایی حمایت کردند.
مدیرعامل ذوب‌آهن اعلام کرد که مهدی تارتار تا پایان فصل مدیرعامل این تیم خواهد بود.
وزیر خارجه اردن پس از دیدار با رئیس جمهور سوری از حمایت تمام قد امان از زلزله زدگان سوری خبر داد.
وزیر خارجه اردن پس از دیدار با رئیس جمهور سوری از حمایت تمام قد امان از زلزله زدگان سوری خبر داد.
باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای جدید به حواشی پیرامون بازی این تیم با مس کرمان واکنش نشان داد.
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از حمایت کامل مدیریت باشگاه از سرمربی این تیم خبر داد و انتقاداتی نیز نسبت به اتفاقات اخیر مطرح کرد.
سناتور ایالت کارولینای جنوبی با حمایت تمام قد از رئیس جمهور سابق آمریکا گفت که حزب جمهوری‌خواه آمریکا نمی‌تواند بدون دونالد ترامپ، سیاست‌های او را پیش ببرد.
سرمربی پرسپولیس گفت: صدا و سیما رسالت بزرگی دارد و آن‌ها می‌توانند به اتحاد مردم کمک کنند نه اینکه باعث تفرقه شود. صدا و سیما باید مشکلات مردم و بحث اقتصادی و آلودگی هوا را مطرح کند و باعث شود مشکلات برطرف شود. علت گرانی و تورم را بجوید و باری از روی دوش مردم بردارد. امیدوارم دیگر از این اتفاقات نیافتد.
در حالی که روزنامه کیهان در دولت حسن روحانی از مخالف‌های جدی ارز دولتی برای تامین کالاهای اساسی بود و با تعبیر «دلار جهانگیری» به دولت قبل حمله می‌کرد، از سیاست جدید ارزی بانک مرکزی مبنی بر تامین ارز کالاهای اساسی با ارز ۲۸۵۰۰ تومانی تمام‌قد حمایت کرده است.
امیررضا خادم رییس اسبق فدراسیون کشتی در یک پست اینستاگرامی از علی دایی حمایت کرد.
سرمربی اسبق استقلال اعتقاد داشت علی دایی اسطوره فوتبال ایران است و جزو افتخارات این کشور محسوب می‌شود.
کویت با اعلام حمایت تمام قد از دوحه در زمینه برگزاری موفق جام جهانی فوتبال از به کارگیری همه امکانات خود در این زمینه خبر داد.
منابع پاکستانی اعلام کردند که محمد بن سلمان ولیعهد سعودی اواخر ماه جاری میلادی به پاکستان سفر می کند.
پس از اظهارات وزیر کشور آلمان علیه قطر، شورای همکاری خلیج فارس از دوحه به شدت حمایت کرد.
خبرگزاری فارس نوشت: با توجه به رفتار و واکنش های چند سال اخیر علی کریمی و به ویژه در موضوع فوت مهسا امینی و حمایت تمام قد اصلاح‌طلبان و شبکه ضد انقلاب از وی، به نظر می‌رسد که تصمیم جدید ضدانقلاب معرفی کریمی به عنوان رهبر جدید اپوزیسیون باشد.
اشغال ایران در ۲ جنگ جهانی، کمک ملکه به بقای پهلوی دوم با اجرای کودتای ۲۸ مرداد، حمایت تمام قد از عراق در جنگ تحمیلی و تحریم ایران تنها چشمه‌ای از پرونده سیاه انگلیس و الیزابت دوم است.
بعد از انتقادات گسترده از طارمی و اتهام فریب دادن داور، باشگاه پورتو به صورت رسمی وارد عمل شد و از ستاره ایرانی اش حمایت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ