«چشم انداز آتی اقتصاد ایران، همراه با رشدِ بسیار کُند و آرام خواهد بود. همین مساله موجب می‌شود تا مردم، تاثیرات این رشد را حس نکنند. ما باید رشد اقتصادی را با سرعت بیشتری تجربه کنیم. در این رابطه، بهره‌گیری ایران از ظرفیت‌های اقتصادی منطقه اوراسیا بسیار مهم است. اعمال قاعده تعرفه صفر وارداتی و صادراتی در رابطه با این منطقه، بایستی مورد توجه باشد. این مساله خود جدای از برخی مزایای اقتصادی برای ایران، میزان قابل توجهی از بوروکراسی داخلی زائد و پیچیده کشورمان را نیز از دور خارج می‌کند.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با وجود اینکه زمان چندانی تا شروع لیگ برتر باقی نمانده است، اما تحرکات نقل و انتقالاتی تیم ها برای جذب بازیکن جدید ادامه دارد.
با استعفای شب گذشته مدیران استقلال، حالا همه در انتظار انتخاب سرپرست جدید آبی ها و شاید هم ادامه کار حجت کریمی در این باشگاه باشند.
واشنگتن‌پست در مطلبی بازگشت سوریه به اتحادیه عرب و تحولات جاری خاورمیانه را مورد بررسی قرار داد.
اینکه آیا ما قرار است با برجامِ سال ۲۰۱۵، برجامِ مطلوب جوزپ بورل و یا نسخه‌ای تازه از برجام، رو به رو شویم، خود موضوعی است که ما باید منتظر باشیم و روند تحولات را رصد کنیم و ببینیم که در نهایت، کدام سناریو، محق می‌شود. حداقل من نسبت به روند جدیدِ ایجاد شده و سفر پادشاه عمان ایران، خوش‌بین هستم
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: فرصت و یا تهدید بودن نظم نوین جهانی بستگی به نوع رفتار و آمادگی ما برای این تحولات دارد، باید خود را آماده کرده و تاب آوری خود را برای تحولات جهانی بالا ببریم.
تحولات خاورمیانه و شمال آفریقا مانند یک دومینو همه کشور‌های مطرح منطقه را در برگرفته است. آنچه امروز از آن با عنوان درک جدید کشور‌های غرب آسیا از آن یاد می‌شود، در پی آن است تا منطقه ما را به سمت‌وسویی پیش ببرد که شاید چند ماه قبل تصور آن هم کمی دشوار بود.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به تحولات و ناآرامی‌های جدید سودان اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران نگرانی خود را از آنچه در کشور مسلمان و برادر سودان در حال وقوع است، ابراز می‌نماید.
«ریاض المالکی» در گفتگوی تلفنی با «مولود چاووش اوغلو» او را در جریان تازه‌ترین تحولات مربوط به موج جدید تجاوزات رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی و مسجدالاقصی قرار داد.
دولت رئیسی در سال جدید نه تنها مسئولیت سنگینی در حوزه‌های مختلف دارد بلکه با مسائلی باید دست وپنجه نرم کند که نوع مدیریت آن‌ها رقم زننده تحولات آتی کشور در سال جاری خواهد بود. مسائلی که از همین آغاز سال جدید کلید خورده و می‌توانند معیاری برای سنجش عیار دولت رئیسی باشند
این اظهارات در پی این مطرح می‌شود که اخیرا شبکه بلومبرگ به نقل از دو منبع دیپلماتیک ناشناس گزارش داده بود که بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی هفته گذشته وجود اورانیوم ۸۴ درصدی غنی شده در ایران را کشف کردند که برای ساخت سلاح هسته‌ای کافی است.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگویی، به آخرین تحولات روابط ایران با عراق، عربستان و آمریکا پرداخت.
مجموعه ورزشی انقلاب که از مهرماه وارد تغییر و تحولات مدیریتی شد اخیرا صاحب سومین مسئول جدید طی چهارماه گذشته شده است؛ مسئول جدید از شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی آمده است.
وزارت خزانه داری آمریکا امروز به بهانه تحولات اوکراین اعلام کرد که تحریم هایی را علیه اشخاص و نهادهای روسیه وضع کرده است.
عربستان سعودی به تحولات سرزمین های اشغالی و نیز هتاکی به قرآن کریم در کشورهای اروپایی واکنش نشان داد.
وزارت خزانه داری آمریکا به بهانه تحولات اوکراین اعلام کرد که تحریم هایی را علیه اشخاص و نهادهای روسیه وضع کرده است.
وزارت خزانه داری آمریکا به بهانه تحولات اوکراین اعلام کرد که تحریم هایی را علیه اشخاص و نهادهای روسیه وضع کرده است.
در ادامه تحولات کشور پرو و اعتراضات خیابانی، رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر جدید این کشور به نسل‌کشی متهم شدند.
مدیرعامل جدید نفت مسجدسلیمان می‌گوید از مهاجری به عنوان سرمربی تیم‌شان حمایت خواهد کرد.
به منظور آشنایی بیشتر کارکنان از آخرین تحولات بانکداری دیجیتال در بانک ایران زمین و معرفی سرویس های جدید در این حوزه، همایش بانکداری دیجیتال با حضور مدیران ارشد بانک در تبریز برگزار شد.
وزارت خزانه داری آمریکا به بهانه تحولات اوکراین امروز اعلام کرد که تعدادی از نهادها و شهروندان روسیه را تحریم کرده است.
شناخت ابعاد شخصیتی و روانی پادشاه جدید انگلیس می‌تواند در فهم تحولات آتی این کشور و خود نهاد پادشاهی انگلیس، کمک‌کننده باشد.
ابراهیم رئیسی در این مکالمه تلفنی گفت: جنگ جدید در منطقه قفقاز جنوبی غیرقابل قبول است و ایران به دقت تحولات جاری را دنبال می‌کند.
عملیات تیراندازی جدید در جنوب نابلس و محاصره منزل دو خانواده فلسطینی در شرق رام الله در کرانه باختری، از جمله آخرین تحولات فلسطین است.
وبگاه لبنانی النشره درگزارشی به آخرین تحولات سیاسی در لبنان پرداخت و نوشت: در شرایطی که بسیاری از جریان های سیاسی بر لزوم تشکیل دولت جدید تاکید دارند، افقی برای خروج از بحران دیده نمی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ