عضو کادر رهبری جنبش مقاومت اسلامی حماس در خارج تاکید کرد: رخدادهای قدس و مسجد الاقصی بسیار خطرناک است و بیت المقدس به عنوان یک شهر عربی و اسلامی باقی خواهد ماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون سیاسی رییس جمهور گفت: در گفت‌وگوی تلفنی امروز عصر بین رؤسای جمهور ایران و روسیه، دو طرف تحولات قفقاز و پیشرفت توافقات اقتصادی به خصوص در زمینه کریدور شمال-جنوب و انرژی را مرور کردند.
زیاد النخاله امروز در تماس تلفنی با خانواده شهدای اخیر در عملیات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه جنین، رشادت‌های مبارزان مقاومت در برابر اشغالگران را ستود.
همزمان با تحولات مرتبط با راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی، منابع عبری از انفجار یک دستگاه خودرو در تل‎‌آویو خبر دادند.
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی به مناسبت هفتمین سالگرد شهادت مصطفی بدر الدین از فرماندهان حزب الله به شدت از سکوت جامعه جهانی در قبال جنایات تل آویو علیه غزه انتقاد کرد.
ولی عهد عربستان و مشاور امنیت ملی آمریکا در یک نشست مشترک در خصوص تحولات منطقه به ویژه یمن رایزنی کردند.
عضو شورای مرکزی جنبش حزب الله لبنان تاکید کرد که اسرائیل در نتیجه تحولات اخیر منطقه در تنگنای بیشتری قرار گرفته است.
سخنگوی نیروهای مسلح مصر اعلام کرد که قاهره از نزدیک تحولات جاری در سودان را رصد می‌کند.
برخی منابع از پیشروی نیروهای شبه  نظامی واکنش سریع در خارطوم پایتخت سودان خبر می‌دهند.
راهپیمایی روز جهانی قدس در حالی آغاز شد که شاهد شرایط متفاوتی از تحولات منطقه‌ای و بین المللی هستیم و اتحاد شکل گرفته در دنیای اسلام، رژیم صهیونیستی را در شرایط ضعف و استیصال قرار داده است.
راهپیمایی روز جهانی قدس در حالی آغاز شد که شاهد شرایط متفاوتی از تحولات منطقه‌ای و بین المللی هستیم و اتحاد شکل گرفته در دنیای اسلام، رژیم صهیونیستی را در شرایط ضعف و استیصال قرار داده است.
دبیرکل حزب‌الله در مراسم منبرالقدس ضمن تأکید بر اهمیت روز قدس در نبرد برای آزادی فلسطین، در اشاره به تحولات جهانی گفت که هژمونی آمریکا در جهان روبه‌افول است و نظم چندقطبی در حال تولد است.
رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: امروز تحولات فلسطین به نفع مردم فلسطین رقم خورده و رویای صهیونیست‌ها برای داشتن یک سرزمین از نیل تا فرات امروز به پایان رسیده است.
«ریاض المالکی» در گفتگوی تلفنی با «مولود چاووش اوغلو» او را در جریان تازه‌ترین تحولات مربوط به موج جدید تجاوزات رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی و مسجدالاقصی قرار داد.
سازمان همکاری اسلامی در پی حملات وحشیانه نظامیان صهیونیست علیه نمازگزاران و معتکفان فلسطینی در مسجدالاقصی، بیانیه‌ای صادر کرد.
فعالان عرب زبان در توئیتر به تحولات جاری در اراضی اشغالی و لزوم آزاد سازی فلسطین اشاره کردند.
جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی مسائل اقتصادی و وضعیت بازار ارز برگزار شد.
حملات گسترده شهرک نشینان صهیونیست به نابلس و تخریب منزل یک خانواده فلسطینی در منطقه جبل المکبر قدس اشغالی از جمله آخرین تحولات فلسطین است.
«عبداللطیف القانوع» با بیان اینکه مقاومت تحولات کرانه باختری را از نزدیک پیگیری می کند، تأکید کرد که نبرد شمشیر قدس، ملت فلسطین را متحد کرد.
شیخ عکرمه صبری خطیب مسجدالاقصی و رئیس هیئت عالی اسلامی در قدس اشغالی تاکید کرد که نظامیان صهیونیست امروز با شدت هر چه تمام تر فلسطینی ها را در داخل مسجدالاقصی سرکوب کرده اند.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» با مولود چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه در مورد آخرین تحولات مربوط به غزه و قدس اشغالی گفتگو کرد.
سرلشکر سلامی گفت: مسیر تحولات در فلسطین اشغالی و نزول قدرت صهیونیست‌ها که به سمت زوال و فروپاشی پیش می‌رود یک مسیر بدون بازگشت و به فضل الهی آزادی قدس شریف نزدیک است.
سرلشکر سلامی گفت: مسیر تحولات در فلسطین اشغالی و نزول قدرت صهیونیست‌ها که به سمت زوال و فروپاشی پیش می‌رود یک مسیر بدون بازگشت است و به فضل الهی آزادی قدس شریف نزدیک است.
سرلشکر سلامی گفت: مسیر تحولات در فلسطین اشغالی و نزول قدرت صهیونیست‌ها که به سمت زوال و فروپاشی پیش می‌رود یک مسیر بدون بازگشت است و به فضل الهی آزادی قدس شریف نزدیک است.
مسیر تحولات در فلسطین اشغالی و نزول قدرت صهیونیست‌ها که به سمت زوال و فروپاشی پیش می‌رود یک مسیر بدون بازگشت است و به فضل الهی آزادی قدس شریف نزدیک است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ