سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: مجمع عمومی فراکسیون اکثریت مجلس سه‌شنبه با دعوت از مقامات امنیتی اتفاقات اخیر کشور را بررسی می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اپوزیسون نتانیاهو، از سمت راست است و این در حالی است که خود نتانیاهو شدیدا راست گرا است. ولی احزابی که برای وی به لحاظ سیاسی تهدیدزایی می‌کنند، از نتانیاهو راست‌تر هستند. این نکته‌ای بسیار بسیار مهم است که سیر تحولات سیاسی و ایدئولوژیک اسرائیل را در نظر داشته باشیم و توجه کنیم که در یکی دو دهه اخیر به شکل متداوم به سمت راست حرکت می‌کنند.
ولیعهد سعودی در تماسی تلفنی با رئیس جمهور روسیه حمایت کامل ریاض از پوتین پس از تحولات روزهای اخیر در این کشور را ابراز داشت.
رئیس جمهور در سفر به ونزوئلا گفت:گسترش روابط ایران و ونزوئلا در سال‌های اخیر و ظرفیت‌های متنوع متقابل ایجاب می‌کند؛ توافقات دو کشور هر چه سریع‌تر اجرایی و روابط به سطوح بالاتری ارتقا یابد.
رئیس جمهور در سفر به ونزوئلا:گسترش روابط ایران و ونزوئلا در سال‌های اخیر، ظرفیت‌های متنوع متقابل ایجاب می‌کند؛ توافقات دو کشور هر چه سریع‌تر اجرایی و روابط به سطوح بالاتری ارتقا یابد.
محسن رضایی گفت: مقام معظم رهبری اختیاراتی را به سران سه قوه داده‌اند تا تحولات اقتصادی را سرعت بخشند و همچنین اصلاحات عمیق اقتصادی را انجام دهند و یکی از کارها، این است که ظرفیت‌های تولید و سرمایه‌گذاری در سطح وسیع‌تری در استان سمنان بررسی شود. امیدواریم این دستور مقام معظم رهبری هر چه سریع‌تر در کشور اجرایی شود.
عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر یکی از مهمترین بستر‌های مهاجرت از ایران را نوسانات و تکان‌های شدید در تحولات اجتماعی، اقتصادی و سیاسی عنوان کرد و گفت: کمتر کشوری وجود دارد که شاهد این تحولات پی در پی و گسترده در طول دو نسل اخیر باشد.
سخنگوی شورای عالی امنیت ملی کشورمان به اظهارات مقامات آمریکایی در خصوص مشارکت ایران در حمله به پایگاه‌های غیرقانونی این کشور در سوریه واکنش نشان داد.
پس از فروکش کردن ناآرامی در برخی از نقاط کشور و روشن شدن نیات غیرخیرخواهانه برخی از گروه های خارج نشین برای عموم مردم و عدم همراهی با رفتارهای این گروه ها کارشناسان و مسئولان ارشد کشور در حال آسیب شناسی و ریشه یابی این تحولات هستند و هریک از نگاه خود به اتفاقات اخیر کشور توجه می کنند.اما در این بین رهبر انقلاب اسلامی علاوه بر واکاوی این تحولات به ترسیم نقشه راهی برای عبور از این رخدادها پرداختند
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خود به بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد ارزیابی سیاست ها و اقدامات ارزی دولت پرداختند وقبل از آن در یک جلسه غیرعلنی شنونده سخنان رییس بانک مرکزی درمورد تحولات ارزی اخیر بودند.
مدیر کل سیاسی وزارت کشور در گفت‌وگو با ویژه‌برنامه شبکه لبنانی برای پوشش تحولات اخیر ایران گفت، بر خلاف تبلیغات رسانه‌های مغرض، امنیت در کل شهرهای ایران برقرار است.
دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین در ادامه به تحولات اخیر کشور اشاره کرد و گفت: تلاش و توطئه دشمن برای پشیمان کردن مردم از حمایت نظام بود و دشمن این هدف اصلی را دنبال می‌کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: جای تعجب است که رئیس جمهور و برخی مقامات دولت فرانسه در تحولات اخیر ایران، اقدام نیرو‌های حافظ امنیت در برخورد با خشونت طلبان و اغتشاشگران را محکوم کرده و دولت ایران را به پرهیز از خشونت و رعایت حقوق آشوبگران فرامی‌خوانند، اما همزمان در واکنش به اعتصابات کارگری در بخش نفت و گاز و پالایشگاه‌های فرانسه، مقامات این کشور از جمله سخنگوی دولت، کارگران را تهدید می‌کنند.
وزیر اطلاعات به همراه معاونانش امروز با حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از تحولات و وقایع اخیر کشور گزارشی ارائه کرد.
یک تحلیلگر مسائل سیاسی با اشاره به جنگ رسانه‌ای دشمن در تحولات اخیر کشور، گفت: دشمن به رسانه‌های فارسی زبان اکتفا نکرده و رسانه‌های اصلی و باسابقه خود را به میدان آورده است.
توضیحات سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در خصوص جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی با وزیر کشور و فرمانده کل انتظامی کشور را مشاهده می‌کنید.
دقایقی پیش، جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی تحولات و اتفاقات اخیر کشور آغاز شد.
دقایقی پیش، جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی تحولات و اتفاقات اخیر کشور آغاز شد.
شیوع ویروس کرونا و غیرحضوری شدن آموزش مدارس در کنار تحولات سیاسی در کشور همسایه افغانستان و هجوم آوارگان افغانستانی موجب شد تا در دو سال اخیر تعداد جاماندگان از تحصیل افزایش یابد.
فرماندار اوکراینی لوهانسک در گفتگو با الجزیره ادعاهایی را درباره تحولات نظامی اخیر در مناطق شرقی و جنوبی این کشور مطرح کرد.
وزیر خارجه عراق به موضع گیری درباره تحولات سیاسی اخیر این کشور پرداخت و از گروههای سیاسی عراقی خواست که از این حوادث درس بگیرند.
یکی از کارشناسان و تحلیلگران مسائل سیاسی عراق به موضع گیری در خصوص تحولات اخیر این کشور و اقدامات «مقتدی صدر» پرداخت.
ایرانی افزود: پس از اتفاقات و تحولات اخیر عراق، طبیعی است که بایستی منتظر بود تا کشور میزبان برای میزبانی و مدیریت مذاکرات آماده باشد.
الجزایر حمله تروریستی اخیر در جمهوری مالی را به شدت محکوم کرد و از جامعه بین الملل خواستار حمایت مادی برای مبارزه با تروریسم شد.
بثینه شعبان، مشاور سیاسی و رسانه‌ای بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه در واکنش به تحولات اخیر فلسطین اظهار کرد: این تجاوز چه به سوریه و فلسطین شود و چه به لبنان، عراق یا هر کشور عربی دیگر، سوریه آن را تجاوز به خود می‌داند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ