نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت به روحانیون توصیه کرد با فراهم کردن شرایط در کاروان ها به زائران کمک کنند تا در ایام تشریق اعمال خود را به بهترین شکل ممکن و بدون مشکل انجام دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم تهران در مجلس در توئیتی با بیان اینکه معاون وزیر کشور در حال تدارک توهین و حمله به نمایندگان است نوشت: رفتار غیر اخلاقی و ناشیانه معاون سیاسی وزارت کشور بر خلاف توصیه رهبری مبنی بر همدلی سه قوه است و مسلما تحمل نخواهد شد.
نماینده مردم تهران در مجلس در توئیتی با بیان اینکه معاون وزیر کشور در حال تدارک توهین و حمله به نمایندگان است نوشت: رفتار غیر اخلاقی و ناشیانه معاون سیاسی وزارت کشور بر خلاف توصیه رهبری مبنی بر همدلی سه قوه است و مسلما تحمل نخواهد شد.
احمد علیرضابیگی نماینده تبریز می‌گوید: به دولتمردان توصیه می‌کنیم که در صدد تحکیم انسجام داخلی برآیند و محور برنامه‌ریزی‌ها در همه امور چه در سیاست داخلی و چه در اقتصاد، مشارکت دادن مردم باشد. یعنی مردم باید در حوزه اقتصاد و سیاست مشارکت کنند. الان هیچ زمینه‌ای برای مشارکت مردم وجود ندارد و مردم می‌بینند که نمی‌توانند در حوزه اقتصاد و سیاست موثر واقع شوند.
حشمت‌الله فلاحت‌پیشه نماینده پیشین مجلس و تحلیلگر سیاسی به خبرآنلاین می‌گوید: صحبت‌های رهبری توصیه بود و معنایش یک چهارچوب جدید برای دیپلماسی هسته‌ای‌ است در حدی که جمهوری اسلامی ایران بتواند برنامه‌های صلح‌آمیز هسته‌ای خود را نیز پیش ببرد. لذا مناقشات هسته‌ای با غرب خارج از رقابت جناحی قرار می‌گیرد.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در بدو ورود به مدینه منوره خدمات ارائه شده به زائران ایرانی را روبه رشد و سازنده توصیف کرد.
نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: تاکید رهبر انقلاب خطاب به نمایندگان آن بود که در قانون‌گذاری منافع مردم مورد توجه باشد و لازم است از پیشنهادات آنان استفاده شود.
این سیاسی‌کاری با هدف جلب توجه رسانه‌ای و کسب رأی در انتخابات دوره آتی مجلس بروز یافت و در مصادیق متعددی از جمله طرح استیضاح وزیر صمت برای بار دوم سر زد و فضای حاکم بر روابط دولت و مجلس را به سمتی برد که طرح هشدار نسبت به پرهیز از حاشیه‌ها و توصیه به همکاری و هم‌افزایی قوا از سوی عالی‌ترین مقامات کشور را ضروری ساخت و البته از سوی بسیاری از نمایندگان و مسئولان شنیده شد.
نقدعلی افزود: مطالبه مقام معظم رهبری جهت شکستن آقایی دلار با مبنا قرار دادن دلار در قیمت گذاری کالا‌های پایه‌ای و انرژی محقق نمی‌شود، چطور انتظار داریم مبنای قیمت گذاری خودمان دلار باشد و مردم برای عدم سقوط سرمایه شان به خرید سکه، طلا و دلار هجوم نیاورند؟ البته آقایانی که با کم کاری در عرصه اقتصادی، انرژی، آب، خودرو و... چالش‌های امروز را به ارمغان آوردند فراموش نکنند افزایش ۹۰۰ درصدی دلار در زمان آن‌ها رخ داد، هرچند امروز نیز از وضعیت تورمی راضی نیستیم، اما توصیه می‌کنیم یک بار دیگر کارنامه اقتصادی خودشان را مرور کنند.
سخنگوی وزارت خارجه جمهوری آذربایجان امروز به جای پاسخگویی درباره توافق این کشور با رژیم صهیونیستی مبنی بر تشکیل جبهه متحد علیه ایران، در ادعایی بی اساس مدعی شد که ایران در ترور نماینده پارلمان این کشور دخالت داشته است.
مصطفی میرسلیم عضو مجمع تشخیص مصلحت و نماینده مجلس، در نامه ای خطاب به رئیس جمهور ضمن اشاره به سفر آتی وی به چین، هشدارها و توصیه هایی را مطرح کرد.
مصطفی میرسلیم عضو مجمع تشخیص مصلحت و نماینده مجلس، در نامه ای خطاب به رئیس جمهور ضمن اشاره به سفر آتی وی به چین، هشدارها و توصیه هایی را مطرح کرد.
زلمی خلیلزاد نماینده ویژه سابق آمریکا در امور افغانستان در اقدامی هدفمند، از طالبان خواست مولوی عبدالحمید امام جمعه مسجد مکی زاهدان را الگو قرار دهند.
زلمی خلیلزاد نماینده ویژه سابق آمریکا در امور افغانستان در اقدامی هدفمند، از طالبان خواست مولوی عبدالحمید امام جمعه مسجد مکی زاهدان را الگو قرار دهند.
نظام الدین موسوی، نماینده مجلس با توصیه به پیشنهاد روزنامه کیهان برای بستن تنگه هرمز در قبال تروریستی خواندن سپاه نوشت : قدری به روز شوید؛ بستن تنگه هرمز یک "تهدید دهه شصتی" است!
توصیه می‌کنم آن‌هایی که به مرحله عناد نرسیدند و تحت تأثیر سرویس‌های خارجی قرار نگرفته اند و بر اساس یک برداشت، تحلیل و داده‌ها به جایی رسیدند که تندی می‌کنند و خواسته و ناخواسته رفتارشان با منافع ملی مردم ایران ناسازگاری پیدا می‌کند، در کار خود تأمل کنند.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گفت: شهید سلیمانی الگوی خوبی برای جوانان این مرز و بوم بود و همواره به جوانان توصیه می‌کرد که در امر معنویت و کار برای خدا و بندگان او در قله باشید.
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: عربستان سعودی حتی رنگ انتخابات را هم ندیده است، اما در رسانه‌های دست نشانده خود ملت بزرگ ایران را به فضای گفتگو و دیپلماسی توصیه می‌کند.
حسینعلی شهریاری، درباره آخرین وضعیت شهر زاهدان پس از حوادث چند روز گذشته در این شهر گفت: وضعیت زاهدان الحمدالله آرام است و توصیه همه این است که آرامش در این منطقه حفظ شود و مسئولان سیاسی و امنیتی هم قرار شده بررسی‌های لازم را انجام دهند.
محبی‌نیا گفت: فکر می‌کنم ما دچار خودزنی هستیم و از ترس جوابگویی و حل مسئله، حفره‌ها و چاله‌های گفتمانی به وجود می‌آوریم تا بتوانیم در سایه آن مقداری از مسائل را پاک کنیم. پاک کردن صورت مسئله، انباشت مطالبات مردم، نپرداختن به اعتراضات مردم، عدم رسیدگی به نقاط ضعف و نارضایتی‌ها مثل بمب عمل خواهد کرد.
نماینده زاهدان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در حال حاضر شهر زاهدان در آرامش است، گفت: خواهشم از مردم زاهدان و استان سیستان و بلوچستان این است که آرامش خود را حفظ کنند. اجازه ندهند از احساسات پاک مردم سوءاستفاده شده و جان هموطنان ما به خطر بیفتد.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: واضح است که پرونده مرحوم «مهسا امینی» بهانه بوده و اصل نظام در این تحرکات نشانه گرفته شده است؛ توصیه می‌کنم همگان مسیر را از مسیر ضدانقلاب جدا کنند.
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که به عنوان یک پدر داغدار توصیه می‌کنم که مسیر را از ضد انقلاب جدا کنید گفت که مهسا در برخی تحرکات بهانه بوده و اصل نظام را نشانه گرفته‌اند.
نماینده ادوار مجلس گفت: امروز تکیه‌گاه مردم قوانین است و قوانین نباید خیلی زود بشکند. توصیه من به مجلسی‌ها این است که روی قوانینی که خود تصویب کرده‌اند، ایستادگی کنند. اینکه دولت‌ها نتوانند قوانین را اجرا کنند و بعد بیایند قوانین را تغییر دهند، اتفاق خوبی برای نظام پارلمانی ایران نیست.
بازسازی تصویر تخریب‌شده چین پس از قرنطینه

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ