امام همانطور که از سویی فرمودند راه قدس از کربلا می‌گذرد؛ یعنی در عین حال که تمام تمرکز خود را گذاشته بودند روی رژیم صهیونیستی و نامشروع بودن، غاصب بودن، متجاوز و قاتل و جنایتکار بودن آن؛ اما از طرفی هم معتقد بودند خود انقلاب بایستی در یک جوشش عمومی با این پدیده برخورد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال اعلام کرد یکی از اهداف تعیین سقف بودجه برای باشگاه‌ها نجات آنها از خطر ورشکستگی بوده است.
نماینده چابهار با تاکید بر اینکه روز گذشته رای‌گیری برای اصل ۸۵ شدن این لایحه به‌صورت استمزاجی برگزار شد و رسمی نیست، عنوان کرد: «به بیان دیگر این لایحه فعلاً اصل ۸۵ نشده است. با توجه به این رویه و نگاهی که در قاطبه مجلس وجود دارد قطعاً هفته آینده این لایحه، اصل ۸۵ خواهد شد.»
پی اس جی قرار است تا سه شنبه وضعیت جدایی یا ماندنی شدن نیمار و کیلیان امباپه را نهایی کند.
پی اس جی مهلتی 10 روزه برای کیلیان امباپه تعیین کرده و او باید مشخص کند که بند تمدیدش را فعال خواهد کرد یا اینکه همین تابستان باید به تیمی دیگر برود.
سفارت آمریکا در شهر آنکارا پس از گذشت 85 روز از انجام امور اداری ویزا، سرانجام برای روز جمعه نهم تیرماه وقت صدور ویزای تیم ملی والیبال ایران را داد.
برگزارکنندگان تجمع باید حداکثر بیست و حداقل پنج روز کاری پیش از برگزاری تجمع، تقاضای خود را در سامانه مخصوص ثبت کنند. آن‌ها باید اسامی برگزارکنندگان، هدف تجمع، مکان و تاریخ و ساعت تجمع، تعداد تخمینی تجمع‌کنندگان، اسامی سخنرانان، متن قطعنامه و فهرست لوازم و تجهیزات مورد استفاده را اعلام کنند.
مردم روزه‌دارتهرانی از ساعت ۱۰ صبح امروز؛ ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ مصادف با بیست و سوم رمضان ۱۴۴۴ از مسیرهای تعیین شده، همراه با سایر شهرهای کشور با حضور در راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس را گرامی داشته‌اند.
مردم روزه‌دارتهرانی از ساعت ۱۰ صبح امروز؛ ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ مصادف با بیست و سوم رمضان ۱۴۴۴ از مسیر‌های تعیین شده، همراه با سایر شهر‌های کشور با حضور در راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس را گرامی داشته‌اند.
سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: رکوردگیری با شرایط واقعی مسابقه روز ۴ اردیبهشت برگزار می شود و در انتخاب ترکیب تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در تعیین کننده است.
کمیته انضباطی فیفا به باشگاه استقلال تاکید کرد تا مهلت تعیین شده بدهی سرمربی ایتالیایی پیشین خود را پرداخت کند.
عضو شورای عالی کار با بیان اینکه سبد معیشت کارگران فردا تعیین می شود، گفت: روز جمعه جلسه شورای عالی کار برگزار می‌شود و به احتمال زیاد رقم نهایی برای افزایش دستمزد کارگران اعلام خواهد شد.
اردوی تیم ملی ایران با تصمیم مدیران فدراسیون از روز ۲۷ اسفند آغاز می‌شود.
در بازار سرمایه دو نکته در تحلیل وضعیت کلی بازار بسیار با اهمیت بوده و آن هم ارزش و حجم معاملات است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز سازوکار تعیین ارزش روز و تاریخ تملک دارایی‌های حساب الکترونیکی را مشخص کردند.
در چند روز اخیر در عرضه ربع سکه بورسی، عده‌ای با ثبت تقاضا با بهای بسیار بالاتر از متوسط بازار، تلاش کردند روند صعودی قیمت در بازار شکل بگیرد و به همین دلیل ضروری است عرضه در قیمت‌های پیشنهادی غیرمتعارف متوقف شود.
وزارت خارجه استونی اعلام کرد سفیر روسیه دراین کشور روز هفتم فوریه باید این کشور را ترک کند.
زمان جلسه سرنوشت ساز هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درمورد سرمربی تیم ملی مشخص شد.
حجت‌الاسلام و المسلمین غلام‌حسین محسنی‌اژه‌ای شامگاه روز پنجشنبه (۲۴ آذرماه) در شورای قضایی استان زنجان با تاکید بر تعیین تکلیف اموال تملیکی، اظهار کرد: در راستای پیگیری وضعیت این کالا‌ها گزارشی تهیه و در اختیار رئیس قوه قضاییه قرار گیرد تا یک بار برای همیشه وضعیت این کالا‌ها که در انبار‌ها مانده‌اند مشخص شود. این کالا‌ها با توجه به تعیین تکلیف نشدن در حال از بین رفتن است.
دادستان کل کشور کشف حجاب را از رنج‌های کنونی یاد کرده و گفت: مجلس و شورای عالی انقلاب اسلامی در حال کار و مطالعه روی مسئله حجاب هستند که نتایج آن تا ۱۵ روز آینده مشخص خواهد شد؛ این تصمیم‌سازی‌ها باید براساس تدبیر صورت بگیرد.
مرحله گروهی جام جهانی با برگزاری بازی های امروز به پایان خواهد رسید.
مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور روز پنجشنبه با برگزاری ۶ دیدار و از جمله دیدار حساس دو تیم مهرام و کاله وارد هفته دهم می‌شود.
تعدادی از اعضای تیم ملی کشتی آزاد روز پنجشنبه هفته جاری برای دریافت روادید آمریکا راهی دوبی خواهند شد.
سومین روز از مهلت تعیین شده برای نام نویسی از کاندیداهای انتخابات کمیته ملی پارالمپیک در حالی به پایان رسید که هیچ فردی برای ثبت نام در این روز اقدام نکرد.
اربعین با توجه به بستر آماده آن فرصتی زیبا برای عملیاتی کردن فلسفه حقیقی روز قدس و تبیین جایگاه فلسطین در منطقه و آینده جهان اسلام است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ