رئیس گروه مدیریت بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوان وزارت بهداشت گفت: برآورد می‌شود سالیانه ۶۰ هزار نفر در جهان جان خود را بر اثر هاری از دست می‌دهند. از سال ۲۰۰۷ سالروز درگذشت لویی پاستور کاشف واکسن هاری را به عنوان روزجهانی هاری در نظر گرفته‌اند. امسال سازمان جهانی بهداشت شعار «پایان مرگ ناشی از هاری با رویکرد سلامت واحد» در نظر گرفته شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سلامت روده بر فرآیندهایی مانند ترشح هورمون‌های خاص و سیستم ایمنی بدن تأثیر می‌گذارد. راهکارهای مختلف از جمله اصلاح سبک زندگی و بهبود وضعیت تغذیه می‌توانند سلامت روده‌ ها را تقویت کنند. در این اینفوگرافیک هفت هشدار بدن در مورد سلامت روده‌ها به نقل از دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت را مشاهده می‌کنید، هشدارهایی که لازم است در صورت بروز آن‌ها شرایط پزشکی را جدی گرفته و به پزشک مراجعه کنید./ایسنا
این ۷ مورد را یادتان باشد تا کتلتی ترد با طعمی فوق‌العاده داشته باشید.
دیابت مزمن ناشی از انباشت بیش از حد قند در خون شما است. اما علت دیگر آن می‌تواند عملکرد ضعیف روده باشد. باکتری‌های مفید روده در صورت آسیب دیدن، منجر به ایجاد اشکال در فرایند‌های متابولیکی می‌شوند. این فرایند‌ها شکر را به انرژی تبدیل می‌کنند.
توصیه‌های موجود در رسانه‌های اجتماعی بسیاری از اوقات می‌توانند گمراه‌کننده باشند. به خصوص وقتی پای سلامت در میان است، این نکته اهمیت فوق‌العاده‌ای پیدا می‌کند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام باند مسلحانه قاچاق با کشف یک تن و ۲۱۸ کیلو گرم انواع مواد افیونی و دستگیری ۷ سوداگر مرگ خبر داد.
هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان مورد توجه تیم‌هایی از یک لیگ عجیب و نوپا قرار گرفته است و احتمال دارد در فوتبال ۷ نفره بازی کند!
بیانیه رهبران گروه٧ در مورد خلع سلاح هسته‌ای در هیروشیما که محورهای متعددی را دربرمی‌گیرد، شاهد چرخش دیدگاه این گروه در مورد برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) است. در این بیانیه تاکید شده است که راه حل دیپلماتیک بهترین راه برای حل نگرانی‌های بین‌المللی در مورد برنامه هسته‌ای ایران است، اما برنامه جامع اقدام مشترک دیگر صرفا یک مرجع یا منبع مفید برای این راه حل دیپلماتیک خواهد بود.
مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان در خصوص مرگ مغزی اعلام کرد: در هر روز ۲۵ هزار ایرانی در لیست انتظار پیوند عضو قرار دارند که از این میان روزانه ۷ تا ۱۰ نفر و سالانه ۳۰۰۰ نفر به خاطر نرسیدن عضو پیوندی مورد نیاز، جان خود را از دست می‌دهند.مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان شعبه قزوین گفت: در هر روز ۲۵ هزار ایرانی در لیست انتظار پیوند عضو قرار دارند که از این میان روزانه ۷ تا ۱۰ نفر و سالانه ۳۰۰۰ نفر به خاطر نرسیدن عضو پیوندی مورد نیاز، جان خود را از دست می‌دهند.
دولت سیدابراهیم رئیسی ناچار است در مورد پذیرش یا عدم پذیرش تمام معاهدات گروه اقدام ویژۀ مالی به‌خصوص اف. ای. تی. اف تصمیم بگیرد. روشن است که تصمیم‌گیری صریح در این مورد، مشکلاتی برای دولت دارد. اگر دولت تحت فشار نیرو‌های اصطلاحاً «سوپرانقلابی» و به قصد حفظ رضایت آنها، از امضای اف. ای. تی. اف خودداری ورزد، در آن صورت، شعار گسترش رابطه با همسایگان و عادی‌سازی روابط با سعودی‌ها، در همان محدودۀ تبادل سفیر و بازگشایی سفارتخانه‌ها باقی می‌ماند و اثری بر بهبود اقتصاد کشور نمی‌گذارد.
متخصصان تغذیه مصرف میوه و سبزیجات را به منظور داشتن یک رژیم غذایی سالم توصیه می‌کنند. به طور مثال یک سیب بزرگ حاوی حدود ۳۴ گرم کربوهیدرات است و یک گوجه فرنگی بزرگ حدود ۷ گرم کربوهیدرات دارد.
محمود احمدی‌نژاد پس از ۷ماه از پس پرده بیرون آمد. ۷ماهی که بسیاری را به دلیل عدم اظهارنظرش در مورد وقایع پس از مرگ مهسا امینی در کشور با این سوال مواجه کرد که او کجاست؟ در چنین شرایطی روز گذشته دولت بهار، رسانه منتسب به محمود احمدی‌نژاد با انتشار تصاویری از احمدی‌نژاد به نوعی از بازگشت او به صحنه خبر داد.
در نخستین بررسی‌ها مشخص شد متهم ساعت ۸:۰۵ صبح دوم اسفند همسرش را که ۷ ماهه باردار بود در اتاق خواب خانه اش در طبقه چهارم ساختمانی در خیابان دیباجی با شلیک یک گلوله به قتل رسانده و بعد از آن راهی خانه برادرش شده و او را نیز با شلیک یک گلوله از پشت سر مجروح کرده و سپس سوار خودرو ۲۰۷ خود شده وهنگام خروج از خیابان از روی پیکر برادرش نیز عبور کرده است که پس از انتقال مرد مجروح به بیمارستان وی به کما رفت و به علت مرگ مغزی با رضایت خانواده اش، اعضای بدن مرد ۵۳ ساله اهدا شد.
توبی شلدون ۵ سال و نزدیک به ۱۰۰ هزار دلار برای شبیه شدن به جاستین بیبر صرف کرده است. او که خود نیز به عنوان آهنگساز در عرصه‌ی موسیقی فعالیت دارد، برای تبدیل کردن چهره اش به این خواننده‌ی مشهور از فیلر صورت استفاده کرده و بر روی چانه و پلک هایش جراحی زیبایی انجام داده است.
وزیر امور اقتصادی و دارایی در مورد چرایی مصونیت قضایی هیات ۷ نفره مولدسازی دارایی های دولت توضیح داد.
دبیرکل جمعیت هلال احمر با بیان اینکه تاکنون قریب به شش هزار و ۹۲۰ مورد چادر در میان زلزله‌زدگان توزیع شده است، گفت: تاکنون ۳۱ اردوگاه‌ اضطراری شهری ایجاد شده است.
کاظمی با اشاره به اینکه در این حادثه تاکنون مورد فوتی گزارش نشده است، اضافه کرد: تیم‌های ارزیاب (۱۵ تیم) هم برای بررسی خسارت‌ها در شهر فیرورق و برخی روستا‌های اطراف منطقه زلزله زده حضور دارند.
باور‌های نادرست بسیاری در مورد دیابت وجود دارد که سبب می‌شود کنترل این بیماری مزمن در بعضی از مبتلایان با مشکل مواجه شود. از آنجا که دیابت ازجمله بیماری‌هایی است که سیستم‌های مختلف بدن را تحت تأثیر قرار می‌دهد، تصحیح باور‌های غلط درباره دیابت، می‌تواند به تسهیل پیشگیری و درمان این بیماری کمک کند.
سایت بیزینس اینسایدر اخیرا هفت تصویر باشکوه که از سیاره آبی ما از فضا ثبت شده است را منتشر کرده و ما در ادامه به توضیح و تاریخ ثبت این تصاویر پرداخته‌ایم.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از رفع فوری دو هزار و ۱۶۲ مورد تعرض به اراضی دولتی در ۷ ماه نخست امسال در این یگان در سراسر کشور خبر داد.
کنعانی تاکید کرد: در این بیانیه همچنین ادعاهایی در مورد تحویل پهپاد و موشک به روسیه علیه اوکراین مطرح شده که سراسر بی اساس است، وزیر امور خارجه قبلا پاسخ این اتهامات را داده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ کلاهبرداری با فروش حواله خودرو/ قتل به خاطر یک نخ سیگار/ مرگ وحشتناک در سناریوی عجیب باج گیری!/ میهمانی شام ۷ میلیارد تومانی/ قتل ستاره کنار جهیزیه!/ تشکیل باند سرقت از خانه در زندان/ پدر بی رحم کودک ۶ ساله را به کام مرگ فرستاد!/ انکار مرد عطار در قتل زنی که می‌خواست لاغر شود
استاندار تهران در مورد ساعت فعالیت مدارس گفت: ساعت فعالیت شیفت صبح مقاطع متوسطه ۷:۳۰ و مقاطع ابتدایی شهر تهران ۸:۳۰ در نظر گرفته شد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ تخریب دیوار امامزاده برای یافتن گنج/ او یک فرشته بود/ رهایی از کابوس مرگ پس از ۷ سال/ سرقت بدون آثار جرم!/ دستگیری سرکرده باند بزرگ قاچاق مسلحانه مواد مخدر/ ماجرای روباه اینستاگرام!/ فرار با لباس زنانه برای مخفی کردن راز قتل خواهر
در دو ماه گذشته نزدیک به ۳۰۰ نماد بازدهی بیش از ۲۰ درصد را به ثبت رسانده‌اند. برخی از نمادها نیز رشدهای غیرطبیعی داشته‌اند. بیش از ۴۰ نماد بازدهی بیش از ۵۰ درصدی را به ثبت رسانده‌اند. در مطلب زیر به جزییات این خبر می پردازیم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ