بر اثر وقوع ۲ حمله به مردم در ایالت بورنو واقع در نیجریه، ۷ نفر کشته و ۲۲ تَن هم زخمی شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نتیجه مطالعه‌ای تازه در چین تخمین زده که مرگ و میر ناشی از حملات قلبی در طول موج گرمای شدید و چند روزه می‌تواند تا ۷۴ درصد افزایش یابد. مطالعه دیگری در ایالات متحده نشان داد که حتی نوسانات معمول دما می‌تواند عملکرد کلیه، سطح کلسترول و شمارش خون را به طور نامحسوس تغییر می‌دهد. پزشکان نمی‌توانند به راحتی این تاثیرات را از بین ببرند.
سازمان ملل متحد نسبت به افزایش چشمگیر حملات شهرک نشینان اشغالی به مردم و اموال فلسطینی در کرانه باختری اشغالی هشدار داد.
نماینده مردم زاهدان در مجلس گفت: مردم استان اعم از شیعه و سنی از حملات تروریستی به محافظان امنیت برائت جسته و انزجار خود را اعلام کرده اند.
مردم فلسطین در واکنش به حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه جنین، دست به اعتصاب سراسری در کرانه باختری زدند.
مقامات رژیم صهیونیستی که دستشان به خون مردم فلسطین آغشته است در واکنش به حملات وحشیانه شهرک نشینان صهیونیست به کرانه باختری، اشک تمساح ریختند.
مدودف گفت: آیا از مردم این کشور‌ها پرسیدید که کدام یک از آن‌ها خواهان جنگ با روسیه هستند؟ آیا آن‌ها واقعاً خواهان حملات مافوق صوت به اروپا هستند؟
سخنگوی وزارت امور خارجه در پی حمله تروریستی به مسجدی در افغانستان، گفت: حملات تروریستی و کور به مردم عادی و شهروندان بی‌گناه هیچ نسبتی با آموزه‌های اسلامی ندارد و محکوم است.
سخنگوی حماس اعلام کرد: اشغالگران هرگز موفق به شکست اراده مقاومت ما یا پایداری مردم ما با تشدید حملات تروریستی‌شان نخواهد شد.
نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: مردم ایران هرگز نقشی را که کشورهای غربی در کمک به رژیم صدام در استفاده سیستماتیک از سلاح های شیمیایی علیه مردم ایران ایفا کردند را فراموش نمی‌کند.
رئیس ائتلاف فتح عراق، حملات رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین را محکوم و تأکید کرد که اقدامات مقاومتی فلسطینی های شجاع، حق طبیعی مردمی است که حقوقشان پایمال شده است.
وزیر خارجه ترکیه امروز در سخنانی با محکوم کردن حملات رژیم اشغالگر قدس به مردم مظلوم فلسطین گفت: سوئد در بی‌احترامی به قرآن کریم شریک جرم است.
سلسله جنایات‌های ائتلاف متجاوز سعودی علیه مردم بی دفاع و بی گناه یمن همچنان ادامه دارد. ائتلاف متجاوز سعودی امروز مناطق مختلف استان صعده را هدف حملات توپخانه‌ای قرار داد.
همزمان با آغاز سال نو میلادی ارتش روسیه نقاط مختلف پایتخت اوکراین را هدف حملات موشکی و پهپادی قرار داد.
رئیس جمهور در آیین افتتاح رسمی ۵ نیروگاه برق حرارتی گفت: اغتشاشات برای ایجاد مزاحمت برای کسب و کار مردم و علم و دانش است. بستر حملات تروریستی در اغتشاشات است.
در حالی که رسانه‌ ها و مردم از حملات هسته ‌ای به مناطق شهری پرجمعیت مثل نیویورک یا لس آنجلس هراس دارند اما به احتمال زیاد، زیرساخت ‌های هسته ‌ای در اولویت قرار خواهند گرفت.
در حالی که رسانه‌ ها و مردم از حملات هسته ‌ای به مناطق شهری پرجمعیت مثل نیویورک یا لس آنجلس هراس دارند اما به احتمال زیاد، زیرساخت ‌های هسته ‌ای در اولویت قرار خواهند گرفت.
حملات موشکی روسیه به چند شهر اوکراین از جمله شهر کی‌یف باعث شده است که شهردار این شهر از مردم بخواهد بعد از آرامش نسبی دوماهه به پناهگاه‌ها و داخل مترو بروند.
دو روز پس از انفجار پل کریمه، روسیه امروز دوشنبه با حملات سنگین موشکی پایتخت اوکراین و چند شهر دیگر این کشور را هدف قرا داد.
یک کارشناس صنعت بانکی با بیان اینکه ایجاد امنیت و اعتماد سازی در نظام بانکی تنها با آگاهی‌سازی، فرهنگ سازی و ارائه آموزش‌های نوین امکانپذیر است، گفت: در این صورت با این اقدام اصولی می‌توان از فاش شدن اطلاعات بانک‌ها و مردم جلوگیری به عمل آورد، بنابراین نه تنها بانک‌ها و مؤسسات بانکی بلکه تمامی حوزه‌هایی که به ارائه خدمات در بستر اینترنت می‌پردازند باید به فکر توسعه امنیت سرویس‌هایشان باشند.
سید حسن نصرالله در سخنانی در مراسم کلنگ‌زنی مرکز گردشگری و جهادی «جنتا» به تشریح مجاهدتهای رزمندگان مقاومت پرداخت.
مشهد ـ در حمایت از مردم غزه و فلسطین در پی حملات اخیر رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی تجمع دانشجویی برگزار شد.
تجمع اعتراضی مردم مشهد در محکومیت حملات اخیر رژیم صهیونیستی به غزه و مردم مظلوم فلسطین، در میدان فلسطین این شهر انجام شد.
ارتش ترکیه و شبه نظامیان وابسته به آن با توپخانه سنگین روستایی در غرب «الدرباسیه» در حومه حسکه را گلوله باران کردند که منجر به خسارت به تعدادی از منازل و اموال ایجاد رعب و وحشت در میان مردم شد.
وزیر امور خارجه کشورمان طی تماس تلفنی با زیاد نخاله دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین، حملات رژیم صهیونیستی به مردم غزه را شدیداً محکوم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ