به گفته مقامات تایلند، هفت نفر از جمله چهار کودک بر اثر وزش باد شدید ناشی از توفان باران که باعث ریزش سقف فلزی سالن ورزشی یک مدرسه در شمال تایلند شد، جان باختند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وضعیت بازار سرمایه هم از تعداد نمادهای منفی و هم از وضعیت ارزش معاملات به هیچ وجه خوب نیست.
در جریان تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز به علت ریزش 5 ساختمان در خلازیر ۴ نفر جان خود را از دست دادند و به سرعت از سوی دستگاه قضایی بازپرسی ویژه برای رسیدگی به ابعاد مختلف این حادثه انتخاب شد.
روز یکشنبه بر اثر ریزش سقف یک خانه در ولایت غزنی افغانستان سه نفر کشته و یک نفر دیگر زخمی شدند.
درحال حاضر با توجه به حضور تیم‌های امداد و نجات در محل، عملیات جهت رهاسازی افراد گرفتار در زیر آوار ساختمانی در حال اجرا است که تا به این لحظه تعداد چهار نفر از زیر آوار نجات پیدا کرده و اقدامات برای نجات جان سایر افراد گرفتار در زیر آوار با سرعت در حال اجرا است.»
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران، از ریزش آوار در منطقه ۱۹ تهران و اعزام ۴ تیم ارزیاب به محل حادثه خبر داد.
اکنون شاهد ریزش کوه در محور هراز هستیم و اینکه این محور مسدود می‌ماند و اینکه چه زمانی بازگشایی می‌شود باید بررسی شود.
در حالی که یک هفته از جلسه ستاد عالی بازی‌ها می‌گذرد، هنوز خبر رسمی در مورد لیست نهایی رشته‌ها و تعداد سهمیه‌های هر رشته برای بازی‌های آسیایی هانگژو اعلام نشده است.
در حالی که یک هفته از جلسه ستاد عالی بازی‌ها می‌گذرد، هنوز خبر رسمی در مورد لیست نهایی رشته‌ها و تعداد سهمیه‌های هر رشته برای بازی‌های آسیایی هانگژو اعلام نشده است.
در حالی که یک هفته از جلسه ستادعالی بازی‌ها می‌گذرد، هنوز خبررسمی در مورد لیست نهایی رشته‌ها و تعداد سهمیه‌های هر رشته برای بازیهای آسیایی هانگژو اعلام نشده است.
یک خانواده آمریکایی از اسپرینگفیلد در ویرجینیای آمریکا لحظه ریزش سقف اتاق غذاخوری خود را مستند کردند. فیلم مستند شده توسط یکی از اعضای خانواده لحظه‌ای را نشان می‌دهد که پانل‌های سقف بزرگ پشت سر هم فرو ریختند و کل اتاق پر از گرد و غبار شد.
مشهد ـ جانشین فرماندهی انتظامی مشهد گفت: مردی ۳۸ ساله هنگام اجرای بتن‌ریزی سقف یک ساختمان در یکی از روستاهای حوالی مشهد به علت ریزش سازه ساختمان جان باخت.
روند ریزشی شاخص‌کل که از ابتدای هفته گذشته با شدت زیادی آغاز شده‌بود تا انتهای هفته ادامه یافت. در نهایت نماگر اصلی بورس که در اولین روز معاملاتی هفته پیش فاصله اندکی تا لمس سقف ۲‌میلیون و ۶۰۰‌هزار واحد داشت در آخرین روز معاملاتی هفته کانال ۲میلیون و ۳۰۰هزار واحد را نیز از دست داد و با کاهش ۲/ ۱درصدی نسبت به‌روز قبل‌تر در سطح ۲میلیون و ۲۷۸هزار‌واحدی ایستاد.
میثاقی در جریان ریزش سقف استادیو گفت: گردنت هرچقدر هم کلفت باشد، زیر این آوار می‌شکند و تحمل نمی‌کند.
شب گذشته آوار تپه تاریخی روستای خاوه در استان تهران بر اثر بارندگی‌های شدید روی سقف خانه سرایدار حسینیه خاوه فرو ریخت و موجب شد سه نفر از اعضای یک خانواده فوت کنند.
یک کودک بر روی تخت نشسته بود که ناگهان احساس کرد سقف در حال ریزش است و سریع فرار کرد.
قم- روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان قم از ریزش قسمتی از پوسته سقف ورزشگاه ۴۵۰۰ نفری در حال ساخت منطقه پردیسان خبر داد.
لایه دوم سقف ورزشگاه در دست احداث ۴۵۰۰ نفری پردیسان قم دچار ریزش و بخشی از سازه ورزشگاه نیز تخریب شد.
چند روزی است که دیگر خبری از رشد نماد‌ها نیست و شاخص کل کانال ۱.۶ میلیون واحدی را از دست داده است. کدام نماد‌های شاخص ساز بیشترین اُفت را از سقف زمستانه داشت؟
امروز بخشی از سقف یک مدرسه دخترانه در آبادان بر سر دانش‌آموزان ریخت و ۳ دانش آموز مصدوم شدند.
از مرداد ماه ۱۳۹۹ که ریزش بورس آغاز شد تا به این ماه تقریبا ۲۸ ماه گذشته است و در این مدت برخی نماد‌ها توانستند سقف خود را بزنند و برخی دیگر سهامداران خود را بیچاره کردند. نکته قابل توجه بازدهی یک میلیون و ۳۹۰ هزار درصدی یک نماد بود!
قیمت نفت در پی سقف قیمت پیشنهادی کشورهای گروه هفت برای نفت روسیه که بالاتر از سطح قیمت معاملات جاری است و رفع نگرانی‌ها نسبت به کمبود احتمالی عرضه، به ریزش شب گذشته ادامه داد و روز پنج شنبه کاهش بیشتری پیدا کرد.
اهواز- دادگستری خوزستان در خصوص حادثه ریزش سقف یک شعبه از دادگاه خانواده اهواز، توضیحی را ارائه کرد.
انس بعد از صعود و برخورد به سقف کانال نزولی، باز هم به ریزش خود ادامه داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ