بر اثر وقوع حادثه ای در یک پارک تفریحی در پایتخت سوئد، یک نفر کشته و ۷ تَن نیز زخمی شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصاویری از شجاعت یک کودک در حادثه تروریستی شاهچراغ را مشاهده می‌کنید.
بر اثر وقوع حادثه ای در یک پارک تفریحی در پایتخت سوئد، یک نفر کشته و ۷ تَن نیز زخمی شده‌اند.
رسانه‌های انگلیسی از وقوع یک «حادثه جدی» در مرکز شهر ناتینگهام در شمال این کشور خبر می‌دهند.
کودک حادثه دیده بلافاصله توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شد اما متاسفانه به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داد.
در جریان حادثه حمله مرگبار سگ به دانش‌آموزی در شهرستان شهریار، مأمور راهور حاضر در محل برای نجات کودک اقدام می‌کند، اما متأسفانه در اثر تصادف با یک خودرو مأمور نیز مجروح و برای مداوا به بیمارستان منتقل می‌شود.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، با وجود شکست 2-0 در دیدار رفت دربی اروپایی دلامادونینا معتقد است که شاگردان توان جبران در بازی برگشت را دارند.
یکی از داوران جوان فوتبال کشورمان در یک سانحه رانندگی جان باخت.
مردی از اهالی شهر ری با رعایت مسئولیت اجتماعی خود در حادثه تصادف، جوانی را از ناامیدی نجات داد.
مردی از اهالی شهر ری با رعایت مسئولیت اجتماعی خود در حادثه تصادف، جوانی را از نامیدی نجات داد.
صبح روز حادثه، در پارک نزدیکی محل قتل در حال قدم زدن بودم که با مرد جوانی آشنا شدم. او اسلحه‌ای داشت که ۵۰۰ هزار تومان می‌فروخت. بعد از کلی چانه زدن، ۲۵۰ هزار تومان در ازای اسلحه و فشنگ‌هایش دادم و اسلحه را خریدم. من ساعت رفت و آمد‌های پدرخوانده‌ام را می‌دانستم شب منتظرش ایستادم، قصدم کشتن او نبود فقط می‌خواستم زهرچشم بگیرم تا حقوقم را بالا ببرد. وقتی او را دیدم یک تیر شلیک کردم که از شانس بدم کشته شد.
مرد میانسال در تحقیقات گفت: ۴۰ سال است که با مقتول همسایه هستم، او مهندس بود و اوایل مشکلی باهم نداشتیم. اما بعد از مدتی اختلافاتمان شروع شد. یک روز سر پارک ماشین و یک روز سر گذاشتن زباله جلوی در خانه، در نهایت هم جر و بحث بر سر کوچکترین موضوعات به یک دعوا ختم می‌شد. روز حادثه با او درگیر شدم و با چاقو ضربه‌ای به او زدم، اما قصدم قتل نبود و از ترس فرار کردم.
سخنگوی سازمان آتش نشانی بیان کرد: در ساعت ۲۳:۰۵ شب گذشته یک مورد حادثه تصادف زنجیره‌ای در مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) حوالی مشیریه به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و آتش‌نشانان با حضور در محل مشاهده کردند که هشت دستگاه خودرو از جمله یک دستگاه سواری پژو پارس، سواری پراید، سواری پژو ۴۰۵، موتورسیکلت و ... به هنگام حرکت در مسیر با یکدیگر برخورد کرده‌اند.
در همین رابطه یک منبع آگاه امنیتی گفت که عامل حادثه تروریستی شیراز، عنصر وهابی- تکفیری بوده است.
اهواز - به علت ریزش مجدد ساختمان متروپل در آبادان یک نفر جان خود را از دست داد.
در ابتدای جلسه دادگاه شاکی به جایگاه رفت و گفت: هر روز وسایل کارم را در یک چرخ دستی قرار می‌دادم تا بتوانم راحت آن را حمل کنم. روز حادثه چرخ دستی را جلوی در خانه متهم گذاشته بودم که او به یکباره با این ادعا که من چرخ‌دستی‌ام را در محل پارک خودرواش گذاشته‌ام معترض شد و در نهایت با هم درگیر شدیم.
یک جنگنده روس در حین پرواز آزمایشی به یک ساختمان در منطقه نوو لنینو برخورد کرد.
تیم جنایی در پارک پرواز با جسد مرد جوانی به‌نام شهرام مواجه شدند که براثر ۲ ضربه چاقو به قتل رسیده بود و بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که مقتول در جریان یک درگیری با ۳ فرد هدف ضربه چاقو قرار گرفته و دوست وی این حادثه را مشاهده کرده است.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: ساعت ۱۳:۳۷ امروز این حادثه در خیابان ولیعصر (عج) نرسیده به چهاراه پارک وی اعلام شد. در طبقه منهای یک این مجتمع، دود بسیار غلیظی وجود دارد که آتش نشانان مشغول عملیات مهار و تخلیه دود هستند.
سخنگوی آتش‌نشانی شهرداری تهران با اشاره به وقوع حریق در یک ساختمان متروکه در پارک ارم گفت: در حال حاضر حریق اطفا شده و خوشبختانه این حادثه مصدومی در پی نداشت.
رئیس پلیس راه البرز گفت: ساعتی پیش خبری مبنی بر واژگونی یک خودرو پژو پارس در محدوده جاده فرعی خور به سیجان در جاده کرج - چالوس به اطلاع مأموران پلیس راه رسید و بلافاصله عوامل گشت پلیس به محل حادثه اعزام شدند.
رئیس پلیس راه البرز گفت: ساعتی پیش خبری مبنی بر واژگونی یک خودرو پژو پارس در محدوده جاده فرعی خور به سیجان در جاده کرج - چالوس به اطلاع مأموران پلیس راه رسید و بلافاصله عوامل گشت پلیس به محل حادثه اعزام شدند.
شکل کار این مأمور‌ها به گونه‌ای است که بخشی را همان ابتدا تذکر می‌دهند که این عدد بالغ بر ۹۰ درصد است و معمولاً افراد رعایت می‌کنند. از ۱۰ درصد باقیمانده ۹ درصد در ون‌ها سوار می‌شوند و در آنجا تذکرات لازم به آن‌ها داده می‌شود و تنها یک درصد باقی مانده به مقر پلیس امنیت اخلاقی انتقال داده می‌شوند.
شکل کار این مأمور‌ها به گونه‌ای است که بخشی را همان ابتدا تذکر می‌دهند که این عدد بالغ بر ۹۰ درصد است و معمولاً افراد رعایت می‌کنند. از ۱۰ درصد باقیمانده ۹ درصد در در ون‌ها سوار می‌شوند و در آنجا تذکرات لازم به آن‌ها داده می‌شود و تنها یک درصد باقی مانده به مقر پلیس امنیت اخلاقی انتقال داده می‌شوند.
محمدرضا گرایی، کشتی‌گیر وزن 67 کیلوگرم تیم ملی فرنگی ایران در مسابقات جهانی بلگراد شب باورنکردنی‌ای را تجربه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ