گرمیو فردا با بوتافوگو، صدرنشین لیگ برزیل روبرو می‌شود اما مربی و مدیران تیم نمی‌دانند برای این بازی می‌شود روی لوییس سوارز حساب کرد یا نه.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خبرگزاری فارس از لغو تمرین تیم ملی والیبال زنان به دلیل ممانعت از حضور مربیان مرد خبر داد.
طبق گزارش‌ها، باشگاه بارسلونا مارکوس آلونسو را فروشی نمی‌داند و این بازیکن برای رقابت با الکس بالده در این تیم خواهد ماند.
اوریل رومئو، بازیکن جدید بارسلونا، در سال ۲۰۲۰، همراه با الکس گارسیا ۱۵,۰۰۰ یورو سرمایه‌گذاری کرد تا به سالمندان کمک کند.
یکی از دلایل گرانتر بودن تور‌های آنتالیا به نسبت استانبول، غیرمستقیم بودن پرواز‌های تهران به آنتالیاست. آنتالیا به‌عنوان مقصدی ناخوشایند برای مسئولان ایرانی شناخته می‌شود و همین است که چند سال پیش بر پایه انتشار شماری عکس از گردشگران در سواحل این شهر و البته بدون بررسی و ارزیابی پیامد‌هایی که دارد، دستور داده شد که دیگر پرواز مستقیمی از تهران به آنتالیا انجام نشود.
دلیل گرانی در ایران، فساد و رانت و همچنین نداشتن تکنولوژی تولید است، به همین دلیل مرغی که از فرانسه وارد ایران می شود با آن هزینه‌های حمل و نقل سرسام آور اروپا تا ایران، بازهم از مرغ داخلی ما ارزان‌تر است.
رشت- رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی با اشاره به پلمب رستورانی به دلیل تبلیغ متصدی آن به انجام رفتارهای هنجارشکنانه گفت: متصدی این واحد صنفی به مرجع قضائی تحویل داده شد.
پلیس آلبانی امروز در بیانیه‌ای دلیل حمله به مقر تروریست‌های منافقین در این کشور را رسانه‌ای کرد.
تعویضی های شهداب یزد هم نتوانستند به این تیم کمک کنند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال دو بازیکن اصلی این تیم را برای آخرین دیدار برابر تراکتور در فهرست تیمش قرار نداد.
براساس اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دلیل اختلال در پیامرسانهای داخلی عدم تامین برق در یک دیتاسنتر بوده است که تا ساعاتی دیگر به صورت کامل رفع می شود.
براساس اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دلیل اختلال در پیامرسانهای داخلی عدم تامین برق در یک دیتاسنتر بوده است که تا ساعاتی دیگر به صورت کامل رفع می شود.
اگر شما یا یکی از عزیزانتان در یک رابطه‌ی سمی هستید، ممکن است جدایی آن طور که دیگران فکر می‌کنند، آسان نباشد. بیرون آمدن از آن رابطه می‌تواند فرایندی باشد که ماه‌ها و حتی سال‌ها زمان ببرد. اگر می‌ترسید شریک زندگی‌تان به شما صدمه برساند یا در گذشته شما را تهدید کرده است، داشتن یک برنامه که امنیت شما را تامین کند، بسیار مهم است. برای این موضوع می‌توانید با خانه‌های امن محل زندگی خودتان یا سایر سازمان‌های اجتماعی مرتبط تماس بگیرید.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از شرایط بدنی مهاجم مورد علاقه اش در تمرینات این تیم راضی نیست.
وزیر کار: برخی به دلیل عدم اطلاع کافی، به موضوع ایجاد یک میلیون شغل در سال جاری نقدهایی وارد کرده‌اند / آمار اشتغالی که ایجاد کردیم، به سه شیوه قابل راستی‌آزمایی است؛ اول راستی‌آزمایی تصادفی بصورت تلفنی، پیامکی یا میدانی، دوم گزارش‌های مرکز آمار و سوم آمار بیمه شدگان تامین اجتماعی / آماده‌ایم از طریق یک سامانه نشان دهیم که تعداد اشتغال ایجاد شده در هر بخش، هر شهرستان و هر واحد چقدر بوده
رئیس کل دادگستری استان مازندران اظهار کرد: حسب گزارشات واصله مردمی مبنی بر توهین و اهانت پزشک متصدی داروخانه‌ای در آمل نسبت به فرد آمر به معروف و ناهی از منکر که صاحب داروخانه آن عامدانه کشف حجاب کرده بود، داروخانه با دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و با اعزام مامورین پلیس نظارت بر اماکن عمومی و مسئولین شبکه بهداشت شهرستان آمل داروخانه پلمپ و در این خصوص پرونده قضایی در یکی از شعب دادسرای آمل تشکیل شد.
یک رسانه انگلیسی دلیل ناخوشایندی برای خروج غافلگیر کننده رحیم استرلینگ از اردوی سه‌شیر در آستانه بازی این تیم در مرحله یک هشتم نهایی و غیبت مقابل سنگال عنوان کرد.
جک گریلیش، ستاره انگلیسی، گلش برابر تیم ملی ایران را به یکی از هواداران نوجوان این تیم تبدیل کرد.
طارمی یکی از مهاجمان روی بورس فوتبال اروپاست و نیروی تقویتی مناسبی برای آرسنال خواهد بود
کاکا، ستاره سابق رئال مادرید، مدعی شد درهای این باشگاه همیشه به روی او باز خواهد بود.
کوین دی‌بروینه، ستاره بلژیکی منچسترسیتی، به حمایت از جک گریلیش، هافبک 27 ساله این تیم پرداخته است.
کوین دی‌بروینه، ستاره بلژیکی منچسترسیتی، به حمایت از جک گریلیش، هافبک 27 ساله این تیم پرداخته است.
انتظارات از امیر علی‌اکبری پس از برد مقابل "مائورو سریلی" در مسابقات سازمان وان چمپیونشیپ بالا رفته است.
محسن رضایی اظهار داشت: قبلا سالانه به فکر ذخایر کالا بودیم؛ اما هم اکنون با توجه به شرایط ذخایر محصولات کشاورزی در دنیا، باید برنامه ریزی‌ها را دو ساله کنیم و بعد به فکر برنامه ریزی ده ساله باشیم تا نگرانی از نظر کالا‌های اساسی و امنیت غذا نداشته باشیم.
نمایندگان مردم در خانه ملت در سی و دومین جلسه علنی مجلس در سال ۱۴۰۱ ضمن چکشکاری ساختار تشکل‌های صنفی با تصویب موادی از طرح نحوه تشکیل و فعالیت تشکل های صنفی، طی تذکرات کتبی و شفاهی، خواستار برخورد جدی و سریع با مقصران حادثه سیل استهبان و نی‌ریز شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ