نمایندگان مردم در خانه ملت در سی و دومین جلسه علنی مجلس در سال ۱۴۰۱ ضمن چکشکاری ساختار تشکل‌های صنفی با تصویب موادی از طرح نحوه تشکیل و فعالیت تشکل های صنفی، طی تذکرات کتبی و شفاهی، خواستار برخورد جدی و سریع با مقصران حادثه سیل استهبان و نی‌ریز شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگرچه بسیاری از مسئولان ورزش کشور روز گذشته در تلاش بودند بدون تماشاگر شدن این بازی مهم را به ماجرای سکو‌های ورزشگاه آزادی مرتبط کنند، ولی به نظر می‌رسد این اتفاق به دلیل عدم کسب مجوز برای ورود زنان به ورزشگاه آزادی برای تماشای این دیدار است
همچنین تیم ویژه اعزامی از ستاد بهزیستی کشور با حضور در استان و مرکز یاد شده به بررسی کامل دلایل، مستندات و شواهد در این خصوص پرداختند و بر این اساس به دلیل اهمال در نظارت صحیح و عدم رعایت دستورالعمل‌های تخصصی و نظارتی ابلاغ شده، معاون امور توانبخشی و مسئول بازرسی و مدیریت عملکرد استان برکنار شدند.
مدافع فصل گذشته تیم فوتبال استقلال به دلیل عدم توافق با مسئولان این باشگاه از جمع آبی‌پوشان دورتر شد.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور از تشکیل پرونده برای برخی از مسئولان دولتی که علیرغم تولید یک محصول در داخل کشور، نسبت به واردات اقدام کرده بودند خبر داد.
هشتاد و هشتمین سالگرد واقعه گوهرشاد دلیل اصلی برای اجتماع خانواده‌های شهدا و بانوان بود، این روز در تقویم ملی به نام روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است.
مالک باشگاه شاهین از فروش امتیاز این تیم در لیگ دسته دوم کشور به دلیل مشکلات اقتصادی و عدم حمایت مالی از سوی مسئولان استانی خبر داد.
روزنامه اعتماد نوشت: از ابتدای سال جاری تاکنون دست‌کم ۷ کودک به علت محرومیت و سهل‌انگاری مسئولان فوت شده‌اند.
امید روانخواه می‌گوید یکی از دلایل وجود چمن‌های بی‌کیفیت و عدم تصویربرداری مناسب از مسابقات لیگ برتر، منفعل بودن سازمان لیگ و مسئولانش است.
براساس اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دلیل اختلال در پیام رسان‌های داخلی عدم تامین برق در یک دیتاسنتر بوده است.
همزمان با اعلام صدور قرار جلب به دادرسی ۵ مسئول در رابطه با قانون هوای پاک، نمایندگان مجلس می‌گویند؛ از حقوق عامه کوتاه نمی‌آییم و مسئولان سابق هم بدانند نمی‌توانند از قانون فرار کنند.
به نظر من آشتی ملی بسیار لازم است؛ حتی مسئولان به موضوع حبس خانگی پایان دهند، برای چه این موضوع ادامه پیدا کرده است و چه ضرورتی دارد؟ مسئولان حالت آشتی ایجاد کنند تا کشور رو به پیشرفت حرکت کند.
سقوط به پیش‌مقدماتی جهانی به دلیل عدم تحقق وعده مسوولان در انتظار تنیس ایران است.
مسابقات باشگاهی بسکتبال در حالی روز دوشنبه وارد هفته پایانی مرحله مقدماتی می‌شود که مسئولان مس رفسنجان به دلیل شرایط نامناسب جسمانی بازیکنان‌شان خواستار عدم انجام دیدار خود شده‌اند.
این نخستین بار نیست که افزایش قیمت سکه مساله ساز می‌شود و اساسا حبس زوج به دلیل عدم پرداخت مهریه یکی از معضلات اساسی دستگاه قضایی و خانواده هاست تا جایی که تا کنون بار‌ها برای رفع آن تدابیری اندیشیده شده و کاهش توقیف اشخاص در قبال دین مدنی مهریه به یکی از سرلوحه‌های دستگاه قضا و ساختار تقنینی کشور تبدیل شده و تداوم دارد.
ابراهیم اشکش پس از تساوی برابر پارس جنوبی جم، دلیل شکسته شدن رکورد شکست ناپذیری استقلال ملاثانی را عدم حمایت مسئولان دانست.
ابراهیم اشکش پس از تساوی برابر پارس جنوبی جم، دلیل شکسته شدن رکورد شکست ناپذیری استقلال ملاثانی را عدم حمایت مسئولان دانست.
ساعاتی پس از حذف روبیکا از روی گوگل پلی به این دلیل که بر اساس اعلام این فروشگاه اینترنتی گوگل، روبیکا به خاطر عدم آپدیت سازی زیرساخت هایش، یک بدافزار ناامن شناخته شده بود، درحالی که مسئولان روبیکا در حال مکاتبه انگلیسی و پرسیدن دلایل بلاک و حذف از روی بزرگترین فروشگاه مجازی بودند، خود گوگل پلی از دسترس در ایران خارج شد.
«ناکارآمدی» و «تصور از ناکارآمدی» دو امر مهم و ریشه چالش زای اتفاقات این روز‌های کشور است. زیرا متاسفانه به دلیل عدم توجه کافی و صادقانه به موضوع «کارآمدی مسئولان» که بهانه‌های متعددی هم برای آن بیان گردیده، باعث شده تا تصور افراد جامعه نسبت به کارکرد‌های حاکمیتی غیر کامل و مخدوش باشد.
دلیل عدم برخورد قاطع با این فجایع تکان‏دهنده را در طول سالیان دراز از طرف مسئولانی که مردم مردم می‌کنند نمی‌دانم، ولی از نگاه بدبینانه، این اشرار، چون هنگام دریدن مردم با قمه، شعارساختارشکنانه نمی‌دهند تقابلی با نظام ندارند و الّا مسئولان با نمایش چهره به محض دستگیری، محکومیت‌های عبرت‌آموز و اطلاع‌رسانی از مجازات‌ها چشم فتنه را درمی‌آوردند.
نشست «کم‌آبی و مدیریت منابع آب» با حضور مسئولان مرتبط در دولت،مجلس و کارشناسان در خبرگزاری مهر برگزار و در آن به مشکلات حوزه‌های آبی مختلف از زاینده‌رود تا هورالعظیم، دز و ارومیه پرداخته شد.
محسن رضایی اظهار داشت: قبلا سالانه به فکر ذخایر کالا بودیم؛ اما هم اکنون با توجه به شرایط ذخایر محصولات کشاورزی در دنیا، باید برنامه ریزی‌ها را دو ساله کنیم و بعد به فکر برنامه ریزی ده ساله باشیم تا نگرانی از نظر کالا‌های اساسی و امنیت غذا نداشته باشیم.
پاسخ کوتاه اینکه: «به همان دلیل که خودروسازهای ایرانی، هیوندای نمی‌سازند!» خلق یک محصول جهان نیاز به تفکر جهانی در همه سطوح و عدم ترس از رقابت با مدعیان دارد. آیا می‌توان انتظار داشت ایرانی‌ها بازی مرکب را بسازند که با تفاسیر داخلی مشمول «ترویج خشونت، نمایش غیرواقعی جامعه، طمع کاری مردم، عدم امیدواری به دستیابی به موفقیت و تحقق عدالت» و ده‌ها برچسب دیگر می‌شود و کوشش مسئولان کره جنوبی در خلق یک جامعه آرمانی را زیر سوال می‌برد؟!
تهیه‌کننده «شیشلیک» در ادامه با تأکید مجدد بر عدم پاسخگویی مسئولان سازمان سینمایی به پیگیری‌ها عوامل این فیلم، گفت: به نظر می‌رسد دوستان سازمان سینمایی اساساً نمی‌خواهند با پروژه‌ای به نام «شیشلیک» روبه‌رو شوند. نمی‌خواهد در میزانسن ارتباط با تهیه‌کننده و کارگردان این فیلم قرار بگیرند و دلیلش هم روشن است؛ استدلال منطقی و قانع‌کننده‌ای برای عدم اکران فیلم ندارند. این مسئله ارتباطی هم به اصلاحاتی که به فیلم وارد کرده‌اند ندارد. حتماً خودشان می‌دانند با توجه به فرآیند طی شده ما صاحب حقوقی هستیم که در حال تضییع شدن است و بالطبع دلایل محکمی برای این تضییع حق ندارند. در نتیجه از مواجهه و گفتگو امتناع می‌کنند.
معاون وزیر علوم دوران اصلاحات در تحلیل خود از عکس‌های مسولان در سیل تهران، می‌گوید که وقتی از پیش درباره مسائل خوب تدبیر نمی‌کنیم، طبیعی است که حضور یا عدم حضور مسئولان در صحنه و عکس گرفتن یا نگرفتن آن‌ها، تبدیل به مسئله می‌شود. از سوی دیگر جامعه هم به دلیل اینکه اعتمادش آسیب دیده است، یک مسئله را یا تراژدیک یا کمیک می‌کند. اما به باور من مسئله نه آمدن یا نیامدن مسئولان و نه این نوع عکس‌هاست، بلکه مسئله اداره یک جامعه و حکمرانی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ