رئیس کل دادگستری استان مازندران اظهار کرد: حسب گزارشات واصله مردمی مبنی بر توهین و اهانت پزشک متصدی داروخانه‌ای در آمل نسبت به فرد آمر به معروف و ناهی از منکر که صاحب داروخانه آن عامدانه کشف حجاب کرده بود، داروخانه با دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و با اعزام مامورین پلیس نظارت بر اماکن عمومی و مسئولین شبکه بهداشت شهرستان آمل داروخانه پلمپ و در این خصوص پرونده قضایی در یکی از شعب دادسرای آمل تشکیل شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
واعظی دبیر نظارت بر اماکن میراث فرهنگی دادسرای مرکز استان اعلام کرد: یک واحد بومگردی در منطقه الولک به علت برخی ناهنجاری‌های اجتماعی در حوزه عفاف و حجاب پلمب و برای تشکیل پرونده قضایی این واحد متخلف اقدام شد.
ماموران پلیس در پی دریافت خبری مبنی بر راه اندازی یک باشگاه ورزشی یوگا به صورت مختلط در شهرستان رشت بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کاذ قرار دادند.
رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: بر اساس بررسی‌ها، یک سوم از ساختمان‌ها از لحاظ سازه‌ای ناایمن شناسایی شدند و پیشنهاد قوه قضاییه تخلیه و تعطیلی این ساختمان‌ها بود.
سرخه - فرمانده انتظامی سرخه از پلمب یک اقامتگاه بوم‌گردی در این شهرستان به علت عدم رعایت قانون عفاف و حجاب خبر داد .
یک وکیل دادگستری درباره مفاد قانونی پلمب مراکز تجاری به دلیل بی حجابی توضیحاتی داد.
رشت- رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی با اشاره به پلمب رستورانی به دلیل تبلیغ متصدی آن به انجام رفتارهای هنجارشکنانه گفت: متصدی این واحد صنفی به مرجع قضائی تحویل داده شد.
پلیس امنیت عمومی فراجا از پلمب یک سالن زیبایی به دلیل عدم رعایت مقررات و ضوابط انتظامی عمومی خبر داد.
روز گذشته مراسم افتتاحیه سالن زیبایی ساره بیات بازیگر سینما برگزار شد و یکی از مهمانان این مراسم محمدرضا گلزار بود.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان گفت: در پی انتشار کلیپی مبنی بر هنجارشکنی پرسنل یک گروه مربوط به بخش خصوصی در قالب یک جشن، دستورات قضایی لازم جهت پلمب تالار و طلافروشی مربوط به این گروه صادر شد.
مرکز اطلاع رسانی پلیس ری اعلام کرد در راستای اجرای طرح مبارزه با بی‌حجابی (قانون عفاف و حجاب) سفره خانه «الماس ری» در شهرری امروز توسط ماموران پلیس امنیت پلمب شد.
یک واحد رستوران در ونک به دلیل عدم رعایت موازین اخلاقی و قوانین صنفی علیرغم تذکر اولیه و به علت عدم تمکین، به دستور دادستان پلمب شد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: متصدیان و مجموعه حراست فروشگاه‌ها و اماکنی که به هر نحو ارائه خدمت می‌کنند، شرعا و قانونا مکلفند از آمران به معروف و ناهیان از منکر که در چارچوب قانون به‌صورت لسانی تذکر می‌دهند، حمایت کنند، در غیر اینصورت وفق مقررات با آن‌ها برخورد خواهد شد.
اردستان-فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اردستان از پلمب یک واحد صنفی بدلیل ارائه خدمات غیرمجاز به افراد روزه خوار در این شهر خبرداد.‌
اردستان-فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اردستان از پلمب یک واحد صنفی بدلیل ارائه خدمات غیرمجاز به افراد روزه خوار در این شهر خبرداد.‌
کاشان - یکی از مجموعه های گردشگری کاشان به دلیل عدم رعایت قانون نظام صنفی از جمله رعایت نکردن شئونات اسلامی پلمب شد.
یکی از مجموعه‌های گردشگری در کاشان به دلیل عدم رعایت ماده ۲۷ و ۲۸ قانون نظام صنفی و همچنین عدم رعایت شئونات اسلامی از سوی مراجعین و بعضا کارکنان پلمب شد.
کارشناسان مرکز بهداشت قم به منظور پیشگیری و مبارزه با کالا‌های غیر بهداشتی و غیر مجاز موجود در بازرسی از یک قنادی سطح شهر مقادیری از شربت آلومینیوم ام جی اس کشف و ضبط کردند.
رجبی گفت: همچنین پاساژ یا مرکز خرید نارون هم به خاطر عدم رعایت شئونات اخلاقی اخطاریه دریافت کرده و بنر اخطار برای رعایت شئونات اسلامی بر سردر این مجتمع تجاری نصب شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: پس از انجام هماهنگی‌های لازم، ماموران به محل اعزام و حسب دستور مقام قضائی این واحد صنفی داروخانه به دلیل عدم رعایت شعائر دینی و اسلامی و اقدام خلاف اخلاق عمومی پلمب شد.
دادستان شهرستان فردیس از پلمب یک باشگاه ورزشی که اقدام به برگزاری کلاس‌های مختلط در رده جوانان و نوجوان می‌کرد، خبرداد.
یکی از رستوران‌های زنجیره‌ای واقع در خیابان شریعتی تهران که در صفحه مجازی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به درج مطالب ضد ملی کرده بود، با دستور قضایی پلمب شد.
یکی از رستوران‌های زنجیره‌ای واقع در خیابان شریعتی تهران که در صفحه مجازی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام با درج مطالب ضد ملی، از تیم فوتبال انگلیس حمایت و آرزوی ناکامی برای تیم ملی فوتبال کشورمان در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، کرده بود، بلافاصله شب گذشته و پس از بررسی جوانب ماجرا و صحت سنجی اقدامات انجام شده منتسب به آن در فضای مجازی، با دستور قضایی پلمب شد.
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از پلمب دفتر یک آژانس هواپیمایی به دلیل گرانفروشی بلیط ایام اربعین خبرداد.
شهردار تهران گفت: روز گذشته در جلسه با شهرداران منطقه یکی دیگر از ساختمان های ناایمن در تهران پلمب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ