اگر شما یا یکی از عزیزانتان در یک رابطه‌ی سمی هستید، ممکن است جدایی آن طور که دیگران فکر می‌کنند، آسان نباشد. بیرون آمدن از آن رابطه می‌تواند فرایندی باشد که ماه‌ها و حتی سال‌ها زمان ببرد. اگر می‌ترسید شریک زندگی‌تان به شما صدمه برساند یا در گذشته شما را تهدید کرده است، داشتن یک برنامه که امنیت شما را تامین کند، بسیار مهم است. برای این موضوع می‌توانید با خانه‌های امن محل زندگی خودتان یا سایر سازمان‌های اجتماعی مرتبط تماس بگیرید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سومری‌ها در وهله نخست به این دلیل عدد ۶۰ را ترجیح می‌دادند که خیلی آسان بخش‌پذیر بود. عدد ۶۰ و مضرب‌هایش هم باقی‌مانده‌های کم‌تری داشتند و هم باقی‌مانده‌های‌شان دهگان‌های تکراری (مثل ۱/۳ =۰.۳۳۳.)، مفهومی که آن زمان سومری‌ها نمی‌توانستند درک کنند، نداشت.
سازمان راهداری وحمل و نقل جاده‌ای نسبت به عبور و مرور از محور تهران-شهریاربه دلیل اجرای عملیات تعریض وترمیم درزهای انبساط پل که از۴مرداد تا ۱۳ شهریور انجام می شود،هشدار محدودیت تردد صادرکرد.
نزدیکی زیاد مالی به مشاوران غیررسمی و ایرانی­ الاصل او که شاید بزرگترین نقطه قوت او و دلیل انتصابش به این پست در دولت جدید آمریکا بوده است، حالا به پاشنه آشیلش تبدیل و باعث سقوط او شده است.
فیات سیچنتو کوچک سگمنت بی براساس پلتفرم e-CMP۲ استلانتیس توسعه یافته و به همین دلیل با برخی از مدل‌های آلفا رومئو نسبت فامیلی دارد. در بخش فنی نیز از دی ان‌ای جیپ اونجر برای آن استفاده شده است.
اولین چیزی که با دیدن سگ نژاد روتوایلر به چشمتان می‌آید قدرت آن است. اگر بخواهیم به دنبال توصیف مناسبی برای این نژاد سگ باشیم می‌توانیم بگوییم «بولدوزر» یا «تانک» است. چیزی بسیار محکم و تزلزل ناپذیر در روتوایلر‌ها وجود دارد که می‌تواند دلیل حضورشان در این فهرست را توجیه کند.
طبق اخبار رسمی منتشر شده «شکیلا. غ»؛ ۱۵ ساله اهل کرمانشاه یکی از همین دخترانی است که به دلیل فشار‌های خانواده در جهت ازدواج اجباری، ۱۱ خرداد ماه جاری دست به خودکشی زد. دو روز بعد؛ ۱۳ خرداد نیز فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام خبر داد که پدری ۶۸ ساله دختر ۳۸ ساله خود را به دلیل «اختلافات خانوادگی» با «ضربات آجر» به قتل رساند.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه سرعت موشک فتاح ۱۳ ماخ است و موشکی که دارای چنین سرعتی باشد مقابله با آن ناممکن خواهد بود گفت: موشک فتاح به دلیل نوع حرکت آن که در جهات و ارتفاع مختلف است، توسط هیچ موشکی قابل انهدام نیست.
طبق اعلام درگاه ملی مجوزهای کشور، به دلیل مشکلات فنی صدور کارت بازرگانی و صدور مجوز واحدهای صنعتی از تاریخ ۱۳ اردیبهشت، از دسترس خارج شد.
دارنده مدال طلای پرتاب نیزه پارالمپیک توکیو گفت: به دلیل شرکت در دوره‌های آموزشی پارادوومیدانی که ۹ تا ۱۳ اردیبهشت در هندوستان برگزار می‌شود، امکان شرکت در مسابقات قهرمانی کشور را ندارم.
دارنده مدال طلای پرتاب نیزه پارالمپیک توکیو گفت: به دلیل شرکت در دوره‌های آموزشی پارادوومیدانی که ۹ تا ۱۳ اردیبهشت در هندوستان برگزار می‌شود، امکان شرکت در مسابقات قهرمانی کشور را ندارم.
نتایج مطالعات یک متخصص ترکیه‌ای در دانشگاه سقاریه نشان داده است که حدود ۱۳ هزار ذره میکروپلاستیک از هر عدد چای کیسه‌ای (تی بگ) وارد آب جوشی می‌شود که از آن برای درست کردن چای استفاده می‌کنیم و می‌خوریم.
سه دلیل مهم ثابت می‌کند که بدترین زمان برای خرید یک آیفون ۱۴ جدید (زرد) است و این دلایل آیفون ۱۳، آیفون ۱۵ و آیفون SE ۴ هستند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: بعد از زحمات شما مربیان تربیتی، برنامه اعتکاف دانش آموزی، راهپیمایی ۱۳ آبان، خب باید هم اتحادیه اروپا از این کارها انجام دهند و ما را تحریم کنند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بنا به تصمیم کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای استان، کلاس‌های دانشگاه‌های اصفهان نیز مانند مدارس در روز‌های ۱۲ و ۱۳ دی ماه، به دلیل استمرار شرایط آلودگی هوا، به‌صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.
مشهد ـ مدیر بهره برداری شرکت گاز خراسان رضوی گفت: جریان گاز ۱۳ دستگاه اجرایی پرمصرف در خراسان رضوی بدنبال بازدیدهای انجام شده به دلیل مصرف زیاد و عدم توجه به هشدارها قطع شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از اجرای طرح برخورد با اخلالگران بازار ارز و دستگیری ۱۳ دلال ارزی خبر داد.
رئیسی وقتی کار را از دولت قبلی تحویل گرفت، قیمت دلار حوالی ۲۵ هزار تومان بود و الان یعنی همین الان که این یادداشت نوشته شده است و زمانی که شما آن را می‌خوانید نمی‌دانم، ۳۸ هزار تومان قیمت دارد یا خیر! در همین مدت دلار ۱۳ هزار تومان گران‌تر شده است. دلیل این گرانی چیست؟
نماینده مردم نجف آباد در مجلس با اشاره به دریافت زمین در منطقه الهیه تهران توسط ۱۳ تن از نمایندگان دوره قبل مجلس، گفت: این نمایندگان مربوط به دوره دهم مجلس بودند که همگی ردصلاحیت شدند.
سهم صنعت از تولید ناخالص داخلی کمتر از ۱۳ درصد است که کارشناسان یکی از مهم‌ترین دلایل کم دستاورد بودن و افول توسعه صنعتی کشور را فقدان استراتژی توسعه صنعتی عنوان کرده اند.
مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان امروز دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ به دلیل انجام عملیات فنی فقط تا ساعت ۱۳ پذیرای گردشگران است.
مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان امروز دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ به دلیل انجام عملیات فنی فقط تا ساعت ۱۳ پذیرای گردشگران است.
تیک تاک به دلیل عدم اتخاذ اقدامات محافظتی لازم برای کاربران کمتر از ۱۳ سال در پلتفرمش، احتمالا با جریمه ای ۲۸.۹۱ میلیون دلاری در انگلیس روبرو شود.
زینت که از درون زیرزمین منزل صدای زن برادرش را شنیده و به ماجرا پی برده بود پنجره زیر زمین را گشود و با چهره‌ای غضب آلود گفت: ۱۳ سال بیشتر نداشتم که به پای این مرد بی مسئولیت سوختم و مدام باردار شدم، اما فرزندانم نابینا بودند چرا که او حتی هزینه آزمایش‌های پزشکی یا حتی مخارج درمان را نمی‌پرداخت به همین دلیل من هم نمی‌توانستم به پزشک مراجعه کنم تا این که سه فرزند نابینا به دنیا آوردم، اما این مرد بی خاصیت مرا به دام مواد افیونی انداخت تا او و فرزندان معلولم را رها نکنم.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان با بیان اینکه مهاجرت نخبگان وجود دارد، گفت: این امر قابل کتمان نیست و ما بررسی‌هایی انجام دادیم که ببینیم دلایل خروج نخبگان از کشور چیست و این بررسی‌ها نشان داد که عمده دلایل آن تصور آینده و نبود شغل مناسب و همچنین فراهم نبودن زیر ساخت‌های زندگی بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ