وزیر کار: برخی به دلیل عدم اطلاع کافی، به موضوع ایجاد یک میلیون شغل در سال جاری نقدهایی وارد کرده‌اند / آمار اشتغالی که ایجاد کردیم، به سه شیوه قابل راستی‌آزمایی است؛ اول راستی‌آزمایی تصادفی بصورت تلفنی، پیامکی یا میدانی، دوم گزارش‌های مرکز آمار و سوم آمار بیمه شدگان تامین اجتماعی / آماده‌ایم از طریق یک سامانه نشان دهیم که تعداد اشتغال ایجاد شده در هر بخش، هر شهرستان و هر واحد چقدر بوده
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون سیاسی سابق وزیر کشور درباره دلیل برکناری‌اش نوشت: یک روز قبل از این تصمیم، اراده دولت بر این بود که از حق مردم صیانت کند و اجازه چنین مداخله ای را ندهد اما با مشاهده اصرار بعضی نمایندگان مجلس به استیضاح وزیر و عدم رعایت مصالح قطعی کشور که تبعات آن آسیب جدی برای نظم و امنیت کشور به دنبال داشت، اینجانب ادامه کار را به مصلحت ندانستم و تصمیم به کناره گیری گرفتم.
یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش می‌گوید: امروزه دانش‌آموزان به دلیل کار کردن با وسایل نوین، انگلیسی را می‌دانند. البته در بسیاری از جا‌ها همکاران با استفاده از روش‌های مهارت محوری، دانش‌آموزان را به میدان آوردند. همچنین در کانون پرورش فکری نیز زبان‌های مختلف را داریم. ولی در مدارس چند زبان از زبان آلمانی تا زبان چینی را به عنوان اختیاری از سال ۱۴۰۳ اضافه می‌کنیم.
نماینده مردم شاهین‌شهر درمجلس از طرح سوال خود از صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره دلیل پرداخت حداقل حقوق و مزایا به کارگران بازنشسته خبر داد.
عین اللهی با بیان اینکه سامانه‌هایی در حوزه وزارت بهداشت راه اندازی شده که این سامانه‌ها نیز به روز فرآیند‌ها را رصد می‌کنند در خصوص بحث قیمت گذاری نیز گفت: در این زمینه حوزه بازرسی وزارت بهداشت به صورت فعال در حال کار بوده و ما اخیرا ۸ شرکت را به صورت موقت پلمب کرده ایم و ۱۵۰ داروخانه به دلیل تخلفاتی که داشته اند تعطیل شده است.
وزیر بهداشت و درمان گفت: حوزه بازرسی وزارت بهداشت به صورت فعالانه کار را پیش برده و تاکنون ۸ شرکت و ۱۵۰ داروخانه به دلیل تخلفات تعطیل شده است.
وزیر بهداشت و درمان گفت: حوزه بازرسی وزارت بهداشت به صورت فعالانه کار را پیش برده و تاکنون ۸ شرکت و ۱۵۰ داروخانه به دلیل تخلفات تعطیل شده است.
نمایندگان در نشست علنی امروز در جریان طرح استیضاح سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت، پس از استماع دلایل و توضیحات نمایندگان متقاضی استیضاح و همچنین توضیحات و دفاع وزیر مربوطه از عملکرد خود در این وزارتخانه با استیضاح فاطمی امین موافقت کردند و بدین ترتیب صندلی وزارت صنعت، معدن و تجارت در کابینه دولت سیزدهم باید منتظر سرپرست یا وزیر جدید باشد.
فاطمی امین وزیر صمت در دفاعیه خود در جلسه استیضاح مجلس: دیروز اولین سری از خودرو‌ها از گمرک ترخیص شد و تا الان ۱۰۰ هزار خودرو ثبت سفارش شده است. /یکی از کار‌ها برای ثبات بازار خودرو عرضه خودرو در بورس بود. /در سال گذشته هفت میلیون خودرو شماره گذاری شده است. /با عرضه خودرو در بورس کالا قیمت کاهش پیدا کرد و اگر ادامه پیدا میکرد مرجعی برای قیمت گذاری خودرو‌های کار کرده بود که این ابزار را از ما گرفتند. /وضعیت فعلی بازار خودرو مقصران پنهانی دارد که ضربه‌ها را زدند و قایم شدند.
به دلیل مطالبات مکرر کارکنان دولتی مبنی بر ایجاد عدالت و رفع تبعیض ناشی از تنوع قراردادی در دستگاه‌ها و وجود انواع و اقسام قراردادها همچون مدت معین، مدت موقت، پیمانی و رسمی، نمایندگان در صحن علنی امروز با رسیدگی خارج از نوبت طرح ساماندهی کارکنان دولت موافقت کردند.
نمایندگان مجلس در نشست نظارتی امروز به استماع توضیحات وزیر ورزش در پاسخ به سوال نماینده اهواز پیرامون عملکرد این وزارتخانه پرداختند اما به دلیل عدم اقناع، دومین کارت زرد خود را به وزیر ورزش و به عبارتی ششمین کارت زرد را به دولت دادند.
وزیر صمت گفت: تاخیر در واردات خودرو به این دلیل است که وارد کننده باید مذاکره کرده و قرارداد منعقد کند، از جانب ما مانعی وجود ندارد.
وزیر صمت گفت: هماهنگی‌ها انجام‌شده و اکنون یک ماه است که شرکت‌های واردکننده درگیر کار اجرا شده‌اند. تأخیر موجود به این دلیل است که واردکننده باید به مذاکره بپردازد و قرارداد منعقد کند. در این میان مانعی از سمت ما وجود ندارد.
وزیر بهداشت با اشاره به اینکه بیماری سرطان، گاه ممکن است خانمان برانداز باشد، یادآور شد: بیمار مبتلا به سرطان از نظر اقتصادی دچار مشکلات فراوانی می‌شود و علاوه بر این که نمی‌تواند اشتغال به کار داشته باشد، ممکن است در تهیه دارو و درمان گران قیمت این بیماری نیز متحمل دشواری‌هایی شود. به همین دلیل و با توجه به همین شرایط تا کنون ارز ترجیحی دارو‌های سرطان، حذف نشده است.
نخست وزیر ژاپن، یک وزیر کابینه خود را به دلیل رسوایی مالی از مقام خود عزل کرد.
یک مقام مسئول در وزارت نفت با تایید این موضوع، توضیح داد: زهراییان دانشجوی نخبه دانشگاه نفت و از شاگرد اول‌های دوره خودش بوده‌ و به همین دلیل ۲۰ سال پیش به استخدام وزارت نفت در می‌آید. در این ۲۰‌سال هم به تدریج رده‌های رشد سازمانی را طی کرده‌است. در هشت سال اول در بخش منابع انسانی بوده، بعد از آن به معاونت برنامه‌ریزی وزارت نفت رفته و در آن‌جا در رده‌های مختلف مشغول به کار بوده است.
وزیر کشور در تشریح آخرین وضعیت پرونده مرحوم مهسا امینی و حوادث پس از آن، با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران، توطئه‌های بزرگی را با اقتدار پشت سر گذاشته است، گفت: دشمنان با حمایت از اغتشاشگران دچار محاسبات غلط شده‌اند.
وزیر کشور در تشریح آخرین وضعیت پرونده مرحوم مهسا امینی و حوادث پس از آن، با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران، توطئه‌های بزرگی را با اقتدار پشت سر گذاشته است، گفت: دشمنان با حمایت از اغتشاشگران دچار محاسبات غلط شده‌اند.
ویدیویی عجیب در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که گفته می‌شود آلفا کنده رئیس جمهور گینه وزیر کار خود را به دلیل ترک وظیفه کتک می‌زند!
وزیر کشور با اشاره به رونمایی از کارت شناسایی موقت فاقدین شناسنامه گفت: موضوعاتی که طی چند ماه اخیر با آن مواجه بودیم گلایه‌هایی از سوی برخی هموطنان بوده که عنوان کردند در طی این سال‌ها فاقد شناسنامه و کارت شناسایی هستند و این در حالی است که آن‌ها مدعی هستند که ایرانی هستند، اما به دلیل نداشتن شناسنامه و کارت ملی از دریافت تسهیلات دولتی بی‌بهره بوده‌اند که در همین زمینه صدور کارت شناسایی موقت تا رسیدگی به پرونده این افراد کار قابل تقدیری است.
اواخر خرداد ماه حجت‌الله عبدالملکی وزیر کار با استعفا از کابینه سیزدهم کنار رفت. او دلیل این استعفا را همگرایی بیشتر در تیم اقتصادی دولت دانست. هر چند که پیش از استعفا نیز زمزمه‌هایی درباره برکناری عبدالملکی مطرح شده بود.
وزیر اقتصاد با اشاره به انحصاری که در صدور مجوزهای کسب و کار به دلیل برگزاری نامنظم آزمون‌های لازم به وجود آمده بود، تأکید کرد: بر اساس تصمیم هیات مقررات زدایی دستگاه‌هایی که صدور مجوز آنها با آزمون همراه است، ملزم شدند هر سه ماه یکبار آزمون لازم برای صدور مجوز را برگزار کنند.
وزیر صمت گفت: در ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم، گزارش‌هایی از عملکردهای نادرست شرکت فولاد مبارکه دریافت شد که در این راستا مدیرعامل این شرکت در مهرماه ۱۴۰۰ تغییر کرد.
وزیر دارایی سابق و نامزد کسب عنوان نخست وزیری انگلیس از حزب محافظه کار، مدعی شد: «حمله وحشیانه چاقویی به سلمان رشدی باید زنگ بیدارباشی برای غرب باشد و واکنش ایران به این حمله، دلایل طرح اتهام‌ها علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تقویت می‌کند.»
ساعت رسمی کشور از سال آینده تغییر نمی کند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ