محسن رضایی اظهار داشت: قبلا سالانه به فکر ذخایر کالا بودیم؛ اما هم اکنون با توجه به شرایط ذخایر محصولات کشاورزی در دنیا، باید برنامه ریزی‌ها را دو ساله کنیم و بعد به فکر برنامه ریزی ده ساله باشیم تا نگرانی از نظر کالا‌های اساسی و امنیت غذا نداشته باشیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو باشگاه تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان با برنامه‌ریزی زیبای فرهنگی در رونمایی از پیراهن و ستاره‌های جدید خود، به معرفی تاریخ و اماکن دیدنی این دو شهر قدیمی کشورمان پرداختند که جای تمجید دارد.
دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه با صدور احکام جداگانه، دکتر محمدعلی بیداری را به سمت معاون مالی و بودجه و دکتر امیر باقری را به سمت معاون برنامه‌ریزی و هدایت راهبردی این بانک منصوب کرد.
مدیرعامل بانک سپه با صدور احکام جداگانه، محمدعلی بیداری را به سمت معاون مالی و بودجه و امیر باقری را به سمت معاون برنامه‌ریزی و هدایت راهبردی این بانک منصوب کرد.
سمنان- اگر آموزش و پرورش را یک سازمان در نظر بگیریم باید گفت تجهیزات سخت افزار و برنامه های اجرایی در آن نرم افزار هستند اما باید توجه داشت که مغزافزارها این دو را به مخاطب عرضه می کنند.
سمنان- اگر آموزش و پرورش را یک سازمان در نظر بگیریم باید گفت تجهیزات سخت افزار و برنامه های اجرایی در آن نرم افزار هستند اما باید توجه داشت که مغزافزارها این دو را به مخاطب عرضه می کنند.
واقعیتی که کمتر بدان توجه شده، این است که شی جین پینگ، میخائیل میشوستین، نخست وزیر روسیه را به شیوه‌ای عریان به نفع سیاست‌های خود پرورش می‌دهد. آنگونه که شورای آتلانتیک نوشته، درست دو هفته قبل از حمله روسیه به اوکراین، در نشستی که شی با پوتین در حاشیه بازی‌های المپیک داشت بر دوستی بدون محدودیت دو بازیگر متعهد شد. بسیاری از محدودیت‌ها از همان زمان آغاز شد.
محمد محمدی بخش با بیان اینکه امسال ظرفیت حج تمتع از کشورمان دو برابر شده است، بر اجرای برنامه ریزی دقیق و هوشمندانه در سایه وحدت و همدلی برای اجرای موفق عملیات حج تمتع تاکید کرد.
بر اساس اطلاعات دریافتی از جلسه امروز در شهر ناپل، قهرمانی ناپولی در سری آ دو بار جشن گرفته خواهد شد.
باشگاه پرسپولیس در دو نامه‌ جداگانه به رئیس فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نسبت به داوری‌ها و برنامه‌ریزی لیگ اعتراض کرد.
بعد از دو نتیجه درخشان کمتر کسی تصور شکست مس کرمان در فولادشهر را داشت اما اوضاع آنطور که فرزاد حسین‌خانی پیش‌بینی می‌کرد، جلو نرفت.
در هفته‌های اخیر، دو موسسه امنیت سایبری گزارش دادند که روسیه در حال برنامه‌ریزی برای تشدید حملات سایبری علیه اوکراین است. هفته گذشته، گروه آنالیز تهدید‌های گوگل اعلام کرد که این گروه «به‌شدت اطمینان دارد» که اگر وضعیت میدان جنگ در سال ۲۰۲۳ به نفع اوکراین باشد، مسکو «حملات مخرب سایبری خود را به‌طور قابل توجهی افزایش خواهد داد.»
این سفر که از روز سه‌شنبه تا پنجشنبه برنامه‌ریزی شده، اولین سفر رئیسی به چین به حساب می‌آید و با هدف تقویت روابط دو کشور که از رقبای آمریکا هستند، انجام می‌گیرد.
در احکامی جداگانه علیرضا زراسفندی به عنوان مدیرکل پشتیبانی امور فناوری و نوآوری وزارت علوم و امید رضایی‌فر به عنوان مدیرکل سیاستگذاری، برنامه‌ریزی و توسعه فناوری منصوب شدند.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی از برنامه‌ریزی برای اعزام فرنگی‌کاران ایران به دو تورنمنت بین‌المللی هنری دگلان در فرانسه و تورنمنت رنکینگ کرواسی خبر داد.
نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار طولانی بیش از دو سال برای پرداخت پاداش پایان خدمت حق آنها نیست، چرا که بازنشستگان برای این مبلغ در حوزه معیشت خود برنامه‌ریزی کرده‌اند.
مشاور عالی فرمانده کل سپاه گفت: طرح و برنامه‌ریزی دشمنان برای ایجاد اغتشاش در ایران این بود که این برنامه با دو موضوع «حجاب» و «مسائل معیشتی» از مهر ماه شروع شود.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا درباره محور هراز نیز گفت: برابر اعلام و برنامه‌ریزی قبلی این محور باید از ساعت ۱۲ ظهر امروز بازگشایی شود، تا زمان بازگشایی هراز تردد از دو محور چالوس و هراز به عنوان محور‌های جایگزین انجام می‌شود.
براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، قرعه‌کشی دو طرح فروش فوق‌العاده و پیش فروش محصولات ایران خودرو، دوشنبه هجدهم مهرماه با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی، در سالن کنفرانس بازاریابی و فروش این شرکت برگزار می‌شود.
طبق برنامه ریزی سازمان لیگ تیم‌های مس رفسنجان و مس کرمان در یک روز و یک ساعت برابر حریفان خود قرار می‌گیرند و همین امر مشکلاتی را به وجود آورده است.
مدیرکل میراث‌فرهنگی تهران گفت: برنامه‌ریزی برای تبدیل شدن تهران به قطب گردشگری، از دی‌ماه ۱۴۰۰ برای نوروز ۱۴۰۱ شروع شد. این برنامه‌ریزی کوتاه مدت دوساله را از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ اجرا می کنیم.
سرمربی آلومینیوم اراک به انتقاد شدید از نحوه برنامه‌ریزی مسابقات لیگ برتر پرداخت.
رئیس جمهور کشورمان گفت: مناسبات ایران و ازبکستان بر بستر روابط تاریخی، باورها و اعتقادات مشترک دو ملت بنا شده و دو کشور برای توسعه هر چه بیشتر روابط برنامه‌ریزی کرده‌اند.
«مجید ابهری»، آسیب‌شناس و رفتارشناس اجتماعی درباره افزایش جرایم منجر به قتل می‌گوید: در میان آسیب‌های اجتماعی و بزهکاری‌ها قتل یکی از خشن‌ترین عوارض پرخاشگری و خشم است. از نگاه رفتارشناسی اجتماعی قتل را می‌توان به دو شکل با برنامه‌ریزی قبلی و بدون مقدمات و برنامه‌ریزی تقسیم کرد. قتل با برنامه‌ریزی یعنی اینکه فرد با تهیه مقدماتی نظیر ابزار کشتار، اسلحه سرد یا گرم برای انجام هدف شوم خود به سمت فرد یا افراد حرکت می‌کند.
به گفته برخی کارشناسان، با توجه به برنامه‌ریزی مقامات مسئول ضرب، پیش‌بینی می‌شود که چهره شاه چارلز ظرف یک یا دو سال بر روی واحد پول کانادا ظاهر شود. الیزابت دوم در سال ۱۹۳۵ در اولین سری از اسکناس‌های بانک کانادا با چهره دوران کودکی خود ظاهر شد
مجتبی نجاریان و وریا غفوری قابلیت بازی در دو پست را دارند. برنامه‌ریزی ما طوری است که در دفاع راست دو بازیکن داریم؛ مهدی شیری و مجتبی نجاریان. اگر نیاز شود وریا را هم در این پست بازی می‌دهیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ