طارمی یکی از مهاجمان روی بورس فوتبال اروپاست و نیروی تقویتی مناسبی برای آرسنال خواهد بود
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دلیل اصلی که می‌توانیم ال آنزوئلو را اصلا ببینیم، fi رغم اینکه بسیار دور است، چیزی جز همگرایی گرانشی نیست. دانشمندان دریافتند که این کهکشان دور به شکل یک قرص است و قطری در حدود ۲۶ هزار سال نوری دارد که معادل یک چهارم اندازه‌ی کهکشان راه شیری است.
بهمن ایزدی کویرشناس و فعال محیط زیست در خصوص دلایل خزان زودرس درختان تهران گفت: این موضوع ناشی از تنش‌های آبی است. از جهتی افزایش دمای هوا هم موضوع را تشدید کرده و شدت این اتفاق در خصوص درختان چنار بیشتر است؛ زیر ا چنار با وجود اینکه خود را با شرایط تطبیق می‌دهد، اما نیاز به آبیاری منظم دارد.
با وجود داشتن پیشنهاد از باشگاه‌های دیگر، فرانکی دی‌یونگ قطعا به چهار دلیل فصل بعد نیز در بارسا خواهد بود.
پنجشنبه ۳۰ خرداد 98 پهپاد آمریکایی که ساعت ۱۴ دقیقه بامداد از پایگاه هوایی الظفره در نزدیکی شهر ابوظبی کشور امارات به پرواز درآمده بود و بعد از طی مسافتی طولانی، حدود ساعت ۴ بامداد وارد آب‌های سرزمینی ایران شده بود. این هواپیما دارای سیستم‌هایی است که به هنگام ارتباط با آن، اطلاعات را به ایستگاه‌های مرکزی خود مخابره می‌کند؛ نیروهای ایرانی در دو مرحله و چهار نوبت (دو بار در ساعت ۲:۰۵ و دو بار در ساعت ۳:۵۵ بامداد) به این هواپیما اخطار داده‌اند که آخرین اخطار توسط قرارگاه پدافند هوایی ایران در ساعت ۳:۵۵ صورت گرفته بود. اما پاسخی به اخطارها داده نشد و به دلیل اینکه پهپاد از آب‌های سرزمینی ایران دور نشد، ساعت ۴:۰۵ مورد هدف و سرنگونی قرار گرفت. منبع: دانشجو
لحظه اصابت موشک فتاح به هدف فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: موشکی که امروز رونمایی آن صورت گرفت، موشکی است که در دنیا کم نظیر است به نحوی که با رونمایی این موشک ایران جزو چهار کشور دارای این فناوری شد. موشک فتاح به دلیل فناوری که دارد هیچ ضد موشکی برای آن وجود ندارد در حالی که برای سایر سلاح‌ها مانند تانک، ناو، هواپیما و غیره موشک ضد آن وجود دارد و حتی برای سایر موشک‌ها هم ضدموشک‌هایی ساخته شده است. موشک فتاح به دلیل نوع حرکت آن که در جهات و ارتفاع مختلف است توسط هیچ موشکی قابل انهدام نیست برای اینکه موشک‌های ضدموشک طبق یک بردار مشخص حرکت می‌کنند که البته سرعت آنها از سرعت کمی هم برخوردار است. منبع: صداوسیما
دلیل اصلی جذب گردشگران به شهر اصفهان، آثار تاریخی آن مخصوصا مجموعه نقش جهان است. میدان نقش جهان اصفهان یا میدان شاه که میدان امام هم نام دارد، در مرکز مجموعه تاریخی نقش جهان قرار دارد. این اثر تاریخی زیبا در سال ۱۳۵۸ در لیست یونسکو قرار گرفت.
ملی‌پوش تیم ملی تکواندو کشورمان به دلیل مصرف ماده ممنوعه در جریان رقابت‌های گرند اسلم چین با محرومیت 4 ساله مواجه شده است.
امیرحسین توخته والیبالیست و علی شریفی فرنگی‌کار کشورمان به دلیل استفاده از ماده ممنوعه به ترتیب یک و چهار سال از کلیه فعالیت‌های ورزشی محروم شدند.
پیام نیازمند دلیل صدرنشینی و موفقیت‌های اخیر سپاهان را آرامشی که باشگاه و کادرفنی به تیم منتقل می‌کند دانست.
سامان فلاح به دلیل محرومیت و چهار کارته شدن، دیدار حساس هفته بعد برابر استقلال را از دست داد.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه به دلیل بارش باران در محورهای استان با لغزندگی جاده‌ها مواجه هستیم، گفت: چهار گردنه درگیر بارش برف و باران هستند.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه به دلیل بارش باران در محورهای استان با لغزندگی جاده‌ها مواجه هستیم، گفت: چهار گردنه درگیر بارش برف و باران هستند.
رئیس فدراسیون گلف با تشریح عواملی که در ابقای وی موثر بوده، برنامه ها و اولویت هایش را برای دومین دوره ریاست برشمرد و گفت: قبل از هر چیز باید دلیل آرای منفی مجمع را پیگیری کنم.
رئیس فدراسیون گلف با تشریح عواملی که در ابقای وی موثر بوده، برنامه ها و اولویت هایش را برای دومین دوره ریاست برشمرد و گفت: قبل از هر چیز باید دلیل آرای منفی مجمع را پیگیری کنم.
چهار بازیکن تیم فوتبال استقلال به دلیل مصدومیت شانس اندکی برای حضور در هفته هفدهم برابر ملوان دارند.
قهرمان چهار دوره مسابقات گرنداسلم اعلام کرد به دلیل بارداری در سال 2023 در مسابقات تنیس شرکت نخواهد کرد.
چهار بازیکن تیم فوتبال استقلال به دلیل مصدومیت به دیدار برابر تراکتور در رقابتهای جام حذفی نخواهند رسید.
رئیس کمیته ویژه پیگیری حقوقی و بین‌المللی پرونده ترور و شهادت حاج قاسم سلیمانی در وزارت امور خارجه، با تاکید بر اینکه این پرونده، پرونده مهمی است و متهمان زیادی دارد که در حوزه اجرای این ترور دخیل بوده‌اند، تصریح کرد: نام آن‌ها به دادسرا ارائه شده است، در واقع تعداد کسانی که در اجرای این جنایت مباشر بودند و یا مساعدت کردند زیاد هستند.
محمد عباس زاده به دلیل دریافت کارت زرد در بازی با نساجی، دیدار مقابل استقلال را از دست داد.
چهار وزنه بردار به دلیل مثبت شدن تست دوپینگشان از حضور در قهرمانی جهان ۲۰۲۲ کلمبیا کنار گذاشته شدند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ضمن اشاره به دلیل انتخاب چهار دروازه‌بان در لیست نهایی جام جهانی قطر، به شایعات روز گذشته درباره لیست تیم ملی هم واکنش نشان داد و گفت: منافع تیم همیشه بالاتر است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: از خبرنگاران عذرخواهی می کنم.
دکتر سیدموید علویان، چهارم آبان‌ماه با انتشار متنی خطاب به هیات مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ از سمت خود کناره‌گیری کرده بود. او در متن استعفای خود آورده بود: «به دلیل اینکه در حال حاضر امکان انجام تکالیف قانونی و محوّله خود را ندارم، ضمن استعفا از ریاست، از عضویت در هیات مدیره هم کنار می‌روم.»
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: آب تالوار برای رسیدن به همدان از چهار ایستگاه پمپاژ، عبور می‌کند و پس از آن به تصفیه خانه جدید در مهاجران، منتقل می‌شود در حال حاضر به دلیل اینکه این تصفیه‌خانه آماده نشده آب از آنجا به تصفیه خانه شهید بهشتی می‌رود یعنی آب از چهارمین ایستگاه پمپاژ به خط بای‌پس، وصل می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ