تا این لحظه هیچ‌کدام از ملی‌پوشان در صفحات شخصی خود واکنشی به تغییرات تیم ملی نشان نداده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از اینکه بیش از نیمی از بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان آمریکا از خواندن سرود ملی این کشور قبل از بازی گروهی جام جهانی مقابل هلند خودداری کردند، بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی این کار را شرم‌آور توصیف کردند. این اعتراض خاموش توسط کاربران بی احترامی خوانده شده و همچنین انتقادات شدیدی را به دنبال داشت و برخی اعضای تیم زنان ایالات متحده را متهم کردند که در صحنه جهانی به اندازه کافی میهن پرست نیستند. مسابقات جام جهانی زنان در استرالیا و نیوزیلند در حال برگزاری است و دیدار دو تیم فینالیست دور قبل یعنی آمریکا و هلند به تساوی ۱-۱ به پایان رسید.
یک بازیکن مصری با گلی که شگفت انگیز، شبیه به گلی که در دیدار فینال لیگ باشگاه‌های مصر به ثمر رساند، خاطرات خاطرات روبرتو کارلوس برزیلی را زنده کرد. محمد شکری بازیکن تیم فوتبال سرامیکا کلیوپاترا در دیدار مقابل تیم المصری پورت سعید از فاصله بیش از ۳۰ متری ضربه ایستگاهی را زد که توپ با قدرت در هوا چرخید و وارد دروازه شد. سال ۱۹۹۷، دو تیم ملی فرانسه و برزیل در قالب دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که روبرتو کارلوس با یک گل استثنایی دروازه فابین بارتز را باز کرد.
پرسپولیس برای گلر دوم خود به دنبال دروازه‌بان تیم ملی امید است.
سفارت آمریکا در آنکارا به‌رغم وعده‌های قبلی برای حل شدن مشکل صدور ویزای برخی از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال ایران، بازهم صدور ویزای سرمربی تیم ملی را به فردا موکول کرد.
دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال هلند گفت: هر دو تیم ایران و هلند بهترین نمایش خود را در زمین نشان دادند و بازی سخت و نزدیکی باهم داشتند.
آنالیز بازی تیم ملی فوتبال ایران در برابر افغانستان به طور حتم به کادر فنی تیم ملی نشان خواهد داد، از دست دادن توپ در میانه ی میدان خطرناک است.
نمایش امیر علی صادقی در تمرینات تیم ملی پیش از آغاز جام جهانی 2022 مورد توجه کارلوس کی روش قرار گرفت و شاید اگر این مربی در سمت خود ابقاء می شد، باز هم به اردوی تیم ملی دعوت می شد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: باز هم می گویم عنایتی یکی از بهترین مربیان آینده فوتبال ایران می شود.
پس از اعلام اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی چندین بازیکن از حضور در تیم باز ماندند.
مسلم اولادقباد ملی پوش فوتسال ایران که برای تمدید مجوز خروج از کشور به ایران آمده بود، امشب به اسپانیا باز می‌گردد.
در لیست جدید تیم ملی چند بازیکن جوان مشاهده می شوند که نشان از آغاز جوانگرایی در این تیم دارد.
٢٢ بازیکن حاضر در مرحله پایانی جام قهرمان شهر بانوان، برای حضور در اردوهای انتخابی تیم ملی بدمینتون وداژبال دعوت شدند.
بازیکنان راه یافته به مرحله نهایی مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز برای بازی‌های آسیایی و قهرمانی آسیا مشخص شدند.
بازیکنان تیم ملی بسکتبال در حالی پس از کسب سهمیه جهانی به کشور باز می‌گردد که سرمربی و مدیرفنی تیم آنها را همراهی نمی‌کنند.
سرمربی تیم ملی فوتسال با اعلام فهرست نهایی ۱۶ بازیکن اعزامی به تایلند،برنامه های آتی این تیم را هم تشریح کرد.
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: هیچ بازیکنی در تیم ملی فوتسال دائمی نیست و همیشه درهای این تیم به روی همه به خصوص جوانان باز است.
با حذف تیم ملی هلند از رقابت های جام جهانی 2022 قطر تعداد بازیکنان بارسلونا که در جام جهانی حضور دارند، باز هم کمتر شد.
تیم فوتسال واین آلبالی با گلزنی بازیکن ایرانی خود به پیروزی رسید.
فیفا اعلام کرد یک پرونده انضباطی را علیه فدراسیون فوتبال صربستان به دلیل به نمایش گذاشتن یک پرچم مناقشه برانگیز در رختکن تیم ملی این کشور در رقابت‌های جام جهانی باز کرده است.
سرمربی تیم ملی اعلام کرد بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران پس از تمرین امروز عصر برای انجام وظایف باشگاهی به باشگاه‌های خود باز می‌گردند.
تکراری بودن نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی و تفکراتی که کارلوس کی‌روش برای حضور در جام‌جهانی دارد خیال چند بازیکن را راحت کرده که حتی در صورت عملکرد ضعیف در لیگ بازهم دعوت می‌شوند!
شماره 8 تیم ملی ایران به عنوان بهترین بازیکن دیدار نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا انتخاب شد.
تیم فوتسال پالما اسپانیا در هفته دوم لیگ فوتسال این کشور برابر تیم پرافتخار اینتر مووی استار به پیروزی رسید و پای مسلم اولادقباد بازیکن ایرانی این تیم هم به گلزنی باز شد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نشان داده در استفاده از بازیکنان جوان و تاثیرگذار شجاعت لازم را دارد که ممکن است این اتفاق در قطر بازهم تکرار شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ