تراکتور در روز نخست هفته بیست و چهارم لیگ برتر با نتیجه پنج بر یک نفت مسجد سلیمان، میزبان قعر جدولی خود را درهم کوبید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دروازه‌بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران که در دیدار با انگلیس در جام جهانی به دلیل مصدومیت شدید تعویض شده بود، این بار برابر ازبکستان هم به دلیل مصدومیت شدید تعویض شد.
دروازه‌بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران که در دیدار با انگلیس در جام جهانی به دلیل مصدومیت شدید تعویض شده بود، این بار برابر ازبکستان هم به دلیل مصدومیت شدید تعویض شد.
قلعه‌نویی در ادامه برای آنکه موضوع کسر شأن فوتبال ایران را هم به آهستگی به مسیری دیگر هل دهد، از زیبا بازی‌کردن بازیکنانش حرف زد. این اولین بار نبود که او با طعنه و کنایه درباره بازی تیم ملی ایران در عصر گذشته، خاصه زمانی که کارلوس کی‌روش هدایت تیم ملی ایران را بهرعهده داشت، حرف می‌زد. قبلا هم گفته بود فوتبال ایران از روز‌های کسل‌کننده‌اش فاصله گرفته است. شاید قلعه‌نویی فراموش کرده، ولی همین تیم ملی ایران در عصر کارلوس کی‌روش که «کسل‌کننده» بازی می‌کرد ۶ بر صفر قزاقستان را شکست داد؛ یک گل بیشتر از تیم قلعه‌نویی زد و اتفاقا گلی هم نخورد.
عضو سابق تیم ملی تپانچه می‌گوید که برای یکبار هم که شده باید تیم ملی در اردوی تدارکاتی آلمان شرکت کند تا بتواند تجهیزات و مهمات لازمش را تهیه کند.
طارمی در هر دو دیدار سه بار دروازه رقبا را باز کرده تا در مجموع شش گل دیگر به فهرست گل‌های ملی‌اش اضافه کند. این گل‌ها، پیش از بازی فینال، شمار گل‌های مهدی طارمی در تیم ملی را به عدد ۳۸ رسانده و حالا فقط یک گل دیگر نیاز دارد تا به تعداد گل‌های علی کریمی در تاریخ فوتبال ایران در رده ملی برسد. روندی که طارمی در پیش گرفته این نوید را می‌دهد که او به زودی از علی کریمی هم عبور کند و خودش را به سردار آزمون، دیگر مهاجم این روز‌های تیم ملی برساند.
دروازه بان باتجربه تراکتور بازهم در لیست نهایی تیم ملی قرار نگرفت تا این مساله برایش به یک کابوس تبدیل شده باشد.
سرمربی تیم ملی فوتبال کنیا پس از شکست تیمش برابر ایران در دیداری تدارکاتی گفت: خیلی از بازیکنان ما برای اولین بار بود که دور هم جمع شده بودند.
هلیو سوسا، سرمربی پرتغالی تیم ملی بحرین، در جریان پیروزی ۱-۰ برابر سوریه در یک بازی دوستانه، برای آخرین بار روی نیمکت این تیم نشست.
اتفاقی که حالا به نوعی دیگر در فوتبال نروژ هم تکرار شده است و او این بار بی پروا در این خصوص پستی منتشر کرده و در آن اشاره کرده که همیشه یک عده احمق نگذاشتند که او به آنچه که حقش بوده برسد.
مدیرعامل باشگاه تراکتور نسبت به تصمیم حجت حق‌وردی مدافع دو تابعیتی تیمش برای جدایی گلایه کرد.
داستان حجاب‌نداشتن ورزشکاران ایرانی برای سومین بار است که در قریب به سه ماه اخیر خبرساز شده است. بین دو ماجرای الناز رکابی و سارا خادم‌الشریعه، پارمیدا قاسمی، عضو تیم ملی تیر و کمان ایران در رشته ریکرو هم در مراسم اختتامیه لیگ تیروکمان جام خلیج فارس در تهران، در حالی روی سکو ظاهر شد که حجابی بر سر نداشت. گو اینکه او هم اندکی بعد با انتشار یک مصاحبه تصویری افتادن روسری‌اش را به وزش باد ربط داد و گفت آن اتفاق سهوی بوده است.
کودی خاکپو، امشب هم در مقابل آمریکا با پیراهن تیم ملی هلند نمایشی درخشان داشت تا بار دیگر خبر از تولد یک ستاره بزرگ در فوتبال این کشور را مخابره کند.
تیم ملی فوتبال اروگوئه غنا بار دیگر پس از اتفاقات جام جهانی 2010 در دیداری مرگ و زندگی مقابل هم قرار گرفته‌اند.
تیم ملی فوتبال ایران برای اولین بار در تاریخ جام های جهانی 4 گل به ثمر رسانده؛ آنهم در شرایطی که هنوز یک بازی باقی مانده است.
مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت:علیرضا دبیر همیشه برای کشتی گیران شگفتی می سازد و این بار هم در کنار پاداش فدراسیون جهانی فدراسیون کشتی هم در این پاداش سهیم است.
تیم ملی ایران با هدایت کارلوس کی روش، برای سومین بار متوالی از سمت چپ به گل رسید.
این بار هم رد پای محمد رضا اخباری در کسب امتیاز از سوی تیم تراکتور پر رنگ بود.
یکی از سؤالات بزرگ بعد از این دو بازی امکان همکاری آزمون و طارمی کنار یکدیگر است. اولین بار کی‌روش طارمی را به تیم ملی دعوت کرد و در حالی که آزمون مهاجم نوک تیم ملی بود، از این بازیکن در پست گوش چپ استفاده کرد. آن‌ها در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ همکاری فوق‌العاده‌ای داشتند و بعد از آن در دوره ویلموتس و اسکوچیچ هم بار‌ها کنار هم به زمین رفتند. در اردوی اتریش، اما آن‌ها یک دقیقه نیز کنار هم بازی نکردند.
سامان فلاح معتقد است که با درخشش در ترکیب پیکان، قصد دارد تا یک بار دیگر برای بازگشت به تیم ملی بجنگد.
مدافع چپ این روزها تیم فوتبال پرسپولیس یکبار دیگر در حسرت دعوت به اردوی تیم ملی باقی ماند و شاید این غیبت به معنای پایان یک رویا باشد.
تیم های ملی بسکتبال ایران و ژاپن فردا پنجشنبه در شرایطی در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی رو در روی هم قرار می‌گیرند که طی یک ماه گذشته دو کشور چند رویارویی با یکدیگر داشته‌اند.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در سومین دیدار تدارکاتی و دوستانه برابر تیم ملی مراکش یک بار دیگر به پیروزی رسید.
شاید برای تعیین تکلیف و تسویه حساب بین خاکریز‌های مختلف شکل گرفته در فوتبال ایران؛ حالا بدترین زمان ممکن باشد، وگرنه مسئولیت عواقب آتی این بازی‌های پشت پرده، گریبان همه اعضای مجمع فدراسیون را خواهد گرفت. این قماری است که احتمالا این بار برنده‌ای نخواهد داشت و همه با هم خواهند باخت. هرچند بازنده اصلی مردم و تیم ملی در آستانه جام جهانی خواهند بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ