مدیرعامل باشگاه فولاد مخالفت صریح و رسمی خود را با جدایی جواد نکونام و رفتنش به تیم ملی فوتبال اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران، از روند تیمی شاگردانش در دو ماه گذشته و دو بازی دوستانه مقابل لبنان اعلام رضایت کرد.
مربی تیم ملی کاراته تاکید کرد که میدان آسیایی بهترین فضا برای اعتماد به جوانان در کومیته تیمی بود.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: ما هم دوست داریم با تیم‌های بزرگ‌تر بازی کنیم، در نامه‌ای هم که به فدراسیون دادم خواستیم که با تیم‌های قوی‌تر بازی کنیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: ما هم دوست داریم با تیم‌های بزرگ‌تر بازی کنیم، در نامه‌ای هم که به فدراسیون دادم خواستیم که با تیم‌های قوی‌تر بازی کنیم.
مهاجم تیم ملی ایران گفت: اتفاقات حاشیه ای درون زمین وجود داشت اما ما با بازیکنان ازبکستان دوست هستیم.
ایمان مبعلی یکی از نام‌های ماندگار فوتبال ایران است؛ این ستاره سابق حالا در قامت سرمربی توانسته یک افتخار مهم را در فوتبال پایه امارات کسب کند.
رئیس افتخاری فدراسیون فوتبال روسیه از دیدار دوستانه تیم ملی این کشور با ایران استقبال کرد و گفت: این مسابقه هم از نظر ورزشی برایمان مهم است و هم از نظر تبلیغاتی.
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت:‌ یک پیروزی از قزاقستان پیش هستیم و شرایط خوبی برای کسب نتیجه و صعود به جام جهانی داریم.
دروازه بان تیم ملی هندبال می گوید در دومین بازی مقابل مونته نگرو هم ایران به دنبال پیروزی خواهد بود.
نماینده مردم تربت جام در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که «باید صدای ملت خود را بشنویم»، عنوان کرد: باورم بر این است در قانون اساسی که ثمره خون ۲۴۰ هزار شهید است این ظرفیت وجود دارد که ما صدای ملت ایران را بشنویم؛ ملتی که ملی شدن صنعت نفت را پیشرو در خاورمیانه انجام داد، ملتی که جنبش مشروطه باقرخان، ستارخان و نهضت جنگل و تمامی آزادیخواهان از دادمحمد بلوچ در سیستان و بلوچستان تا تمام آزادیخواهانی که در سراسر این مملکت سال‌ها پیشروتر از خاورمیانه ایستادند. باید صدای زنان، جوانان، اقلیت‌ها، فعالان سیاسی، کانون‌های صنفی و... را بشنویم؛ چراکه این نظام متعلق به این مردم است و ما امانتدار آن‌ها به عنوان نماینده هستیم.
شاید جالب باشد بدانید که در فاصله‌ی کمتر از دو هفته، گل‌زنی مدافعان تیم ملی زنان و مردان ایران سبب اولین پیروزی تیم‌های ملی ایران مقابل یک تیم اروپایی شد.
سجادی پس از بازگشت به ایران با اشاره به پیروزی ارزشمند ایران برابر ولز اظهار داشت: پیروزی مهم تیم ملی فوتبال ایران مقابل ولز را به تمام ملت ایران تبریک می‌گویم.
ما خانواده ایران بزرگ هستیم. در یک خانواده ممکن است تنش ایجاد شود. هر خانواده کمبود دارد و همه می‌دانیم مشکلاتی هست.  اما اعضای خانواده مشکلات را در بیرون نشان نمی‌دهند
احتمالا همه ما منتظر 27 روز دیگر هستیم؛ بعد از بازی ایران و انگلیس، که محکم‌تر از همیشه همدیگر را در آغوش بگیریم.
احتمالا همه ما منتظر 27 روز دیگر هستیم؛ بعد از بازی ایران و انگلیس، که محکم‌تر از همیشه همدیگر را در آغوش بگیریم.
احتمالا همه ما منتظر 27 روز دیگر هستیم- بعد از بازی ایران و انگلیس، که محکم تر از همیشه همدیگر را در آغوش بگیریم.
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: منافع و امنیت ملی ایران، خط قرمز ما است و چون در این مورد حساس هستیم رزمایش اقتدار نیروی زمینی سپاه را برگزار می‌کنیم.
فلیپ بلین، سرمربی تیم ملی ژاپن تاکید کرد که آنها از ایران جدا شده و با قدرت بهترین تیم آسیا هستند.
میلاد عبادی پور، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت از نظر ذهنی و جسمی آماده رویارویی با برزیل، یکی از بزرگترین تیم‌های دنیا هستیم.
نماینده مردم مشکین شهر گفت: غربی‌ها بیشتر از ایران به مذاکره نیاز دارند ما با تمام قوا به دنبال پایان دادن به مذاکرات با توجه به اهداف مورد نظر هستیم و، اما اگر طرف غربی نخواهد توافق کند گزینه‌های دیگری بر روی میز داریم.
جان کربی، هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا روز یکشنبه در گفت‌وگویی با سی ان ان در رابطه با مذاکرات احیای برجام گفت: ما امروز به لطف ایران قطعا نسبت به دو هفته پیش (به توافق) نزدیک‌تر هستیم.
دریافت کننده تیم ملی والیبال تاکید کرد که ایران مسابقه سختی مقابل آرژانتین خواهد داشت اما با تمام توان برای کسب پیروزی تلاش خواهند کرد.
بیش از اینکه این مربی بتواند به تیم ملی کمک کند برای کسب اولین تجربه حضور در جام جهانی به تیم ایران پیوسته و بیشتر این ما هستیم که به رزومه او کمک می کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ