ملی پوش ایرانی تیم پالمای اسپانیا معتقد است که اگر ده بار دیگر با ژاپن بازی کنیم نتیجه حتی مساوی هم نمی شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه بر آمادگی کشورش برای حل و فصل بحران با اوکراین تاکید کرد.
آواکادو غنی از فیبر است. فیبر سبب احساس سیری طولانی مدت در افراد می‌شود. اسید‌های چرب موجود در آواکادو مرکز سیری در مغز را روشن می‌کنند و در نتیجه افراد تمایل کمتری به خوردن غذا و دریافت کالری پیدا می‌کنند.
وزیر دفاع آلمان اعلام کرد که باید بر تعمیر و نگهداری تسلیحات نظامی ارسالی به اوکراین تمرکز کرد.
اتحادیه فوتبال اروپا پیش از استعفای ژوزه مورینیو از مجمع فوتبال این اتحادیه تصمیم به اخراج او گرفته بود.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه تاکید کرد که کشورهای غربی تمایلی به اجرای توافق غلات ندارند.
روزنامه گاتزتا خبر داد که روملو لوکاکو پیشنهاد 50 میلیون یورویی الهلال را رد کرده است.
یان زومر در پایان فصل و در صورت تمایل به جدایی، بدون هیچ مشکلی برگه فسخ خود را دریافت خواهد کرد.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد فرماندهان غربی جنگ اوکراین تمایلی به پایان جنگ ندارند.
به گفته این روانشناس، اثرات روانی مثبت دید و بازدید‌های نوروزی و به طور کلی صله رحم با دوستان و آشنایان، تا مدت‌ها در روان افراد باقی می‌ماند.
معاون وزیر خارجه روسیه با اشاره به تمایل مسکو و آنکارا برای برگزاری نشست چهارجانبه با حضور همتایان ایرانی و سوری وی، گفت که هنوز پاسخی از جانب تهران و دمشق دریافت نکرده است.
ممکن است برخی از کاربران تمایلی به دریافت پیامک‌های تبلیغاتی از سوی اپراتور‌های همراه نداشته باشند، بر این اساس، هر یک از اپراتور‌ها روش‌هایی را برای غیرفعال‌سازی این نوع پیامک‌ها برای کاربران خود در نظر گرفته اند.
منچستریونایتد حاضر است طولانی ترین قرارداد تاریخ باشگاه را با گارناچو ببندد اما این بازیکن جوان ممکن است پیشنهاد یاد شده را رد کند.
ملا هیبت الله علیرغم تمایل جناح‌های سیاسی این مجموعه برای عادی سازی مناسبات با کشور‌های خارجی و در واقع قرار گرفتن در چارچوب نظم پذیرفته شده بین المللی، با اولویت دهی به مبانی ایدئولوژیک مد نظر خود و حلقه اطرافش، بر ادامه راهی متفاوت تاکید داشته و این معنا را در مواضع و اظهارات وی به خوبی می‌توان دریافت.
مدافع ۲۷ ساله آرژانتینی برای دریافت پاسپورت روسی و تابعیت روسیه ابراز تمایل کرد.
مدافع آرژانتینی برای دریافت تابعیت روسیه ابراز تمایل کرد.
وی با اشاره به پروژه‌هایی که برای آن‌ها درخواست پروانه نمایش داده است توضیح داد: فیلم سینمایی «پاریس تهران» به کارگردانی کاوه اویسی یکی از فیلم‌هایی است که برای آن نزدیک به ۷ سال است درخواست پروانه نمایش داده‌ام. فیلم دیگر هم یک مستند با نام «کوچه بیوک» با موضوع نوحه‌خوانان هیأت‌های یزدی و مشکلات آن‌هاست که ۴ ماه پیش برای آن درخواست پروانه نمایش داده‌ام و پروانه آن هم هنوز صادر نشده است. فیلم دیگر من «در انتهای روز» است که کارگردانی آن را بابک بهرام بیگی برعهده دارد و تولید آن به پایان رسیده است اما در حال حاضر تمایلی برای دریافت پروانه نمایش برای آن ندارم چرا که اصلاً مشخص نیست شرایط اکران چه زمانی مناسب می‌شود.
سفیر روسیه در سازمان ملل متحد، با هشدار نسبت به گسترش ناتو در اروپا، این وضعیت را باعث سوق دادن به سمت تقابل نظامی عنوان کرد و گفت: غرب تمایلی به شرکت در گفت‌وگو درباره اوکراین ندارد.
نماینده آمریکا در ناتو مدعی شد که روسیه تمایلی به مذاکره بر سر مناقشه جاری در اوکراین ندارد!
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه با تأکید بر اینکه مقامات کی یف توسط متحدان غربی خود از مذاکراه با روسیه منع شده اند، گفت که کی یف و حامیانش خواهان مذاکره نیستند.
رونالدو نازاریو اسطوره برزیلی، طی مصاحبه‌ای عنوان کرده با وجود اینکه لیونل مسی لیاقت قهرمانی در جام جهانی را دارد اما به هیچ‌وجه دلش نمی‌خواهد این اتفاق عملی شود.
رونالدو نازاریو اسطوره برزیلی، طی مصاحبه ایی عنوان کرده با وجود اینکه لیونل مسی لیاقت قهرمانی در جام جهانی را دارد اما به هیچ وجه دلش نمی خواهد این اتفاق عملی شود.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: با وجود اینکه در پرونده اوکراین از غرب حمایت می کنیم ولی به تمایلی به مشارکت در جنگ نداریم و به کی یف سلاح نخواهیم فروخت.
فرانک لمپارد، سرمربی جوان اورتون، تمایلی به حضور روی نیمکت تیم ملی انگلیس ندارد.
کیلور ناواس که امیدوار بود در ماه ژانویه راهی ناپولی شود خبر بدی از باشگاه ایتالیایی دریافت کرد و مشخص شد ناپولی دیگر تمایلی برای خرید این دروازه‌بان کاستاریکایی ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ