معاون حقوقی رئیس‌جمهور گفت: تیم ملی فوتبال کشورمان با اتحاد و انسجام توانست مقابل ولز به پیروزی برسد و قطعا اتحاد و غیرت ملی خود را مقابل تیم ملی آمریکا هم نشان می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک تیم ملی ایران از سوی هواداران منتسب به اتحاد کلبا امارات به جمع شاگردان فرهاد مجیدی اضافه شد!
انتقاد برخی افراد فوتبالی به امیر قلعه‌نویی سبب شد تا بازیکنان تیم ملی به شکل جالب به حمایت از سرمربی باتجربه خود بپردازند.
اعضای تیم ملی فوتبال عصر امروز در ورزشگاه تاشکند عکسی منظم گرفتند.
اعضای تیم ملی فوتبال عصر امروز در ورزشگاه تاشکند عکسی منظم گرفتند.
سرمربی تیم ملی ابراز امیدواری کرد هواداران فوتبال ایران و ازبکستان فردا نمایشی لذتبخش از تیم‌هایشان در دیدار نهایی مسابقات کافا تماشا کنند.
ماموریت رسول خطیبی در مدیرعاملی باشگاه مس سونگون با موفقیت به پایان رسیده است.
سرمربی ایرانی تیم فوتبال اتحاد کلباء بدون اشاره به مطرح شدن نامش برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران گفت: با شباب الاهلی که یکی از بهترین تیم‌های آسیا است دیدار داریم.
مراسم قرعه‌کشی جام ملت‌های فوتبال ساحلی آسیا برگزار شد و ایران گروه خود را شناخت.
یک روزنامه اماراتی مدعی شد فرهاد مجیدی سرمربی فعلی تیم اتحاد کلبا جدی‌ترین گزینه هدایت تیم ملی فوتبال ایران است. این خبر بعد از جلسه روز گذشته هیات رئیسه فدراسیون ایران منتشر شده است.
از زمانی که فرهاد مجیدی گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران شده است، اتحاد کلبا نتایج خوبی در لیگ برتر امارات نگرفته است.
بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران پیش از حضور در زمین و گرم کردن برای دیدار با آمریکا حلقه اتحاد تشکیل دادند.
بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران پیش از حضور در زمین و گرم کردن برای دیدار با آمریکا حلقه اتحاد تشکیل دادند.
بازیکنان تیم ملی فوتبال با درخواست کی‌روش مثل روزهای گذشته حلقه اتحاد تشکیل دادند.
اوایل آبان ماه و در فاصله چند روز مانده به آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال لباس هواداری تیم ملی ایران توسط شورای فرهنگ عمومی کشور با نام پیروز بچه یوز ایرانی رونمایی شد تا علاقمندان بتوانند از این تی شرت برای حمایت از ملی پوشان استفاده کنند. در طراحی این پیراهن از سمبل‌های نمادین با موضوع اتحاد استفاده شده است.
بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران بعد از شکست برابر انگلیس حلقه اتحاد تشکیل دادند تا برای دو بازی باقی مانده از نظر روحی بازسازی شوند.
هواداران تیم ملی فوتبال ایران با اتحادی مثال زدنی با هر سلیقه و نگاه به سمت استادیوم الخلیفه قطر حرکت کردند و موجی عظیم را برای حمایت از یوزهای ایرانی در مقابل تیم فوتبال انگلیس شکل دادند.
آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از مصاف با انگلیس و شروع جام جهانی با این قاب همراه بود.
مهدی طارمی گفت: تیم بودن مشخصه اصلی تیم ملی فعلی است و با این اتحاد رخ دادن هر اتفاقی ممکن است.
یکشنبه سرنوشت‌ساز تیم ملی فوتبال را سپری می‌کنیم؛ روزی بزرگ که لیست نهایی جام جهانی اعلام می‌شود و احتمالا حواشی زیادی در پیش خواهد بود.
یکشنبه سرنوشت‌ساز تیم ملی فوتبال را سپری می‌کنیم؛ روزی بزرگ که لیست نهایی جام جهانی اعلام می‌شود و احتمالا حواشی زیادی در پیش خواهد بود.
مینا داوودی ملی‌‌پوش سابق فوتبال زنان که در فصل نقل و انتقالاتی به سپاهان پیوسته، در گفت و گو با ورزش سه، نسبت به عدم دعوتش به تیم ملی اعتراض می‌کند.
کارلوس کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران انتخاب شد.
وزش باد نسبتا شدید در جنوب غرب تهران
وحید امیری مدافع، هافبک و مهاجم تیم ملی فوتبال ایران بار دیگر نشان داد که از لحاظ اخلاقی و حرفه‌ای در سطحی متفاوت از بازیکنان فعلی فوتبال کشور قرار دارد. او در میان اختلاف شدید در داخل تیم ملی به رهبری آزمون و طارمی، به هیچ یک از دو گروه نپیوست و یک استوری با سوژه اتحاد برای ایران منتشر کرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ