در هر صورت آقای بهروز عطایی از آقای امیر غفور برای حضور در تیم ملی دعوت کردند، دو نوبت هم از ایشان دعوت کردند، ولی ایشان نیامدند. در هر حالی امیر غفور یکی از ستاره‌های والیبال ایران است و از سرمایه‌های والیبال ایران محسوب می‌شود. این هم تیم ملی هست، تیم ملی ۱۶ یا ۲۰ بازیکن می‌خواهد که وارد رقابت با هم و وارد رقابت‌های جهانی شوند. تیم ملی والیبال ما سال بسیار سختی دارد. این تصمیم خود امیر غفور بود که به تیم ملی نیاید و این تصمیم از طرف خودش بود، چون بهروز عطایی او را دعوت کرد. تصمیم امیر غفور به نیامدن بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع خبرساز پیکان با وجود شایعات منتشر شده فعلا در تمرینات این تیم حضور دارد.
شاید عدم فعالیت گسترده‌اش در فضای مجازی در آن برهه خاص که قرار بر انتخاب سرمربی بود، کمک شایانی به امیر کرد تا پس از حذف یکی، دو چهره مدعی از‌جمله علی دایی و یحیی گل‌محمدی، نیمکت تیم ملی به او سپرده شود. قلعه‌نویی فعلا فرصت دارد تا تیم را آن‌طورکه خودش می‌خواهد ارنج کند و نشان دهد انتقاداتی که از کارلوس کی‌روش در گذشته می‌کرده چندان بی‌اساس نبوده است.
نوروز فوتبالی تیم‌ملی با یک تساوی مقابل روسیه و یک برد مقابل کنیا به پایان رسید. در روزهای تعطیلی لیگ‌برتر و البته تعطیلی اکثر رسانه‌های ورزشی اما گردهمایی چهره‌ها مثل همیشه حواشی خودش را داشت.
پس از ناکامی تیم ملی در جام ملت‌های ۲۰۰۷ فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت تا علی دایی را به عنوان جانشین امیر قلعه‌نویی معرفی کند. دایی در شرایطی سرمربی تیم ملی شد که خودش کمی قبل از انتخابش گفته هر کسی که لابی قوی‌تری داشته باشد سرمربی تیم ملی می‌شود.
امیر قلعه‌نویی عموما خودش را مربی بدشانسی می‌داند، اما در مصاف با کنیا شرایط برای او به گونه‌ای دیگر رقم خورد.
باید دید امیر قلعه‌نویی که خودش سابقه بازی در لیگ قطر را دارد، این طلسم را در جام ملتهای آسیا پاره خواهد کرد یا مانند سال ۲۰۰۷ با تیمی پرستاره و نسلی طلایی، شکست خواهد خورد.
مردم مسلمان و پاکباخته ایران اسلامی بارها نشان داده‌اند که برای حفظ سلامت جامعه و پیشگیری از گزند ناهنجاری‌ها با کسی تعارف ندارند! بنابراین بعید نیست اگر به این نتیجه (ولو غیر واقعی) برسند که دست‌اندرکاران امور برای مقابله با کشف حجابِ برخی از خانم‌ها از توان لازم برخوردار نیستند! و یا خدای نخواسته در انجام وظایف خود کوتاهی می‌کنند! احتمالا خود برای مقابله با این هنجارشکنی که باورهای دینی و عفت و اخلاق جامعه را تهدید می‌کند، دست به کار شوند! و از آنجا که مقابله با این ناهنجاری در شرح وظایف چند دستگاه از هر سه قوه تعریف شده است، پیامدهای این‌گونه اقدامات که بیرون از مدیریت هوشمندانه مراجع ذی‌ربط صورت می‌پذیرد‌، خسارت‌بار خواهد بود.
گل‌گهری‌ها در شرایطی سه بار در این بازی توپ را به تیرک دروازه زدند که امیر قلعه‌نویی برای آخرین بار روی نیمکت این تیم نشست تا خودش را برای حضور در تیم ملی فوتبال ایارن آماده کند.
انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی ایران چندان بدون حرف و حدیث هم نیست. فارغ از توانایی‌های فنی این مربی کهنه‌کار، او خودش را وارد چالشی پردردسر هم کرده که مهم‌ترین آنها، ثابت‌کردن مربی ایرانی به افکار عمومی است. در تمامی سال‌های اخیر که هدایت ایران بر عهده مربیان خارجی بوده، خاصه دوره طولانی‌مدتی که کارلوس کی‌روش هدایت این تیم را بر عهده گرفته، قلعه‌نویی مخالف شماره یک آن‌ها بوده و موافقان استفاده از مربیان خارجی را «اجنبی‌پرست» و «چشم‌آبی‌دوست» معرفی کرده است
مهدی تارتار شاید اولین کسی بود که از سرمربیگری امیر قلعه‌نویی در تیم‌ملی حمایت کرد.
از هفته‌های ابتدایی لیگ نوزدهم که سپاهان موفق شد با امیر قلعه‌نویی پرسپولیس را در آزادی شکست دهد، این مربی دیگر در ورزشگاهی که خانه خودش می‌داند، طعم پیروزی را نچشیده است.
دولت کویت امروز دوشنبه رسما استعفای خودش را تقدیم شیخ نواف الاحمد الجابر الصباح امیر کویت کرد.
امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران گفت: گفتگوهای ما با عربستان سعودی در مسیر خودش ادامه پیدا خواهد کرد. این طرف سعودی است که تصمیم بگیرد رفتار سازنده داشته باشد.
سرهنگ امیر مختاری فرمانده انتظامی شهرستان قم در خصوص درگیری مالک یک میوه‌فروشی در این شهرستان با مستأجرش گفت: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد ضارب ۴۸ ساله پس از بحث و جدل، اقدام به تیراندازی با سلاح گرم کمری کرده و بر اثر آن مستأجر ۵۴ ساله‌اش را به قتل رسانده است.
امیر قلعه‌نویی با یک استراتژی غافلگیر کننده برای نکونام توانست سه امتیاز مهم هفته را بگیرد.
امیر قلعه‌نویی با یک استراتژی غافلگیر کننده برای نکونام توانست سه امتیاز مهم هفته را بگیرد.
وزیر امور خارجه ایران، درباره آخرین وضعیت مذاکرات احیای برجام، گفت: فکر می‌کنم اقداماتی که برای لغو تحریم‌ها از مسیر مذاکرات و تبادل پیام در حال انجام است، در مجموع در مسیر درست خودش قرار دارد.
پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است با کنار رفتن پرده احترام بین بازیکنان تیم ملی و سرمربی، اسکوچیچ خودش باید زودتر از سمتش کناره‌گیری می‌کرد.
امیر حیدری با اشاره به اینکه در این رزمایش برای اولین بار این موشک را رونمایی کردیم و هدف خودش را به صورت دقیق و نقطه زن نقطه زنی کردیم، گفت: موشک دیگر داریم به نام فجر ۵ که از خانواده موشک‌های هوشمند و نقطه زن است که باز هم اخیراً نیروی زمینی از آن بهره‌مند است.
برتری امیر نقطه عطفی برای بازگشت دوباره خودش است، اما مهم‌تر از این، حضور قدرتمندانه بود که تمام تلخی کار‌هایی که سجاد غریبی یا همان هالک ایرانی از خودش به یادگار گذاشته بود را از ذهن‌ها پاک کرد.
سرمربی اسبق استقلال که به تازگی رکورد جاودانه 1002 امتیاز در لیگ برتر را به نام خودش زده با پیام تبریک استقلالی‌ها مواجه شد.
باشگاه سپاهان در صفحه شخصی خودش به امیر قلعه نویی تبریک گفت.
محمد آقاجانپور مدافع پرشورها می گوید شرایط تیمش نسبت به فصل گذشته بهتر است و کار کردن زیر نظر بردیف سختی های خاص خودش را دارد.
کسب عنوان پرافتخارترین سرمربی تاریخ 21 ساله لیگ برتر تنها بخشی از قله‌هایی است که امیر قلعه‌نویی در فوتبال ایران به نام خودش زده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ